Minulla on pöydällä keskusyksikkö, näyttö ja tulostin. Niistä on virtajohdot pois, enkä tiedä mikä johto kuuluu mihinkin.
Minulla on kolme irtonaista virtajohtoa, jotka näyttävät aika samanlaisilta. Onko väliä minkä johdon laittaa mihinkin?
Virtajohdot sekaisin
10
375
Vastaukset
- öööh..
jossa johdot sopivat keskusyksikön, näytön ja tulostimen puoleisiin liitäntöihin kaikki on ok. Sen jälkeen tyrki ne pistorasioihin.
- mitään..
väliä, koska ne ovat tod.näk. samanlaisia.
Minua harmittaa kun ihmiseille ei vastata vaan keljuillaan. Jos itse tietää, miten päin pistotulppa menee, mutta ei sitä, ettei saa v.ttuilla tietämättömille, on kokonaistietomäärä aika pieni.
Ja sitten vastaus: Jos johdoissa on samanlaset kojepistotulpat, kyllä ne voi laittaa miten päin vaan jos riittävät.
Pena- ei ymmarra
>Ja sitten vastaus: Jos johdoissa on samanlaset kojepistotulpat, kyllä ne voi laittaa miten päin vaan jos riittävät.<
Mitä tuo lause tarkoittaa? - penan puolesta
ei ymmarra kirjoitti:
>Ja sitten vastaus: Jos johdoissa on samanlaset kojepistotulpat, kyllä ne voi laittaa miten päin vaan jos riittävät.<
Mitä tuo lause tarkoittaa?Jos johdoissa on samanlaset kojepistotulpat
-tämä tarkoittaa,että jos laitteeseen tulevissa kolmessa virtajohdossa on kaikissa samanlainen liitin,ei ole väliä minkä johdon valitsee.
kyllä ne voi laittaa miten päin vaan jos riittävät.
-tämä tarkoittaa,että jos matka esim. tulostimesta seinässä olevaan pistorasiaan on 1,20m,
niin tällöin tulee valita johto,jonka mitta on yli 1,20m
ÄÄLIÖ - ei ymmarra
penan puolesta kirjoitti:
Jos johdoissa on samanlaset kojepistotulpat
-tämä tarkoittaa,että jos laitteeseen tulevissa kolmessa virtajohdossa on kaikissa samanlainen liitin,ei ole väliä minkä johdon valitsee.
kyllä ne voi laittaa miten päin vaan jos riittävät.
-tämä tarkoittaa,että jos matka esim. tulostimesta seinässä olevaan pistorasiaan on 1,20m,
niin tällöin tulee valita johto,jonka mitta on yli 1,20m
ÄÄLIÖNyt ymmärrän, kiitos!
Vaikka toisaalta......no kiitos!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944791Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353076Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281551Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471199
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71016Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52989Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981