Minulla on pöydällä keskusyksikkö, näyttö ja tulostin. Niistä on virtajohdot pois, enkä tiedä mikä johto kuuluu mihinkin.
Minulla on kolme irtonaista virtajohtoa, jotka näyttävät aika samanlaisilta. Onko väliä minkä johdon laittaa mihinkin?
Virtajohdot sekaisin
10
321
Vastaukset
- öööh..
jossa johdot sopivat keskusyksikön, näytön ja tulostimen puoleisiin liitäntöihin kaikki on ok. Sen jälkeen tyrki ne pistorasioihin.
- mitään..
väliä, koska ne ovat tod.näk. samanlaisia.
Minua harmittaa kun ihmiseille ei vastata vaan keljuillaan. Jos itse tietää, miten päin pistotulppa menee, mutta ei sitä, ettei saa v.ttuilla tietämättömille, on kokonaistietomäärä aika pieni.
Ja sitten vastaus: Jos johdoissa on samanlaset kojepistotulpat, kyllä ne voi laittaa miten päin vaan jos riittävät.
Pena- ei ymmarra
>Ja sitten vastaus: Jos johdoissa on samanlaset kojepistotulpat, kyllä ne voi laittaa miten päin vaan jos riittävät.<
Mitä tuo lause tarkoittaa? - penan puolesta
ei ymmarra kirjoitti:
>Ja sitten vastaus: Jos johdoissa on samanlaset kojepistotulpat, kyllä ne voi laittaa miten päin vaan jos riittävät.<
Mitä tuo lause tarkoittaa?Jos johdoissa on samanlaset kojepistotulpat
-tämä tarkoittaa,että jos laitteeseen tulevissa kolmessa virtajohdossa on kaikissa samanlainen liitin,ei ole väliä minkä johdon valitsee.
kyllä ne voi laittaa miten päin vaan jos riittävät.
-tämä tarkoittaa,että jos matka esim. tulostimesta seinässä olevaan pistorasiaan on 1,20m,
niin tällöin tulee valita johto,jonka mitta on yli 1,20m
ÄÄLIÖ - ei ymmarra
penan puolesta kirjoitti:
Jos johdoissa on samanlaset kojepistotulpat
-tämä tarkoittaa,että jos laitteeseen tulevissa kolmessa virtajohdossa on kaikissa samanlainen liitin,ei ole väliä minkä johdon valitsee.
kyllä ne voi laittaa miten päin vaan jos riittävät.
-tämä tarkoittaa,että jos matka esim. tulostimesta seinässä olevaan pistorasiaan on 1,20m,
niin tällöin tulee valita johto,jonka mitta on yli 1,20m
ÄÄLIÖNyt ymmärrän, kiitos!
Vaikka toisaalta......no kiitos!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121742Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551257Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1411182- 47908
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html114856Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä73849- 52804
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36797Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62762- 56751