Virtajohdot sekaisin

Crell

Minulla on pöydällä keskusyksikkö, näyttö ja tulostin. Niistä on virtajohdot pois, enkä tiedä mikä johto kuuluu mihinkin.

Minulla on kolme irtonaista virtajohtoa, jotka näyttävät aika samanlaisilta. Onko väliä minkä johdon laittaa mihinkin?

10

402

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööh..

jossa johdot sopivat keskusyksikön, näytön ja tulostimen puoleisiin liitäntöihin kaikki on ok. Sen jälkeen tyrki ne pistorasioihin.

• mitään..

väliä, koska ne ovat tod.näk. samanlaisia.

• Minua harmittaa kun ihmiseille ei vastata vaan keljuillaan. Jos itse tietää, miten päin pistotulppa menee, mutta ei sitä, ettei saa v.ttuilla tietämättömille, on kokonaistietomäärä aika pieni.
      Ja sitten vastaus: Jos johdoissa on samanlaset kojepistotulpat, kyllä ne voi laittaa miten päin vaan jos riittävät.

Pena

• ei ymmarra

>Ja sitten vastaus: Jos johdoissa on samanlaset kojepistotulpat, kyllä ne voi laittaa miten päin vaan jos riittävät.<

Mitä tuo lause tarkoittaa?

• penan puolesta
        ei ymmarra kirjoitti:

>Ja sitten vastaus: Jos johdoissa on samanlaset kojepistotulpat, kyllä ne voi laittaa miten päin vaan jos riittävät.<

Mitä tuo lause tarkoittaa?

Jos johdoissa on samanlaset kojepistotulpat
        -tämä tarkoittaa,että jos laitteeseen tulevissa kolmessa virtajohdossa on kaikissa samanlainen liitin,ei ole väliä minkä johdon valitsee.

kyllä ne voi laittaa miten päin vaan jos riittävät.
        -tämä tarkoittaa,että jos matka esim. tulostimesta seinässä olevaan pistorasiaan on 1,20m,
        niin tällöin tulee valita johto,jonka mitta on yli 1,20m

ÄÄLIÖ

• ei ymmarra
        penan puolesta kirjoitti:

Jos johdoissa on samanlaset kojepistotulpat
        -tämä tarkoittaa,että jos laitteeseen tulevissa kolmessa virtajohdossa on kaikissa samanlainen liitin,ei ole väliä minkä johdon valitsee.

kyllä ne voi laittaa miten päin vaan jos riittävät.
        -tämä tarkoittaa,että jos matka esim. tulostimesta seinässä olevaan pistorasiaan on 1,20m,
        niin tällöin tulee valita johto,jonka mitta on yli 1,20m

ÄÄLIÖ

Nyt ymmärrän, kiitos!

Vaikka toisaalta......no kiitos!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 126
      1583
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      203
      1016
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      665
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      232
      546
    5. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      509
    6. 31
      500
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      11
      454
    8. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      184
      452
    9. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      426
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      18
      403
    Aihe