Minulla on pöydällä keskusyksikkö, näyttö ja tulostin. Niistä on virtajohdot pois, enkä tiedä mikä johto kuuluu mihinkin.
Minulla on kolme irtonaista virtajohtoa, jotka näyttävät aika samanlaisilta. Onko väliä minkä johdon laittaa mihinkin?
Virtajohdot sekaisin
10
376
Vastaukset
- öööh..
jossa johdot sopivat keskusyksikön, näytön ja tulostimen puoleisiin liitäntöihin kaikki on ok. Sen jälkeen tyrki ne pistorasioihin.
- mitään..
väliä, koska ne ovat tod.näk. samanlaisia.
Minua harmittaa kun ihmiseille ei vastata vaan keljuillaan. Jos itse tietää, miten päin pistotulppa menee, mutta ei sitä, ettei saa v.ttuilla tietämättömille, on kokonaistietomäärä aika pieni.
Ja sitten vastaus: Jos johdoissa on samanlaset kojepistotulpat, kyllä ne voi laittaa miten päin vaan jos riittävät.
Pena- ei ymmarra
>Ja sitten vastaus: Jos johdoissa on samanlaset kojepistotulpat, kyllä ne voi laittaa miten päin vaan jos riittävät.<
Mitä tuo lause tarkoittaa? - penan puolesta
ei ymmarra kirjoitti:
>Ja sitten vastaus: Jos johdoissa on samanlaset kojepistotulpat, kyllä ne voi laittaa miten päin vaan jos riittävät.<
Mitä tuo lause tarkoittaa?Jos johdoissa on samanlaset kojepistotulpat
-tämä tarkoittaa,että jos laitteeseen tulevissa kolmessa virtajohdossa on kaikissa samanlainen liitin,ei ole väliä minkä johdon valitsee.
kyllä ne voi laittaa miten päin vaan jos riittävät.
-tämä tarkoittaa,että jos matka esim. tulostimesta seinässä olevaan pistorasiaan on 1,20m,
niin tällöin tulee valita johto,jonka mitta on yli 1,20m
ÄÄLIÖ - ei ymmarra
penan puolesta kirjoitti:
Jos johdoissa on samanlaset kojepistotulpat
-tämä tarkoittaa,että jos laitteeseen tulevissa kolmessa virtajohdossa on kaikissa samanlainen liitin,ei ole väliä minkä johdon valitsee.
kyllä ne voi laittaa miten päin vaan jos riittävät.
-tämä tarkoittaa,että jos matka esim. tulostimesta seinässä olevaan pistorasiaan on 1,20m,
niin tällöin tulee valita johto,jonka mitta on yli 1,20m
ÄÄLIÖNyt ymmärrän, kiitos!
Vaikka toisaalta......no kiitos!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli379291"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn323821Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi802413Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1182360Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on251925Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.361794Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait151590Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.311406- 711247
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1711038