Ei välttämättä kuulu tänne, mutta ehkäpä kasvatustieteen foorumissa osattaisiin auttaa. Siis pieni käytännön ongelma vaan..Siis mitä tarkoittaa kurssin suorittamista koskevat tällaiset ohjeet:
Vaadittavat suoritukset
suomeksi: kertauskuulustelu
englanniksi: yleinen kirjallinen tentti
Luennot: luentojen ja kirjallisuuden tenttiminen. Pääaineopiskelijat suorittavat kirjallisuudesta kaksi teosta ja sivuaineopiskelijat kolme teosta. Kirjallisuus suoritetaan kokonaisuutena kertauskuulustelussa tai kahtena seuraavana yleisenä tenttipäivänä.
miksi ihmeessä yleinen tentti englanniksi??Eikö tätä kurssia voi yksinkertaisesti tenttiä suomeksi lukemalla kaikki 5 SUOMENKIELISTÄ kirjaa jotka on vaatimuksena??
Ajattelin täältä kysäistä, että olenko minä vaan tyhmä kun en tätä ymmärrä, ennenkuin menen opettajan puheille..:)
AIKAP4 kurssin suoritus
avuton..
3
641
Vastaukset
- häh??
tentti enkuksi vaikka kirjat on suomenkielisiä???Kyllä käsittääkseni jokaisen kasvatustieteen peruskurssin voi tenttiä ihan på finska..
- ...
Ymmärtääkseni toi englanninkielellä suorittaminen on vain _vaihtoehto_ suomenkielellä suorittamiselle.
- h
Todellakin englanninkielinen suoritustapa on vain vaihtoehto. Suomeksi siis tentit luennot ja tarvittavan määrän kirjoja. Ja tällä kurssilla on varsin hyvät sivut olemassa, sinuna tsekkailisin jatkossa sitä, jos ongelmia tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193174Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622882Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o692698Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342606Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582118- 491669
- 831648
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131641Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181639- 571529