Nyt vasta merkillisen asian sain tietooni. Nupistaan eläkkeellä oleva oli pyytänyt oikeudenkäyntipäivästään korvauksena päivärahaa 51 euroa.
Jopas jotakin..
24
444
Vastaukset
- Mitäh?!
Mitä kummallista tossa on? Aika vähän pyysi.
- von Lagerom
Päivärahoja maksella?
- P.O.
von Lagerom kirjoitti:
Päivärahoja maksella?
äläkä sinä puutu kenekään eläkkeisiin tai mielenterveyteen. Hanki tietoo. Munkin mutsi heivattiin mielisairaalaan, vaik se on iha terve, niinku minäkin!!!!!!!!!
- Eroava Eero
von Lagerom kirjoitti:
Päivärahoja maksella?
sinne me ollaan kaikki menossa. ja korvauksia tulee tutkintapyynnöistä.KOPS!
- Mairemaatunut
von Lagerom kirjoitti:
Päivärahoja maksella?
minulle aikoinaan maksettin, jotta saan tummelia ostettua alavärkkiini. Kyllä jämpti on niin! REPS.
- von Lagerbom
Eroava Eero kirjoitti:
sinne me ollaan kaikki menossa. ja korvauksia tulee tutkintapyynnöistä.KOPS!
Eläkeläisyydestä. Ihmettelin vaan millä perusteella eläkeläiselle maksettaisiin päivärahaa käräjillä olosta.
- Eero Eroava
von Lagerbom kirjoitti:
Eläkeläisyydestä. Ihmettelin vaan millä perusteella eläkeläiselle maksettaisiin päivärahaa käräjillä olosta.
mutta meille tulee isot rahat tutkintapyynnöistä, vois tästä nettikirjottelustaki pyytää jotain, ku käy ihan työstä.
- Mairemaatunut
von Lagerbom kirjoitti:
Eläkeläisyydestä. Ihmettelin vaan millä perusteella eläkeläiselle maksettaisiin päivärahaa käräjillä olosta.
päivärahaa maksetaan eläkeläisille, kuin työttömillekin. Ansionmenetykset ja kilometrikorvaukset ovat asia erikseen.
- von Lagerbom
Eero Eroava kirjoitti:
mutta meille tulee isot rahat tutkintapyynnöistä, vois tästä nettikirjottelustaki pyytää jotain, ku käy ihan työstä.
Neuvo minuakin, tarvitsisin kanssa rahaa.
- Eero Eroava
von Lagerbom kirjoitti:
Neuvo minuakin, tarvitsisin kanssa rahaa.
se o helppoo ku se ossaa.selkeetä kunnanloukkausta tää on! 10t aattelin pyytää! en tosta kaverista tiiä.kops reps ja hops! hips ja höps!
- Pirjopöntöllä
von Lagerbom kirjoitti:
Neuvo minuakin, tarvitsisin kanssa rahaa.
Mairemaatuneenkans nimittäin ja sit meitin sisko ja Pirjopihalla ja eero tullee mukkaan ja sit me lähetään miniristeilylle oikein! Tuu mukkaan jos haluut kylä sinne aina tommonen komee miäs mahtuu!
- von Lagerbom
Pirjopöntöllä kirjoitti:
Mairemaatuneenkans nimittäin ja sit meitin sisko ja Pirjopihalla ja eero tullee mukkaan ja sit me lähetään miniristeilylle oikein! Tuu mukkaan jos haluut kylä sinne aina tommonen komee miäs mahtuu!
Jos maksatte matkani ja muut kulut.
- Sairaampi
von Lagerbom kirjoitti:
Jos maksatte matkani ja muut kulut.
se haluaa vain kimppakivaa, ei muuta.Katso muitakin sen aloituksia tänään.Kaikki muut tässäkin rivissä ovat sen.Sairasta
- AHNEIN
Eero Eroava kirjoitti:
se o helppoo ku se ossaa.selkeetä kunnanloukkausta tää on! 10t aattelin pyytää! en tosta kaverista tiiä.kops reps ja hops! hips ja höps!
Eikö se riitä??
- ETKÖ
AHNEIN kirjoitti:
Eikö se riitä??
Ehtona oli 2-3 eläintenhoitajaa.Minä kyllä olen sitä mieltä, että kyllä sinä käyt kolmesta
hoitajasta ja vartijan hommat hoidat samanaikaisesti,jos minulta kysytään?
Mitä ne sopimusrikkomuksesta puhuu??
Väärät allekirjoittajat muka.Ei se niin ole!
Sinähän olet aina oikeassa.
Miksei ne halua olla sulla töissä, kohteletkin kaikkia niin kauniisti? - von Lagerbom
Sairaampi kirjoitti:
se haluaa vain kimppakivaa, ei muuta.Katso muitakin sen aloituksia tänään.Kaikki muut tässäkin rivissä ovat sen.Sairasta
Koski haluaa.. MInunko kanssani?
- P.Sopalla
Sairaampi kirjoitti:
se haluaa vain kimppakivaa, ei muuta.Katso muitakin sen aloituksia tänään.Kaikki muut tässäkin rivissä ovat sen.Sairasta
ja kantsii se sikalenssurokoteki ottaa. Mikä toi kimppakiva o? Enkä o mikään Koski, ikinä o kuullukka sellasesta.
- P.papereis
AHNEIN kirjoitti:
Eikö se riitä??
se ny ihan noinkaa mee, sulla ei oo si minkäänlaist hajuuka yrityksen pyörittämisestä, perehryhä asioihi ennenku huutelet.
- P.kaffel
von Lagerbom kirjoitti:
Koski haluaa.. MInunko kanssani?
taitaa nähä koskia kaikkialla, oiskoha joku trauma. Meist ei kukaa o nimeltää koski, ei puro, eikä joki. Eikä olla enää oikee siinä mieles iskussa kaa, iha henkistä ajatuksen vaihtoo vois meitin kans harrastaa, jote kannattaa jättää noi härskiydet ihan noteraamatta vaa. Mut voitais siel risteilyl ihan lakiasioistaki keskustella, kaveril on pari kansiollist lakipykälii(kopsas netistä) eiköhä sieltä löydy sulleki sopiva ja sit vaa tutkinopyyntöjä eteenpäin, meilt saat apuu.RÄPS! Kyä näin on, se on jämpti!
Älä si muute sielt ht-netistä kysy mittää, ne on niin pirun katellisii meitin tieto-taidolle ja tempauksil!
- TylsääÖ
Ihan normaali käytäntöhän tuo on. Magnus sun keskustelun avaukset ei nyt oikein iske. Voisit järkätä vaikka jonkun mielenosoituksen kaikkea maailman epäoikeudenmukaisuutta vastaan, parin palstan "fiksun" kanssa.
kyllä hyvin huomaa, ettei sulla ole ihan kaikki kotona......eihän se hullu ole joka pyytää!!! =)
- Kartanonmäen pehtoor
Kirjottaahan tännekin joku ihan vikapäinen Mangus ihmeellisiä juttuja.
- 1 toinen ja Eunukki
tokaisullaan.
- Jannu Isänpoika
1 toinen ja Eunukki kirjoitti:
tokaisullaan.
Onhan tuo Magnus ihan naurettava pelle. Aina kun se kurkkii lastenvaunuihin ja hakee yhtäläisyyksiä itseensä alkavat mukulat nauraa ihan hillittömästi. Ja kieltävät, ettei noin tyhmiä geenejä ole näissä vankkureissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483
