Onko kellään kokemusta Ivbergs Hotel Charlottenburg'ista ?
Mikä on helpoin tapa päästä ko. hotellista ns. keskustaan ?
Berliiniin ensimmäistä kertaa
5
892
Vastaukset
- Karolus51
Hotellissa en ole asunut, mutta kun se on aivan U-bahn- eli metroaseman vieressä, asema muistaakseni Theodor-Heuss-Platz niin sieltä pääsee kätevästi mihin vain, metroverkostokin löytyy Berliinin matkailusivuilta.
- mercan
Eikös tuo Ivbergs ole Neue Kantstrassella eli on messualueen hotelli, joten hinnat voivat heilahdella kovastikin tilanteen mukaan. Vanha kunnon U 2 menee Bismarckstrassen suuntaisesti ja Charlottenburgin S-Bahn asema on myös lähellä.
- Reissaaja 84
Oltiin kyseisessä hotellissa heinäkuussa reilu viikko. Kaikin puoli kiva ja mieluisa hotelli. Hotellihan on tän vuoden alussa rakennettu. Henkilökunta mukavaa, aamupala hyvä jne. Hotlan edestä pääsee bussilla n. 10 minuutissa Zoon rautatieasemalle, josta pääsee junalla ja s-ja u- bahnilla minne vaan. Hotellilta on noin 10 min, kävely Saksan pisimmälle ostoskadulle KuDammille. Kävellen pääsee myös metroasemille. Lentokentälle about 10 minsaa taxilla, ruokakauppa kulman takana jos tulee tarvetta. Lähialueella paljon erilaisia ravintoloita. Charlottenburgin linna n. puolen km päässä. Voin kyllä lämpimästi suositella!=) En nyt ihan tiedä mitä keskustalla tarkoitat, mutta lännen keskusta n. 10 min. siis bussilla ja itä-Berliiniin(paljon nähtävyyksi, tv-torni ym. ym.)n. puolisen tuntia.
- Keskieurooppaan
Kiitos vastauksista ! Lisää infoa saa toki laittaa..........
- just kävin siellä:)
Keskieurooppaan kirjoitti:
Kiitos vastauksista ! Lisää infoa saa toki laittaa..........
Berliini on siitä mielenkiintoinen pääkaupunki, ettei siellä ole yhtä keskustaa samalla tavalla kuin vaikka Helsingissä tai muissa pääkaupungeissa. Berliinissä on useita "keskustoja". Myös Itä-Berliini on aivan toisenlainen kuin Länsi-Berliini. Itä-Berliinissä voi ajella raitiovaunuilla. Muutoin koko kaupungissa on helppo liikkua metrolla, jolla pääsee lähes kaikkialle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle441721Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2831709- 231578
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71238Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101077Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii66986Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86960Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66935Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko13921