rr.kirjoittamatta

Heitit valoilla valoihin
kirkkauden entistä kirkkaammaksi
varjot eläviksi suudeltaviksi
tunteiden padot
koskiksi vuotamaan
kuin päihtyneeksi juopumaan

luovuttamaan
Rakkauden tuulet
Maailmaa kiertämään
kuin rakkausrunoa kirjoittamaan

" kaiken Sinä tämän
olet todella ansainnut
enkä edes sivuakaan
ole vielä valmiiksi saanut "

-vain lausahduksia-

kenenkään mitään tietämättä
tuntematta
aavistamatta
keinuvaa poijua
ankkurimatonta kohisevaa virtaa

Kapteenin vormu
meren haaksirikkoon kadonnut
masto tuuleen taittunut
köli mereen vaipumassa

sanat riveineen aaltoihin vajonneet
kuin runo etsiyy

Sinuun
Minuun kuin hukuttautuu
aallot aalloja toisiaan hyväilee
myrskyksi myrskyyn vaahdoten.

ja rakkausruno
vielä kirjoittamatta.

6

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapiontytteli

      Hei :) Ihanaa nähdä runojasi täällä
      Olen ollut kuin pitkällä matkalla
      Selasin näitä sivuja ja “löysin” tämän runosi
      uskaltaudun kirjaamaan rivini tähän
      Pidän erityisesti tämän runosi rytmiikasta
      ”ankkurimatonta kohisevaa virtaa” -mahtavaa
      Muistankin kyllä, miten osaat leikitellä kielikuvilla



      ”ja rakkausruno
      vielä kirjoittamatta. ”

      Tämä runosi loppu osoittaa taitosi

      Lukunautinnosta Kiittäen

      Tapiontytteli

      • Mikä lämmin kuin odotettu yllätys ja nyt sitten
        saat uskoa että mietteissäni on ollut että mitä
        kuuluu kuin missä vaellat...hyvältä nyt tuntuu.

        No nyt tämä on sitten kirjoitettu kun tänne
        ja juuri tähän runoon tulit että myöntää
        täytyy tätä kirjoittaessani...niin mikähän
        mahtoi olla tunnelmani,vaikka yleisesti omista
        yksityisistä en juuri helpolla livenä paljasta.

        Tuo mainitsemasi lauseeni runostani oli
        kyllä vahva,sen muistan kun tänne latasin
        kun pidän "tunnesanojen leikittelystä".

        Kiitos - Nautinto on minun puolellani
        ja Toivon että tämä tuo myös Sinulle
        lämmintä mieltä kun yöhön saattelen.


      • Tapiontytteli
        dolan kirjoitti:

        Mikä lämmin kuin odotettu yllätys ja nyt sitten
        saat uskoa että mietteissäni on ollut että mitä
        kuuluu kuin missä vaellat...hyvältä nyt tuntuu.

        No nyt tämä on sitten kirjoitettu kun tänne
        ja juuri tähän runoon tulit että myöntää
        täytyy tätä kirjoittaessani...niin mikähän
        mahtoi olla tunnelmani,vaikka yleisesti omista
        yksityisistä en juuri helpolla livenä paljasta.

        Tuo mainitsemasi lauseeni runostani oli
        kyllä vahva,sen muistan kun tänne latasin
        kun pidän "tunnesanojen leikittelystä".

        Kiitos - Nautinto on minun puolellani
        ja Toivon että tämä tuo myös Sinulle
        lämmintä mieltä kun yöhön saattelen.

        Lämmin kiitos vastauksestasi
        Minä silloin (aikanaan) tunsin , että aikani täyttyi näillä sivuilla kirjoittamiseen.
        Mutta ,
        - Anteeksi -
        haluaisin Sinulta pyytää kun häivyin “kuin sumuun” :)
        Koen, että vaikka täällä anonyymisti kirjoittaakin, samat kohteliaisuussäännöt ,
        sekä toisen ihmisen huomioonottaminen toimivat kuin live-elämässäkin
        Tätä sääntöä loukkasin kun ..... tielleni jäin
        - näkemiitä sanomatta
        - joskin -
        tuolloin en tiennyt, että “matkastani” tulisi näin pitkäaikainen.

        Siksipä kiitollisuudella vastaanotin viestisi :))

        Sinun runostasi
        - hämmästynyt olen kun huomasin yksin kommentoineeni
        Nyt kun olen lukenut sen useamman kerran ,
        huomaan
        olevani
        runossasi -en “vain” lukevani sitä

        “ankkurimatonta kohisevaa virtaa”
        Tämä kyllä piirtyy mieleen
        - siinä on kohisevaa voimaa

        -tytteli


      • Tapiontytteli kirjoitti:

        Lämmin kiitos vastauksestasi
        Minä silloin (aikanaan) tunsin , että aikani täyttyi näillä sivuilla kirjoittamiseen.
        Mutta ,
        - Anteeksi -
        haluaisin Sinulta pyytää kun häivyin “kuin sumuun” :)
        Koen, että vaikka täällä anonyymisti kirjoittaakin, samat kohteliaisuussäännöt ,
        sekä toisen ihmisen huomioonottaminen toimivat kuin live-elämässäkin
        Tätä sääntöä loukkasin kun ..... tielleni jäin
        - näkemiitä sanomatta
        - joskin -
        tuolloin en tiennyt, että “matkastani” tulisi näin pitkäaikainen.

        Siksipä kiitollisuudella vastaanotin viestisi :))

        Sinun runostasi
        - hämmästynyt olen kun huomasin yksin kommentoineeni
        Nyt kun olen lukenut sen useamman kerran ,
        huomaan
        olevani
        runossasi -en “vain” lukevani sitä

        “ankkurimatonta kohisevaa virtaa”
        Tämä kyllä piirtyy mieleen
        - siinä on kohisevaa voimaa

        -tytteli

        Kun luen tässä tuota kommenttiasi,niin
        jotenkin tuo otsikkoni kuin sivuaisi sanomaasi,
        sillä kirjoittaessa että lukiessa saattaa
        aiheuttaa ties mitä tuntemuksia ajatuksineen
        myös runonkielillä.

        Kiitän edelleen kuin toivotan hyviä
        hetkiä tuleviin aikoihin.


    • tomppa2006

      ...on poutasää ja hetki aikaa hengähtää...

      Löydän sanoistasi voimakkaan tunnetilan, joka kirjoittajalla selvästi on ollut päällä runoa kirjoittaessa. Komean runon olet saanut aikaan fiilisten viemänä. Kyllä tykkäsin.

      • ...poutaa kuin hetkisen punnittua aikaa
        näissä hetkissä...

        Kyllä oikein tunnistat ja kun itse alkaa näin
        jälkeenpäin muistelemaan että millä tunnelmilla
        kirjoittaessa itsekin kulkee,tapaillen sanoja mitä
        on tähänkin laittanut,joiltain kanavilta sieltä
        voinee löytää sen hetkiset tunnelmat,jota on
        tavoitellut.

        Kiitos tomppa - tuntuu hyvältä täällä
        nähdä Sinuakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe