seksiä harrastaneet sisarukset

Timo S. toimittaja

Onko tiedossa. Olen koostamassa aiheesta lehtijuttua. Siis lapset jotka ovat harrastaneet seksiä sisartensa tai veljiensä kanssa?

5

1904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Assi P. Kassi

      On tietysti olemassa sisaruksia, jotka ovat yhteisestä tai toisen halusta harrastaneet keskenään seksiä. Sinänsä ei ilmiö ei kuitenkaan kai liity adoptioon mitenkään erityisesti? Adoptioperheissä on tietenkin usein sisaruksia, jotka eivät ole keskenään biologista sukua, mutta näin on toki sijais- ja uusperheissäkin. Yksi fiktiivinen kuvaus tilanteesta on Timo K. Mukan kirjassa Maa on syntinen laulu. Hassusti muuten rimmaavat nuo teidän nimenne!

      Tiedän seksiä harrastaneita sisaruksia tosielämästäkin, mutta tuskin he haluavat kertoa kokemuksistaan mediassa. Tai mistäs minä tiedän, kun nykyään ihmiset haluavat kertoa mediassa ilmeisesti kaiken...?

      Adoption kautta sisarukset toki voivat ajautua seksin harrastamiseen myös vahingossa. Samoin - ainakin sisaruspuolten kohdalla - sattaa tapahtua myös luovutetuista sukusoluista syntyvien lasten kohdalla. Tämä on yksi syy, miksi sukusolujen luovuttajien tiedot haluttiin lasten tietoon annettaviksi ja miksi adoptoitujen on tärkeä saada halutessaan tietää biovanhempiensa tiedot.

      Ohessa linkki uutiseen, joka kertoo eri adoptioperheissä kasvaneiden biosisarusten avioliitosta...
      http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1474946

      Tässä puolestaan kertomus kambozhalaisesta pariskunnasta, jolle myös selvisi yli 14 vuoden avioliiton jälkeen, että he ovat sisaruksia.
      http://www.iol.co.za/index.php?set_id=1&click_id=3&art_id=qw1123313042969B251

      Tässä puolestaan "kahden Mian" tarina. Miat adoptoitiin Kiinasta Yhdysvaltoihin, mutta eri perheisiin. Perheet alkoivat internet-keskusteluiden kautta pohtia, että heidän tyttönsä olisivatkin kaksoset...
      http://www.guardian.co.uk/world/2006/aug/22/topstories3.china

      • Sika Mikko

        Onks sitten sellasii jotka kokeili armeijassa vääpelin munat ja sai kerralla lutin natsat? kynttilä perseessä niin ei valo sammu tuvasta aahhaaha


      • sanailija
        Sika Mikko kirjoitti:

        Onks sitten sellasii jotka kokeili armeijassa vääpelin munat ja sai kerralla lutin natsat? kynttilä perseessä niin ei valo sammu tuvasta aahhaaha

        JOKA pimeydessä vaeltaa. Veit sanat suustani


    • De Soto.

      Olen itse melko kaukaa pohjoisesta ja minut on adoptoitu Turkulaiseen vanhaan sukuun.Asuin kesät rannikolla saaristossa.Sukuun kuului täti joka oli lesbo.Sitä vaan naureskeltiin suvun piirissä,se oli vitsi.Sama oli tuttavassa suvussa.Kesämökkikunnassa oli talo jonka tytär tuli välillä aamulla kouluun,ja valitti veljien taas koko yön käyttäneen häntä.Erään naapurin tytär ei mennyt isoisän luo koskaan yksin.Otit Timo S.toimittaja todella vaikean aiheen.Sitä tapahtuu jatkuvasti,mutta kukaan ei halua kertoa ja osa ei kehtaa,vaikka oli syytön osapuoli.Omalla kohdalla ei ole ollut mitään mainittavaa.Mul oli kai tylsää,tai ulkomuoto suojeli.

    • paha muisto

      ikinä en unohda kun isoveli raiskasi, itse olin silloin alle kymmenen vuotias enkä ymmätänyt silloin mitä hän tekee :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe