Moro
Mulla on tällaset sennheiserin hd 555 kuulokkeet mutta näiden 3m kuulokejohto on käyttööni liian pitkä sekä 6,3mm liitin on liian iso. 3,5mm liitinadapteri kyllä on mutta tämäkin on vähän epäkäytännöllinen.
olen kertonu ongelmani jo usealle sennheiserin jälleenmyyjälle, maahantuojalle sekä huoltoliikkeelle ja olen kyselly lyhyempää kuulokekaapelia jossa on pieni liitin. näitä ei kuitenkaan ole.
nyt tuli kuitenki mieleen että voisiko kuulokekaapelin katkoa vain sopivan mittaiseksi sekä liittää siihen sopiva liitin. onko tämä mahdollista? jos on niin miten? vai voiko se olla erittäin vahingollista äänenlaadulle? onko jollain asiantuntialla tietoa/kokemusta aiheesta?
Kiitos vastauksista!
Sennheiser HD 555 kuulokekaapeli ongelma
felkku
3
1374
Vastaukset
- riska_74
osta sit jotkut muut missä on lyhyempi piuha.
- aetoaet
Vittu mikä vastaus, "osta uus" ...ei ehkä kysyis täältä jos haluis uuden? vitun idari.
- Aqualite
Aiheesta löytyy esim. täältä
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=42162
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670