Matkailu ei ole ekologista

Ihimisen Poika

Koko termi "ekomatkailu" on vain tämän mukamas ihmisen aiheuttaman ilmastonmuutoshässäkän mukana tullut trendinimitys. Eihän matkailu koskaan missään muodossa ole ekologista. Pelleilyä koko keskustelu. Pysykää kotonanne niin teette jonkinlaisen palveluksen ympäristöllenne.

6

852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saldo-Ellu

Älähän nyt silti, Ihimisen poika, johonkinhan se ilmastoahdistuneen pitää sitä ahdistustaan purkaa ja miksei sitten tällaisiin keksittyihin juttuihin. Sitä paitsi minäkin tunnen muutaman ilmastoahdistuneen perheen, jotka ajelevat citymaastureilla ja matkustelevat ympäri maailmaa, muille sitä sitten voikin kaupata kaikenlaisia ekokotkotuksia. Vaikka eipä tuo minua häiritse, huvittaa vain.

• Rasvataanko köydet

Ei ole ihmisen ekologista hengittää kun ilmaan tulee hiilidioksiidipäästöjä. Kannattaa tappaa ihmiset sukupuuttoon, jotta maailma pelastuu, niinkö?

• Millon lähdetään?

"Pysykää kotonanne niin teette jonkinlaisen palveluksen ympäristöllenne. "

Teen mieluummin palveluksen itselleni ja kierrän katselemassa hienoja ja tunnettuja paikkoja, sekä hankkimassa kokemuksia ja ystäviä eri puolilta maailmaa. Hulluksihan sitä tulisi, jos samoissa nurkissa pitäisi koko ajan nyhjöttää.

• Aatteleppa

Niin no, tosiaan parhaiten sitä omaa hiilijalanjälkeeän pienentäisi sillä, ettei saa/hanki lapsia. Kaikki biologisesti lapselliset isät ja äidit ovat hiilijalanjälkeä ajatellen tehneet reiluja ympäristötuhoja.

• ekopötkylä

ite oon 25v jäbä, oon aina aatellu että kyllä minä lapsen hankin jonain päivänä, mutta nyttemmin olen jo 2 vuotta aatellu että ei sitä tarvi. Naisten mielestä olen loistavaaa isämateriaalia ja tykkään lapsista, mutta en niin paljon etteikö leikkiminen toisten lasten kanssa riittäisi. Kyllä ihmissuhteet ja harrastukset pitää mut tyytyväisempänä kun koliikkivauva tai murrosikäinen. En kerta ole koskaan haaveillut lapsesta 18-ikävuoden jälkeen enkä sellaista hanki vaikka naiset haluaisivatkin

ärsytti kun yks poliitikko sanoi että kyllä lapsia saa hankkia ja monta, on se ihan ympäristöystävällistä ku nehän oppii sitten vanhemmiltaan oikeat asenteet. Juuri niin. Onkin varmaan tosi fiksua aatella että täytyy ruveta ympäristöihmisten rustaamaan ihan sikana lapsia jotta heidän penikat voivat positiivisella tavalla vaikuttaa ympäristöasenteisiin. Ja ois kiva nähä kuinka kiltisti kyseisen poliitikon penikat seuraavat isän jalanjälkiä murrosiässä ja jälkeen.

• ekopötkylä

Kyllä google street view:llä ja ulkomaisiin tutustumalla ihan kotosuomessa pääsee jo jonkinlaiseen virtuaalimatkailun hurmioon, jos ihan sikana tykkää matkustaa. Eikä ole niin vaikeaa löytää rapakon takaakaan tai aasiasta löytää puhekavereita netissä, esim. language exchange sivuilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe