Itselläni on 944 -vm 84. Moottori on lähes täysin sama kuin 944 turbossa, minulla ei vain ole sitä turboa.
Niin onkohan minkälainen homma laittaa alkuperäinen turbo autoon ja onkohan niitä turboja ja muita hilkkeitä missään markkinoilla myynnissä?
944 turbo tekniikka
2
1133
Vastaukset
- 944 -86 kuski
Klassinen kysymys johon tulet saamaan aina sen saman vastauksen: osta 944 turbo. Jos ei löydy massia niin parempi perus 944:een, sen ylläpitäminen on halvempaakin. Ja niille jotka vasta auton hankkimista harkitsevat vinkiksi että ostakaa ennemmin hyväkuntoinen vapari 944, kuin huono S/turbo/S2, koska ei ole vaikea arvata että porschen kohdalla maksaa rahassa helposti koko auton hinnan että huono kunnostetaan hyväksi.
Ja vaihdettavien osien määrästä osviittaa tässä: http://wongontheweb.com/auto/Ad-951differences.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047225- 1722249
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021145Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2671029