Minä pidän halloween bileet ollaan 12vuotiaita ja juhliin on kutsuttu 4 vierasta
ajattelimme katsoa kaunan ja wiremanin onko hyviä??
ja muut vinkitt tarpeen
Hyvä kauhuleffa Halloweeniksi??
8
923
Vastaukset
- heipähei...
hei! kauna on minun mielestäni ihan perseestä, paras kauhu leffa jonka olen nähnyt on The Shining! :D kannattaa nähdä!
- Haamu <3
Moi. Pidän halloween juhlat joihin tulee varmaan tyttöjä ja poikia... Myös pikkuveljeni on kaverinsa kanssa juhlissa. (tai siis joissain leikeissä mukana) Niin kun en oikein itsekään ole mikään kauhuleffojen ystävä, niin voisiko juhlissa katsoa vaikka Scoopy Doon tai ET:n? (siis pikkuveljenihän EI voi katsoa mitään kauhuleffoja) Vai ovatko ihan surkeita??? ET:n olen kyllä nähnyt aikaisemmin, mutta mielestäni se oli hyvä. Niin pilaako ne sitten halloween tunnelman???
- newbranch
Haamu <3 kirjoitti:
Moi. Pidän halloween juhlat joihin tulee varmaan tyttöjä ja poikia... Myös pikkuveljeni on kaverinsa kanssa juhlissa. (tai siis joissain leikeissä mukana) Niin kun en oikein itsekään ole mikään kauhuleffojen ystävä, niin voisiko juhlissa katsoa vaikka Scoopy Doon tai ET:n? (siis pikkuveljenihän EI voi katsoa mitään kauhuleffoja) Vai ovatko ihan surkeita??? ET:n olen kyllä nähnyt aikaisemmin, mutta mielestäni se oli hyvä. Niin pilaako ne sitten halloween tunnelman???
Katsokaa sellainen elokuva kuin "Monsteritalo" tai "9". Makuunista ja varmaan monista muistakin videovuokraamoista löytyvät ne elokuvat. Kummastakaan elokuvista ei jää ikävää jälkimakua ja ne katsoo mielellään myös vanhempikin henkilö, eikä ne ole liian jänniä pienemmillekkään.
- Haamu <3
Haamu <3 kirjoitti:
(Ei tulekaan poikia, vaan pelkkiä tyttöjä)
- moivaanhei
Kauna ehdottomasti, sehä the Ring 1 & 2
- Häh?
Uinu uinu lemmikkini ja Maissilapset...
- hrrrr....
stephen king IT
- KASKIJE12
OLEN JENNA 12
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1116916KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3886577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653317Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282869Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082460Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351940- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257