Minä pidän halloween bileet ollaan 12vuotiaita ja juhliin on kutsuttu 4 vierasta
ajattelimme katsoa kaunan ja wiremanin onko hyviä??
ja muut vinkitt tarpeen
Hyvä kauhuleffa Halloweeniksi??
8
928
Vastaukset
- heipähei...
hei! kauna on minun mielestäni ihan perseestä, paras kauhu leffa jonka olen nähnyt on The Shining! :D kannattaa nähdä!
- Haamu <3
Moi. Pidän halloween juhlat joihin tulee varmaan tyttöjä ja poikia... Myös pikkuveljeni on kaverinsa kanssa juhlissa. (tai siis joissain leikeissä mukana) Niin kun en oikein itsekään ole mikään kauhuleffojen ystävä, niin voisiko juhlissa katsoa vaikka Scoopy Doon tai ET:n? (siis pikkuveljenihän EI voi katsoa mitään kauhuleffoja) Vai ovatko ihan surkeita??? ET:n olen kyllä nähnyt aikaisemmin, mutta mielestäni se oli hyvä. Niin pilaako ne sitten halloween tunnelman???
- newbranch
Haamu <3 kirjoitti:
Moi. Pidän halloween juhlat joihin tulee varmaan tyttöjä ja poikia... Myös pikkuveljeni on kaverinsa kanssa juhlissa. (tai siis joissain leikeissä mukana) Niin kun en oikein itsekään ole mikään kauhuleffojen ystävä, niin voisiko juhlissa katsoa vaikka Scoopy Doon tai ET:n? (siis pikkuveljenihän EI voi katsoa mitään kauhuleffoja) Vai ovatko ihan surkeita??? ET:n olen kyllä nähnyt aikaisemmin, mutta mielestäni se oli hyvä. Niin pilaako ne sitten halloween tunnelman???
Katsokaa sellainen elokuva kuin "Monsteritalo" tai "9". Makuunista ja varmaan monista muistakin videovuokraamoista löytyvät ne elokuvat. Kummastakaan elokuvista ei jää ikävää jälkimakua ja ne katsoo mielellään myös vanhempikin henkilö, eikä ne ole liian jänniä pienemmillekkään.
- Haamu <3
Haamu <3 kirjoitti:
(Ei tulekaan poikia, vaan pelkkiä tyttöjä)
- moivaanhei
Kauna ehdottomasti, sehä the Ring 1 & 2
- Häh?
Uinu uinu lemmikkini ja Maissilapset...
- hrrrr....
stephen king IT
- KASKIJE12
OLEN JENNA 12
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864670Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1123870Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1903700Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.702113Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301182
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1541131- 511034
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924