Yamaha MT-01

yammu v2 fanclub

Tuommonen pyörä olisi hankintalistalla.
Millaisia kokemuksia teillä on? Olen 170cm. Onko liian korkea? Tosin harrastan myös enduroa joten ne vasta korkeita onkin istua.
Huollot ja huoltovälit? Tarviiko rassata koko ajan? japsi twini on varmaaan kyllä varmaan aika remonttivapaa toiminta varma?

Millainen peli vakiona ja stage2 tai 3 virityksillä?

4

8446

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MT01

Itte ajanut vuodesta 05 lähtien ko pyörällä ja 20:ssä venttilien säädöt jotka oli aivan kohdallaan, mitään vikaa ei ole ilmennyt, toimii mutkatiellä, jos jotain miinusta on pakko hakea niin tavaratilaa ei ole.. viikon Saksan reissu tehty myös ko. vehkeellä ja sellaisilla irtolaukuilla ja solona. Stage 1, mahtavat soundit! vääääntöä!

• ArskaMT-01

Pyörässä enduromainen ajoasento ja sopii 170 cm kuljettajalle. Matka-ajo ominaisuudet hyvät. Moottorin luonne muuttuu sisäänajon jälkeen (1600 km). Vakiona tehot on riittävät ja kulutus 5-7l 100km. Kierros rajoitin tulee 5500rpm. Itselläni on MT-01 vm. 09 ajettu 2400km. Pito vaikeuksien takia laitan menemään.

040 514 9002

• A. Krapovic

Ostin aivan loppusyksyllä tuollaisen. Olen itse 190cm, ja etsin pyörää, joka toimii "isolla miehellä". Ajoasento on loistava ja sitä pystyy vaihdella hyvin, polvikulma sopiva.
        Pyörä tuntuu kokoonsa nähden kevyeltä käsitellä. Vääntö on tajuton, ja äänet sellaiset, että oksat pois. Moottorijarrutuksessa paukkuu mukavasti, kaupunkiajo ei ole kaikista miellyttävintä paukkeen ja tärinän puolesta (tai ehkä on kuitenkin juuri siksi). Tehoa tai piikkiä ei oikeastaan tunne, vauhti vain kiihtyy vaihteesta riippumatta sairaasti. Omani on stage3, josta on penkitetty tasan 80 kWja reilu 170 nm vääntöä. En olisi kyllä itse laittanut v. 2005 ovh 7.000€ sarjaa, kun teholisäys on noin pieni ( 14kW).
        Tarkoituksenani oli hankkia Ducati (iso Monster, tai loppuvaiheessa Multistrada), mutta tämä haave jäi, kun näin liikenteessä MT-01:n. Ducatien "italialainen sirous" taida kuitenkaan olla meikäläistä romuluista varten. MT-01 on selvästi Iso pyörä isolla iillä, ja ilmajäähdytteinen 1670-kuutioinen V2 (vaikkakin japanilainen) katupyörässä on kyllä jotain ainutlaatuista.

• mt0108

hyvä pyörä,mutta maahantuojan huolto varasti multa ketjut huollossa,ajelen nyt kihisevällä,sottaisella ketjulla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      54
      970
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      69
      771
    3. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      65
      755
    4. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      61
      731
    5. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      47
      654
    6. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      62
      633
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      606
    8. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      33
      603
    9. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      78
      486
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      37
      480
    Aihe