Olisi pitänyt lähteä jo viime viikolla! Sen lapsellisia uhoamisia ei jaksa kukaan. On niin tavallisen tyhmä jätkä kuin vaan voi olla. Tyypissä ei mitään erikoista. Jäljittelee kaavaa ja nyppii kulmia samalla lailla kuin se yx vanha BB-kilpailija. Tavallisen tylsä ja typerä tyyppi. Oli ihan hunona kun Esa voitti pelin. Ei kestänyt kun hävisi. ULOS!
Vihdoin Toni marisemasta pihalle!!
ölemö
4
275
Vastaukset
- ON!
EHDOTON VAATIMUKSEMME ON: TONI ULOS!
- mies se oon minnäi
adhd toni ulos!
- ei äänet riitä
Tonille ei vaan kukaan anna miinusta muutakun mä. Nähtiinhän se viimme sunnuntaina. Toni on finaalis kun kukaan ei äänestä sitä pois. Mun antamat - äänet ei riitä
- MONO MONO56
olla turha äänestää sillä BB saa tehdä mitä haluaa TYHMÄT MAKSAA TYHJÄSTÄ .....................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846665- 353591
- 443158
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402382Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282221- 2002126
- 1202123
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292049- 401962
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241678