pelottavimmaksi kauhuelokuvaksi. Meni kyllä mielestäni ansaitusti oikealle elokuvalle,
teoksessa aivan mahtavan pahaenteinen tunnelma alusta loppuun ja entäs legendaarinen
kylpyhuone-kohtaus, parempaa ei vain muista saman genren leffoista löydy.
Pitää varmaan tämän kunniaksi katsella illalla pitkästä aikaa. :)
http://totalscifionline.com./features/4160-the-100-greatest-horror-movies
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Hohto on kaikkien aikojen pelottavin elokuva/1135250370373
Hohto (The Shining) valittu kaikkien aikojen
40
361
Vastaukset
kauhulle sanon kiitos ei. Poikani kyllä keräävät molemmat Kingin kirjoja.
- Jere-lahti
mä olen lukenut alkupään teokset tuonne jonnekkin 90-luvulle saakka, pitäisi
tutustua vähän näihin uudempiinkin. Jere-lahti kirjoitti:
mä olen lukenut alkupään teokset tuonne jonnekkin 90-luvulle saakka, pitäisi
tutustua vähän näihin uudempiinkin.suosittelen ehdottomasti,siis näistä uusista =)
- Jere-lahti
davalyan kirjoitti:
suosittelen ehdottomasti,siis näistä uusista =)
Jotkut Kingin kirjat vaan tuppaa olemaan mielestäni vähän pitkäveteisiä.
Jere-lahti kirjoitti:
Jotkut Kingin kirjat vaan tuppaa olemaan mielestäni vähän pitkäveteisiä.
ekat 30-40 sivua...mutta aivan mahtava tarina joka kannattaa lukea =)
Mun suosikki..kummatkin leffaversiot,kirjat suomennettuna ja alkuperäiskielellä kuuluu kalustoon ja on vuosittain käytössä =)Lisäksi löytyy sitten rintamerkkiä,pinssiä,tupakkarasia ja sytkäri ym...kylppärikohtaus on hyvä...mutta kirjassa hyviä,hyvin kuvailtuja kohatuksia on vielä enemmän :)
- Jere-lahti
joo loistava kanssa. Jack Nicholsonin näyttelijäntyö on vaan upeaa katseltavaa, eikä
pelkästään Hohdossa, vaan muissakin elokuvissa. :) Jere-lahti kirjoitti:
joo loistava kanssa. Jack Nicholsonin näyttelijäntyö on vaan upeaa katseltavaa, eikä
pelkästään Hohdossa, vaan muissakin elokuvissa. :)mieltä olen..niin ruma mies mutta aivan loistava näyttelijä =)
Hyi olkoon,minä en kauhuista tykkää.Hirvittää vieläkin,kun tuli joskus nuorena muutama katottua mm.hohto (tosin J N:n takia,hyvän näyttelijän),kun oli joku ihme kauhubuumi kavereilla menossa.
Joskus kun kuulen sen yhden (en muista nimeä,joku ukko siinä hillu jonkun viikatteen tai muun vehkeen kanssa tenavia metsästäen) tunnusmusiikinkin jostain vielä soivan,niin karvat nousee pystyyn.
No scifit on sitten ihan niitä,joita en katso.Ihan pölhöjä o_O- Jere-lahti
en juuri itsekkään välitä, mutta aikoinaan Taisteluplaneetta Galactica oli kova juttu! :D
Jere-lahti kirjoitti:
en juuri itsekkään välitä, mutta aikoinaan Taisteluplaneetta Galactica oli kova juttu! :D
Star Wars on jautaa ;)
- Jere-lahti
davalyan kirjoitti:
Star Wars on jautaa ;)
Mutta mä en ole niinku ikinä oikein ymmärtänyt sitä sen megasuosiota, mutta onko
toi nyt mikään ihme, not! :p Jere-lahti kirjoitti:
Mutta mä en ole niinku ikinä oikein ymmärtänyt sitä sen megasuosiota, mutta onko
toi nyt mikään ihme, not! :ptarkoitan nyt originaaleja robot,oudot elukat ja Jabba =))))
Puhumattakaan siitä että nuori Harrison Ford oli aika..ok ;)Jere-lahti kirjoitti:
No juu,noit on vähän eri juttu eli Taisteluplanetta ja Star Wars.Noista minäkin tykkäsin,ja vaikka vieläkin.
Mutta minusta noit on enemmän vähän sellaisia "satuleffoja" ja kivaa rymistystä.
;utta sitten sellaiset ihmeelliset ufoilut,missä ei ole mitään tollasta lapsenomaista touhua lähinnä,niin ne vetää hilseen yli.
Olipas selkeesti selitetty,kun en ole varma ymmärsinkö itsekkään o_O
- whisperindie
Hohto on kyllä karmiva.
Pidän paljon myös Uhrilampaista, pääosan esittäjät oli valittu just kohdilleen. Kenties paras psykologisista trillereistä.
Ja entäs aasialaiset kauhuleffat, kuten Ring? Kyllähän sen aavetytön liikkuminen sätkien ja tukka silmillä oli aika inhaa, efektit oli hyvin tehty.
Mitäs vielä... 80-luvun Poltergeist... Ei pelottava vaan enemmänkin lämminhenkinen, melkein perhe-elokuva.
Dario Argentinolla on italialaisia kauhuleffoja, mutta eivät oikein pelota sillein, visuaalisesti ihan kiintoisia.
Ja nyt on tulossa Paranormal Activity uutuutena teattereihin. Satuin näkemään tämän eilen. Aika hyvä ja dokumenttitapaan tehty.
Halloween on pian ovella, nyt vaan sydänkäpysen kainaloon peiton alle ja katsomaan kauhueleffoja läpi yön!- Jere-lahti
kuten just Ring oli mun mielestä ilmestyessään mukavan erillaisia, mutta sittemmin ne on
alkanut toistaa itseään... Paras aasialainen kauhupätkä on Thaimaalainen "Shutter"
ja nimenomaan tämä alkuperäinen thaikku-versio.
Tuon Paranormal Activityn voisi kyllä käydä kattomassa. :) - whisperindiie
Jere-lahti kirjoitti:
kuten just Ring oli mun mielestä ilmestyessään mukavan erillaisia, mutta sittemmin ne on
alkanut toistaa itseään... Paras aasialainen kauhupätkä on Thaimaalainen "Shutter"
ja nimenomaan tämä alkuperäinen thaikku-versio.
Tuon Paranormal Activityn voisi kyllä käydä kattomassa. :)Totta, ringin jälkeen tuli useampi vastaavan tyyppisiä filmejä, joissa pelottavuus perustui tuohon "pitkäletti-tyttö heiluu karmivien jäsenliikkeiden varassa ja hiuksia pursuu seinien raoista jne"- efektiyhdstelmään. Ekalla kerralla nähtynä oikein karmivaa, mutta sitten toistojen jälkeen alkaa jo olla samaa.
Shutteria en ole nähnyt, hyvä vinkki, pitääkin katsoa jossain vaiheessa. :) Ja täytyy muistaa sitten ottaa just tuo thaikku-versio.
Paranormal Activitysta on kohistu nytten, taiskohan viimeksi olla iltiksessä, mutta ei oikeasti ole maailman riipivin kauhupätkä, silti tosiaan katsomisen arvoinen. Ja leffasta on olemassa kuulemma 2 loppua, toinen loppu on karmivampi kuin toinen, mutta en tiedä minkä lopun näyttävät missäkin teatterissa/maassa. Mä satuin näkeen filmin, kun tuttava sai sen netistä tekstitettynä. Yöllä katselin yksin!
Muita ok kauhuleffoja? Loppujen lopuksi niitä ei ole niin montaa, moni kauhuleffa sortuu pöllöilyyn/farssitouhuun tai huonoihin juonikuvioihin. Itse en pidä jos kauhuleffassa itsessään parodioidaan samaa kauhuleffaa, kuten Screameissa.
Sittenhän on klassinen halloween-filmi Halloween... Jamie Lee Curtis söpiksenä. whisperindiie kirjoitti:
Totta, ringin jälkeen tuli useampi vastaavan tyyppisiä filmejä, joissa pelottavuus perustui tuohon "pitkäletti-tyttö heiluu karmivien jäsenliikkeiden varassa ja hiuksia pursuu seinien raoista jne"- efektiyhdstelmään. Ekalla kerralla nähtynä oikein karmivaa, mutta sitten toistojen jälkeen alkaa jo olla samaa.
Shutteria en ole nähnyt, hyvä vinkki, pitääkin katsoa jossain vaiheessa. :) Ja täytyy muistaa sitten ottaa just tuo thaikku-versio.
Paranormal Activitysta on kohistu nytten, taiskohan viimeksi olla iltiksessä, mutta ei oikeasti ole maailman riipivin kauhupätkä, silti tosiaan katsomisen arvoinen. Ja leffasta on olemassa kuulemma 2 loppua, toinen loppu on karmivampi kuin toinen, mutta en tiedä minkä lopun näyttävät missäkin teatterissa/maassa. Mä satuin näkeen filmin, kun tuttava sai sen netistä tekstitettynä. Yöllä katselin yksin!
Muita ok kauhuleffoja? Loppujen lopuksi niitä ei ole niin montaa, moni kauhuleffa sortuu pöllöilyyn/farssitouhuun tai huonoihin juonikuvioihin. Itse en pidä jos kauhuleffassa itsessään parodioidaan samaa kauhuleffaa, kuten Screameissa.
Sittenhän on klassinen halloween-filmi Halloween... Jamie Lee Curtis söpiksenä.sarjaa,siis the grudge 1&2..ykkönen oli ekalla kerralla ok,kakkonen oli ekalla katsomalla ihan peestä...mutta samaan pitkähius,karmivat liikkeet etc sarjaan sekin kuuluu =)
- whisperindie
Huh huh.
On täällä kyllä aika porukkaa...
Onneksi en ole sitä laittomasti ladannutkaan, että näin. :) - whisperindie
davalyan kirjoitti:
sarjaa,siis the grudge 1&2..ykkönen oli ekalla kerralla ok,kakkonen oli ekalla katsomalla ihan peestä...mutta samaan pitkähius,karmivat liikkeet etc sarjaan sekin kuuluu =)
Joo, Kaunat oli mulla kans mielessä tuosta lettisarjasta... :)
Nyt ei olekaan Aasiasta kait tullut vähään aikaan kunnon trillereitä/kauhufilmejä, mitäköhän keksivät vielä. - Jere-lahti
whisperindiie kirjoitti:
Totta, ringin jälkeen tuli useampi vastaavan tyyppisiä filmejä, joissa pelottavuus perustui tuohon "pitkäletti-tyttö heiluu karmivien jäsenliikkeiden varassa ja hiuksia pursuu seinien raoista jne"- efektiyhdstelmään. Ekalla kerralla nähtynä oikein karmivaa, mutta sitten toistojen jälkeen alkaa jo olla samaa.
Sittenhän on klassinen halloween-filmi Halloween... Jamie Lee Curtis söpiksenä.Valitettavasti on pitkään jo ollut vallalla ns. pelkillä efekteillä pelottelu, vaikka itse elokuvan
tarina ja juoni sitten ovat mitä ovat. Sawit ja Hostelit ovat taas sitten silkkoja splatter-filmejä,
enkä ainakaan itse laske niitä puhtaiksi kauhuelokuviksi. "Teinikauhut" on taas sellaista
tuubaa, mitä ei mielestäni pitäisi edes julkaista...
Itse pidän sellaisesta vanhanliiton kauhusta, alkaen Bela Lugosin tähdittämästä Draculasta,
eikä voi olla tietenkään mainitsematta G. A. Romeron Zombie sarjaa. Nykyaikaisista on vielä
mainittava The Others, hieno ja tyylikäs elokuva, joka jatkaa vanhojen kunnon
kummitusjuttujen perinteitä. Jere-lahti kirjoitti:
Valitettavasti on pitkään jo ollut vallalla ns. pelkillä efekteillä pelottelu, vaikka itse elokuvan
tarina ja juoni sitten ovat mitä ovat. Sawit ja Hostelit ovat taas sitten silkkoja splatter-filmejä,
enkä ainakaan itse laske niitä puhtaiksi kauhuelokuviksi. "Teinikauhut" on taas sellaista
Itse pidän sellaisesta vanhanliiton kauhusta, alkaen Bela Lugosin tähdittämästä Draculasta,
eikä voi olla tietenkään mainitsematta G. A. Romeron Zombie sarjaa. Nykyaikaisista on vielä
kummitusjuttujen perinteitä.Nosferatu...se pitäisi jokaisen nähdä edes kerran..ja pelkoa ei siinä tarvitse tuntea lainkaan =)
Christopher Leen dracula on mun suosikki,uudemmista en ole pitänyt lainkaan.
Noi sahat (Saw 1,2,3,4...montako?)on aika....eka oli ok,sitten idea tuli liian tutuksi kertakaikkiaan,mulla varmaan pari koneella kokonaan katsomatta...- whisperindie
Jere-lahti kirjoitti:
Valitettavasti on pitkään jo ollut vallalla ns. pelkillä efekteillä pelottelu, vaikka itse elokuvan
kummitusjuttujen perinteitä.Joo, Sawt ja Hostelit ovat samaa sarjaa. Tosin Saw 1 oli hyvä, juonikuvio ja toteutus oli otteessaan pitävää, mutta sitten jatko-osat olivat saman jutun toistoa ja rääkkäämisellä mässäilyä. Liiaalliset rääkit kauhuelokuvissa eivät ole jees, pidän että kauhuleffoissa on pelottavaa tuntua mutta ei inhoittavan ahdistavalla ja mässäilevällä tavalla.
The Othersista pidin kanssa, samoin Skeleton Keystä... jotain samaa näissä hieman. Dracula on klassikko ja kun ne hevosvaunut korskauttavat pimeydestä esiin... ui jui.
Muuten, sittenhän on vielä espanjalaiset kauhuleffat, Nimetön esimerkiksi, kannattaa katsoa, aika jännä ja hämähäkin seittiä käytetty ovelasti, parhaiten mitä olen nähnyt. Rec taas oli paljon mainostettu ja monien kauhistelema, mutta jotenkin ei se nyt ollut niin kauhea, mutta ihan hyvä, käsivarakameralla juoksua.
Nyt tulee kiire hallloween-kemuihin... Olen pahasti myöhässä asian suhteen, asu pitäisi kekata vielä tänään. Ei mitään strippari-asua, eikä naamaria päähän, siinä tulee kuuma. Löysin yhdestä paikkaa cheerleader-asun ja tiedän että se sopisi ylle ja tähän tukkaan tod.hyvin, mutta ei yhtään nappaa olla joku pirtsakka cheerleader-ääliö. whisperindie kirjoitti:
Joo, Sawt ja Hostelit ovat samaa sarjaa. Tosin Saw 1 oli hyvä, juonikuvio ja toteutus oli otteessaan pitävää, mutta sitten jatko-osat olivat saman jutun toistoa ja rääkkäämisellä mässäilyä. Liiaalliset rääkit kauhuelokuvissa eivät ole jees, pidän että kauhuleffoissa on pelottavaa tuntua mutta ei inhoittavan ahdistavalla ja mässäilevällä tavalla.
The Othersista pidin kanssa, samoin Skeleton Keystä... jotain samaa näissä hieman. Dracula on klassikko ja kun ne hevosvaunut korskauttavat pimeydestä esiin... ui jui.
Muuten, sittenhän on vielä espanjalaiset kauhuleffat, Nimetön esimerkiksi, kannattaa katsoa, aika jännä ja hämähäkin seittiä käytetty ovelasti, parhaiten mitä olen nähnyt. Rec taas oli paljon mainostettu ja monien kauhistelema, mutta jotenkin ei se nyt ollut niin kauhea, mutta ihan hyvä, käsivarakameralla juoksua.
Nyt tulee kiire hallloween-kemuihin... Olen pahasti myöhässä asian suhteen, asu pitäisi kekata vielä tänään. Ei mitään strippari-asua, eikä naamaria päähän, siinä tulee kuuma. Löysin yhdestä paikkaa cheerleader-asun ja tiedän että se sopisi ylle ja tähän tukkaan tod.hyvin, mutta ei yhtään nappaa olla joku pirtsakka cheerleader-ääliö.from hell voisi kyllä olla melko vakuuttava :)
- whisperindie
hinski kirjoitti:
from hell voisi kyllä olla melko vakuuttava :)
:-) Otan harkintaan, täytynee hommata jotain kamalaa ketsuppityyppistä maskeerautöhnää ja ripotella sitä pitkin poskia tai vastaavaa. Uskaltaako sitä sitten katsoa itseään, ettei saisi sydäriä heti kärkeen.
whisperindie kirjoitti:
:-) Otan harkintaan, täytynee hommata jotain kamalaa ketsuppityyppistä maskeerautöhnää ja ripotella sitä pitkin poskia tai vastaavaa. Uskaltaako sitä sitten katsoa itseään, ettei saisi sydäriä heti kärkeen.
laventelinsinistä silmiin, pinkkiä huulipunaa ja leveä hymy :) Sitten voikin puukottaa pahaa-aavistamattomia selkään ;))
- Jere-lahti
whisperindie kirjoitti:
Joo, Sawt ja Hostelit ovat samaa sarjaa. Tosin Saw 1 oli hyvä, juonikuvio ja toteutus oli otteessaan pitävää, mutta sitten jatko-osat olivat saman jutun toistoa ja rääkkäämisellä mässäilyä. Liiaalliset rääkit kauhuelokuvissa eivät ole jees, pidän että kauhuleffoissa on pelottavaa tuntua mutta ei inhoittavan ahdistavalla ja mässäilevällä tavalla.
Nyt tulee kiire hallloween-kemuihin... Olen pahasti myöhässä asian suhteen, asu pitäisi kekata vielä tänään. Ei mitään strippari-asua, eikä naamaria päähän, siinä tulee kuuma. Löysin yhdestä paikkaa cheerleader-asun ja tiedän että se sopisi ylle ja tähän tukkaan tod.hyvin, mutta ei yhtään nappaa olla joku pirtsakka cheerleader-ääliö.Mikäs vika cheerleader-asussa muka on... :) Vampyyri look on myös erittäinkin sopiva
naisille. :p Jere-lahti kirjoitti:
Mikäs vika cheerleader-asussa muka on... :) Vampyyri look on myös erittäinkin sopiva
naisille. :parvatenkin..varsinkin eka =)
- Jere-lahti
whisperindie kirjoitti:
Nyt tulee kiire hallloween-kemuihin... Olen pahasti myöhässä asian suhteen, asu pitäisi kekata vielä tänään. Ei mitään strippari-asua, eikä naamaria päähän, siinä tulee kuuma. Löysin yhdestä paikkaa cheerleader-asun ja tiedän että se sopisi ylle ja tähän tukkaan tod.hyvin, mutta ei yhtään nappaa olla joku pirtsakka cheerleader-ääliö.niin kannattaa katsastaa Orpokoti (El Orfanato).
mutta minun suosikit on kyllä näköjään mainittu. :) Uhrilampaat on minusta älyttömän hyvä, samoin Ring 1 ja 2, ja The Others on yksi suursuosikkini, paitsi se ei ainakaan omalla kohdallani kestänyt toista katsontakertaa, se oli hyvä vain ekalla kerralla. Ja tuli vielä mieleen yksi tanskalainen kauhuleffa joka teki todella vaikutuksen meikäläiseen, olikohan se Nattevagten. No ruumishuoneella siinä ainakin oltiin paljon...
Jere-lahti kirjoitti:
niin kannattaa katsastaa Orpokoti (El Orfanato).
katsonut sellaisen kuin 28 days later?Ihan suomeksikin oli laitettu nimelle 28 päivää myöhemmin...se on kanssa sellainen ihan kiva pätkä jos kerran vaan katsoo,useampaa kertaa siinä ei "hohtoa"piisaa =)
- Jere-lahti
davalyan kirjoitti:
katsonut sellaisen kuin 28 days later?Ihan suomeksikin oli laitettu nimelle 28 päivää myöhemmin...se on kanssa sellainen ihan kiva pätkä jos kerran vaan katsoo,useampaa kertaa siinä ei "hohtoa"piisaa =)
Menee luokkaan krapulapäivän-movies, eli sellainen nojaa elokuva. :D
Nykypäivänä ei vaan hyviä kauhuja valitettavasti tehdä... - Jere-lahti
Ursa kirjoitti:
mutta minun suosikit on kyllä näköjään mainittu. :) Uhrilampaat on minusta älyttömän hyvä, samoin Ring 1 ja 2, ja The Others on yksi suursuosikkini, paitsi se ei ainakaan omalla kohdallani kestänyt toista katsontakertaa, se oli hyvä vain ekalla kerralla. Ja tuli vielä mieleen yksi tanskalainen kauhuleffa joka teki todella vaikutuksen meikäläiseen, olikohan se Nattevagten. No ruumishuoneella siinä ainakin oltiin paljon...
Hyvä kun muistutit, on meinaan aikamoinen helmi nykyisen kauhuhutun keskellä!
Jenkkiversioon ei kannata kajota, mutta tuo tanskalainen on hiisin hyvä. Jere-lahti kirjoitti:
Menee luokkaan krapulapäivän-movies, eli sellainen nojaa elokuva. :D
Nykypäivänä ei vaan hyviä kauhuja valitettavasti tehdä...Järjestään ovat huonontuneet laadultaan..siis juonen osalta..aika harvasta leffasta voi sanoa enää että jee..entäs sellainen kuin Mirror`s..siitä pidin...
- Jere-lahti
davalyan kirjoitti:
Järjestään ovat huonontuneet laadultaan..siis juonen osalta..aika harvasta leffasta voi sanoa enää että jee..entäs sellainen kuin Mirror`s..siitä pidin...
Olikos tämä se Kiefer Sutherlandin pääosittama leffa? En ole katsellut, pitäisköhän
laittaa t-marketista torrentti laulamaan. :) Jere-lahti kirjoitti:
Olikos tämä se Kiefer Sutherlandin pääosittama leffa? En ole katsellut, pitäisköhän
laittaa t-marketista torrentti laulamaan. :)siinä on muutama aika karmaiseva kohtaus..kääk edelleen =(
kato tosta traileri..hetki kestää ladata mutta...
http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.joblo.com/images_arrownews/mirrors11.JPG&imgrefurl=http://www.joblo.com/arrow/i...
se meni telkussa lauantaina ja eilen sitten aloin katsella tallennusta, ja eikös peese vieköön ajastuksessa ollut jotain häikkää ja loppu jäi näkemättä! :-((( En tiedä montako minuuttia olisi vielä ollut jäljellä, poika juoksi siellä labyrintissä ja siinä se pätkähti. Pitää kai tilata/lainata/"varastaa" se jostain ellei sattumalta bongaa sitä joltain leffakanavalta, minä kun en paljon edes telkkua katso...
No minusta oli aika yllättävä valinta kuitenkin "pelottavimmaksi kauhuelokuvaksi", kai se on yksilöllistä mikä kenestäkin on pelottavaa. :) Kirjan olen lukenut niin kauan sitten että sitä en muista yhtään, ei sekään kyllä erityisen pelottavana jäänyt mieleen. Leffassa minusta raastava musiikki, järkyttävät kokolattiamattojen kuviot ja kuvakulmat teki sen pelottavan vaikutelman, ei muuten ihan täysin uponnut meikäläiseen, mutta eipä minulla tuo elokuvien arvostelu olekaan vahvin laji... :)- Jere-lahti
http://www.youtube.com/watch?v=WgxAkocAPmg&feature=related
Tuossa pitäisi olla viimeiset minuutit elokuvasta. oli ihan loppua ko elokuvasta,minä katsoin eilen illalla uudelleen viriteltyä,silti alkuperäistä Omen 1 ja on sekin...hmm,jos ei pelottava niin järkyttävä silti...Damien se oli kova poika =)
Jere-lahti kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=WgxAkocAPmg&feature=related
Tuossa pitäisi olla viimeiset minuutit elokuvasta.No siinähän se oli! Thank you!! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852379Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4722337Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771482Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101440Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211411- 671333
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871103Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2651103Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1091102Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.2711068