Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

oinasN ja oinasM suhteessa

oikkuN42

välillä on vaikeaa ollut kun kaksi pässiä lyö sarvensa yhteen mutta on ollut myös hyviä hetkiä, ei kai tässä muuten malta olla

olen paljon pohtinut oinasmiehen tapaa pitää yhteyttä yllä, itse kun olen kova viesteilemään ja soittelemaan niin jotenkin ehkä alitajuisesti kuvittelen että kaikki muutkin tekee samalla tavalla ... varsinkin oma kultsi !!!

no, oinasmieheni tavassa pitää yhteyksiä on kyllä pienen pientä parannusta havaittavissa, mikä lohduttaa minua kyllä kovasti, mutta eipä sitä oinasmiestä muuteta minkään asian suhteen hyvällä eikä pahalla ... oinasmies on oinasmies ... ota tai jätä !!!

oinasnaiselle tuollainen pakkaus tekee vain hyvää, on haastetta ja vastusta !!

alkuun oli kovin pelottavaa kun oinasmieheni päätti olla hiljaksiin pari päivää eikä viesteillyt mitään, mutta nykyään sitä ei niin ajattele edes , ei tee pientä "kuolemaa" jos toisesta ei heti kuulu mitään, kyllä se sieltä sitten viesteilee kun kerkiää.

taitaa oinasmieheltä puuttua sellainen huomaavaisuus kokonaan
tai no , ehkä tuo on väärin sanottu ... kahden kesken sitä huomiota saa oikein olan takaa

ehkä oinasmiehessä on myös ujo puolensa, näytetään ulkomaailmalle sitä juroa puolta, mutta se hellempi puoli sitten rauhassa keskenään

oinasmies on myös melko ennalta arvaamaton , hän tekee päätökset omista menoistaan tasan tarkkaan itsekseen, ja siihen on melko turha sanoa mitään jos hän on nyt päättänyt lähteä poikien kanssa kalareissulle viikonlopuksi ... ihan sama mitä hänen naisensa on suunnitellut sinä vkonloppuna
ja auta armias jos menet laittamaan hempeitä ikävä viestejä hänen kalareissunsa aikana ... turha kuvitella saavansa mitään vastausta !!!!!
onko kaveri edes hengissä ... ?? ... no sen huomaat sitten kun hän saapuu kotiin ja odottaa pääsevänsä lämpimään kainaloon !!!

sanotaanko näin että oinasnaisena ja suhteen alkuaikoina minä olisin ja oikeastaan hieman teinkin pientä kuolemaa tuollaista kohtelua saadessani ... ajattelin että jo on idiootti jätkä kun tuolla tavalla menee ja tekee eikä edes kuulumisia viesteile !!

mutta näin muutaman vuoden yhdessäolon jälkeen asiaan on jo oppinut suhtautumaan.
oinasmies haluaa ja tarvitsee omaa tilaa ja tietynlaista vapautta ... liiallinen sitominen ahdistaa hänet !
ja oikeastaan tuo pätee myös oinasnaiseen !!

kärsivällisyyttä oinasmiehen kanssa niin hyvin pärjää !!!

5

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouzkari

      kirjoitat, miten nuo oinasmiehet ovatkin niin samanlaisia:)

      Alun saalistuksen jälkeen "oma" (voiko noita koskaan omaksi sanoa) oinaani vetäytyi kauemmaksi ja sain tuta vastaamattomista viesteistä ja soitoista. Minä tietysti hätäännyin kun en miestä vielä kunnolla tuntenut ja painoin enemmän päälle kiukutellen ja vastauksia vaatien. Paha virhe joka vauhkoonnutti miehen täysin ja karkoitti aina vaan kauemmaksi.

      Otettiin aikalisä suhteen kehittymisestä (mies väitti että painostan häntä suhteeseen, väitin muuta ja kysyin ihan viattomasti että onko sitten ok että tapailen muitakin... Reaktion arvaa jokainen joka oinaiden kanssa tekemisiin ryhtyy:)), nyt olen antanut sitten sitä niin kaivattua tilaa, otan yhteyttä jos todella on asiaa, muuten odottelen vaan kärsivällisesti koska herralla mahtaisi olla aikaa ja ennen kaikkea kiinnostusta.. Onhan sitä, kunhan vain antaisi sen näkyä ettei mulle tule tunnetta miten kaikki on vaan kuvitelmaani.

      No, jousimiesnaisena tässä on muitakin juttuja aikani kuluksi:) Onhan tuo oinas tärkein ja rakkain, seksikäs, älykäs ja mitä parhainta seuraa, yhteiset hetket -silloin kun niitä on- ovat yhtä luksusta..

      • oinasN42

        kyllä tuohon tulee syyllistyttyä useastikin oinasnaisen tempperamenttisuuella kun oinasmieheni onkin hiljaksiin päivän pari. samalla tavalla kävi meillä että mies hiljeni entisestään kun vaadin selityksiä jne ... "oikeaan" asiaan saa vastauksen heti mutta ns jonnin joutaviin ei tarvitse kuvitella saavansa vastauksia.
        hempeisiin viesteihin saa vastauksen tasan sen mukaan minkälainen päivä oinasmiehellä on ollut ;-)

        oinasnaisena "kärsivällisenä" odottelemassa yhteydenottoa oinasmieheltä, sitten kun herralle passaa, on joskus kovin tuskallista !!


      • kuulostellaan
        oinasN42 kirjoitti:

        kyllä tuohon tulee syyllistyttyä useastikin oinasnaisen tempperamenttisuuella kun oinasmieheni onkin hiljaksiin päivän pari. samalla tavalla kävi meillä että mies hiljeni entisestään kun vaadin selityksiä jne ... "oikeaan" asiaan saa vastauksen heti mutta ns jonnin joutaviin ei tarvitse kuvitella saavansa vastauksia.
        hempeisiin viesteihin saa vastauksen tasan sen mukaan minkälainen päivä oinasmiehellä on ollut ;-)

        oinasnaisena "kärsivällisenä" odottelemassa yhteydenottoa oinasmieheltä, sitten kun herralle passaa, on joskus kovin tuskallista !!

        Vai tällainen on oinasmies, enpä tiedä jaksanko kauan tällaista epävarmuutta mitä toinen aikoo. Itse suoraluonteisena oinasnaisena en välttämättä pidä tästä tilanteesta. Nytkin hiljaiseloa vaan enpä itsekään ota heti yhteyttä. Toisaalta mikä oikeus toisella on näin käyttäytyä...


    • typy27

      heh ... meillä kävi oinasmiehen kanssa niin jotta päätin olla niin pitkään viesteilemättä ja soittamatta KUNNES oinasmies ottaa ensin yhteyttä ..... VIIKKO meni, oinasmies laittaa viikon hiljaisuuden jälkeen viestiä "mitä kuuluu?? Sinusta ei ole kuulunut mitään??"

      meni tämäkin pimu hiljaiseksi ... mutta enpä vastannut heti vaan odotin muutaman tunnin kunnes vastasin.

      ihania velikultia nuo oinasmiehet !!!!!

      ja niin merkillinen logiikka .... huh

      • wonder

        Viikkoon ei kuulunut mitään, sitten just noin "mitä kuuluu" ja olisit itsekin voinut viestitellä....?????????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe