Moro,
Missä päin sijaitsee diesel suodatin -07 mallin dCI GS:ssä, ja mitä kaikkea pitää purkaa että pääsee käsiksi ?
Öljyn- , ilman- ja raitisilmasuodattimen löysin ja vaihdoin, mutta diesel suodatinta en äkkiseltään paikkoja purkamatta löytänyt.
Missä PA suodatin
Scenicissä
2
638
Vastaukset
- Heh !
Käytä suosiolla merkkiliikkeessä.
Josko saisi taas jotain hauskaa luettavksi.
Jospa nekään ei löydä ja asentaisivat uuden ihan näkyville. Letkut tietenkin jäisivät hieman vuotamaan ja..... - seniili
Bensamalleissa se on joskus ollut kuskin puolen oven kahvan kohdilla siellä auton pohjassa. En mee vannomaan onko kiisselissä sama juttu mutta kannattaa kurkata (tai saattoi se olla vänkärin puolellakin, mutta joko tai)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165