Tarvitsen matkalaukun, jonka jonka päällä on hyvä istua ja joka kestää jopa 90-100 kg ihmisen painon. Te, keillä on sellainen matkalaukku, kertokaa merkki ym. tiedot ja mistä ostitte sekä hinta.
Nykyään lentomatkustajat joutuvat seisomaan pitkissä jonoissa, missä ei ole mitään istumapaikkoja lähelläkään eikä edes pylväitä tai seinää, mihin tukeutua... jonot vain luikertelevat käärmemäisesti ohuiden nauhojen mukaisesti. Näin oli ainakin Finnairilla viime kesänä ja oli siinä iäkkäällä äidilläni työtä jaksaa seisoskella, kun hirvitti jo minuakin, jolla on alhaisen verenpaineen vuoksi huimaustaipumusta.
Antakaa siis vinkkejä istumista kestävistä matkalaukuista, pyydän!
Kiitos etukäteen
Mistä matkalaukku, jonka päällä voi istua?
2
1704
Vastaukset
- Aloittaja
Olen nähnyt ihmisten istuvan pystyssä olevien laukkujensa päällä. Kertokaa merkki ja paljonko teillä tai painavimmalla oli painoa, jonka se matkalaukku kesti. - Itse en ihan noin painava ole, mutta voisin lainata laukkua veljellenikin. (Miksi ostaa kaikki itselle, kun voi kierrättää perheen sisällä ja tuttujen kesken).
- 142KG
-OLEN 142 KILOINEN JA PYÖRILLÄ OLEVA RIMOWA ON LOISTAVA JA KESTÄÄ MITÄ VAIN .IHME TUOTE.
--NELIPYÖRAINEN ON IHAN LOISTAVA PYÖRÄT MENEE MELKEIN MISSÄ VAIN.
---PASKAISTEN JEEPPI TAI MAASTO SIIRTYMISIEN JÄLKEEN SUIHKUUN JA RÄTILLÄ ISOMMAT JA VASTA SITTEN
AUKI NIIN HUONE PYSYY PUHTAANA.
----5 VUODEN TAKUU MUTTA IHME JOS SAAT RIKKI VOI AJAA AUTOLLA YLI HUOLETTA EI MITÄÄN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1549312Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3437086Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1046039- 1654007
Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.953375Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu683330Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.353308- 1882853
Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht782838Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen62589