Hei!
Onko kokemuksia Pafoksen säästä maaliskuun alussa?
Entä hotelli Anemista?
Suositelkaa edullisia ja hyviä ruokapaikkoja.
Kiitos!
Maaliskuussa Kyproksen Pafos, hotelli Anemi
5
1533
Vastaukset
- Jenka**
Eli oltiin pari vuotta sitten tuolla maaliskuun alussa viikon verran. Ihan kiva paikka, mutta ilmat ei kyllä todellakaan meitä lämmittäneet. Vettä satoi koko viikon ja huoneessa joutui pitämään lämmitystä päällä jos meinasi tarjeta. Jos aurinkolomasta haaveilee, niin on hiukan epävarmaa että miten lämmintä tuolloin on. Itse en enää maaliskuussa tuonne tai oikeastaan muuallekkaan Välimerelle lähtisi.
- Ei ihan
Auringonottokelejä:
http://www.cyprus-weather.org/cyprus-weather-in-march/- Agia Napaan
Kiitos hyvästä linkistä. Meillä on suunnitelmissa matka vapuksi Agia Napaa. Päivällä ilmeisesti jo tarkenee, mutta yöt ovat viileitä.
Toinen vaihtoehto on Gran Canaria, mutta viileitä ovat illat silloin sieläkin. - kokemusta on
Agia Napaan kirjoitti:
Kiitos hyvästä linkistä. Meillä on suunnitelmissa matka vapuksi Agia Napaa. Päivällä ilmeisesti jo tarkenee, mutta yöt ovat viileitä.
Toinen vaihtoehto on Gran Canaria, mutta viileitä ovat illat silloin sieläkin.Ei kannata maaliskuussa Kyprokselle mennä, säät on hyvin vaihtelevat viellä. Itse muutama vuosi sitten siellä kaksi viikkoa lusin. Juuri ennen matkaa oli ollut 30 pinnassa, mutta sitten iski takatalvi ja maa oli parhaimmillaan loskassa.
Hotelli Anemi ihan kohtuullinen, mutta alkoi home kasvaa seinissä toisella viikolla. Hotellin ravintolassa ihan hyvät ruuat, varsinkin Kyproslaiset illat muistaakseni perjantai iltaisin. Hotellissa myös hotellikissa Max, joka tiesi arvonsa. Ajeli hissillä ja oli muutamana yönä vieraana ja lämmitteli sängyssä jalkoja. - Pree
kokemusta on kirjoitti:
Ei kannata maaliskuussa Kyprokselle mennä, säät on hyvin vaihtelevat viellä. Itse muutama vuosi sitten siellä kaksi viikkoa lusin. Juuri ennen matkaa oli ollut 30 pinnassa, mutta sitten iski takatalvi ja maa oli parhaimmillaan loskassa.
Hotelli Anemi ihan kohtuullinen, mutta alkoi home kasvaa seinissä toisella viikolla. Hotellin ravintolassa ihan hyvät ruuat, varsinkin Kyproslaiset illat muistaakseni perjantai iltaisin. Hotellissa myös hotellikissa Max, joka tiesi arvonsa. Ajeli hissillä ja oli muutamana yönä vieraana ja lämmitteli sängyssä jalkoja.Kiitos vastauksistanne.
Totesin, että parasta vaihtaa loma ja matka huhtikuulle. Sää on silloin varmaan parempi, toivottavasti.
Hotelli Anemia en vaihtanut. Huoneita on kuulemma uusittu, ainakin osin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044671Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743921397- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86980Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64866