Moi!
eli olen kutsunut n.10 kaveriani ja kutsujen tekoon meni n.2-3 päivää.
Olin myös koristellut muffinsseja, keksejä ja karkkeja. askartelin itsekkin kaikenlaisia kummitukseia ja tuhlasin 40-50€ koristeisiin, ja n. 20€ pukuun. Nyt sitten kun huomenna olisi bileet, kyselin kavereiltani pääsevätkö he sinne ja kaikki vastasivat: "en, mulla on muuta menoa." ja moni vastasi todella töykeästi...
Mitäs voisin nyt sitten tehdä kun meni suunnitelmat aivan lyttyyn. =( -.-
Voi eiii..
4
444
Vastaukset
- helminauhatyttö
Voi harmi ;--( Laitoitko kutsuihin, että vieraat ilmoittavat jos eivät pääse? Se kannattaa aina tehdä. Ja kaverisi ovat kyllä aika töykeitä, jos eivät ilmoita aikaisemmin tai järjestä aikaa juhlillesi. Toivottavasti saat jotain kivaa tehtyä perheesi kanssa tai yksiksesi :)
- -_Pampula_-
Voih! Harmi jos kukaan ei pääse juhliisi.. Jos mut kutsuttaisiin johonkin juhliin, niin kyllä ainakin järjestäisin 1 tunnin aikaa juhlia.. Mutta kavereidesi käytös voi johtuu siitä, että jollain muulla on bileet, ja haluavat mennä sinne, koska jos ne luulee, että ne ovat paremmat kuin sun.. Kysy parasta kaveriasi edes tulemaan, sillä voit sanoo sille että kun kukaan muu ei tule niin voisitko ees se tulla, kun oot ahertanut niin paljon...
- _-Pampula_-
Siis sillä 1 tunnin ajalla tarkotin sitä et jos on muuta, nii sillo järjestäisin sen ajan.. :)
- gost
voi harmi!!! kyl nii ärsyttää jos o tollasii kavereit, mut mä ainaki tei sillee et kysyi ja jos pääsi annoi kutsu (ei mikää paras taktiikka...) toivottavasti ees joku tulee ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984