Antakaa neuvoa minulle onko tämä tai joku muu palsta oikea, kun minun pitäisi saada ensi kesäksi kiva kalastus "rinki", josta joku aina olis vapaa lähtemään kalaan. Minä olen yli kuuskymppinen vanha vetreä ja "terve"kaveri joka yleensä tulee kaikkien kavereitten kanssa toimeen johtuen lukuisista eri piireistä jossa olen toiminut, ongelmanani on etten viihdy itseni kassa eli en yksinään seurustele enkä harrasta !Kaverit joita haen, toivon heiltä kalastus innon lisäksi oma toimisuutta (ei vältämätön) ja samoin toivon myös ettei heidän tarvi aloittaa päivää rapula tyypyillä !Olisi mukava jos kysisellä kaverilla olisi joku toinen kaveri jonka vois pyytää mukaan !Minulla on veneeni (seiskari 22 lämmin hytti 3 makuupaikkaa) koti satama täällä Vuosaaressa joten toivon täältä lähtöä ja sinulta toivon pääsyä omin voimin tänne (minulla ei ole kuin kuukausilippu paikallisiin kulkuneuvoihin. MINÄ HALUAISIN TEHDÄ OIKEIDEN KAVEREIDEN KANSSA USEAMMAN VUOROKAUDEN REISSUJA SAMOIN KUN TOIVON ETTÄ KALASTUS LUVAT ETELÄSUOMEN LÄÄNIIN OLISIVAT KUNNOSSA !
Terveisin Orvo
Onko oikea palsta ?
opo2
0
407
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.667611Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652783- 1561960
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181938Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191912Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381811Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291612- 1021477
- 381331
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411226