Antakaa neuvoa minulle onko tämä tai joku muu palsta oikea, kun minun pitäisi saada ensi kesäksi kiva kalastus "rinki", josta joku aina olis vapaa lähtemään kalaan. Minä olen yli kuuskymppinen vanha vetreä ja "terve"kaveri joka yleensä tulee kaikkien kavereitten kanssa toimeen johtuen lukuisista eri piireistä jossa olen toiminut, ongelmanani on etten viihdy itseni kassa eli en yksinään seurustele enkä harrasta !Kaverit joita haen, toivon heiltä kalastus innon lisäksi oma toimisuutta (ei vältämätön) ja samoin toivon myös ettei heidän tarvi aloittaa päivää rapula tyypyillä !Olisi mukava jos kysisellä kaverilla olisi joku toinen kaveri jonka vois pyytää mukaan !Minulla on veneeni (seiskari 22 lämmin hytti 3 makuupaikkaa) koti satama täällä Vuosaaressa joten toivon täältä lähtöä ja sinulta toivon pääsyä omin voimin tänne (minulla ei ole kuin kuukausilippu paikallisiin kulkuneuvoihin. MINÄ HALUAISIN TEHDÄ OIKEIDEN KAVEREIDEN KANSSA USEAMMAN VUOROKAUDEN REISSUJA SAMOIN KUN TOIVON ETTÄ KALASTUS LUVAT ETELÄSUOMEN LÄÄNIIN OLISIVAT KUNNOSSA !
Terveisin Orvo
Onko oikea palsta ?
opo2
0
418
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5892703Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671436- 1041404
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831360- 1381236
- 1071169
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1341014- 48930
- 77902
- 47871