Antakaa neuvoa minulle onko tämä tai joku muu palsta oikea, kun minun pitäisi saada ensi kesäksi kiva kalastus "rinki", josta joku aina olis vapaa lähtemään kalaan. Minä olen yli kuuskymppinen vanha vetreä ja "terve"kaveri joka yleensä tulee kaikkien kavereitten kanssa toimeen johtuen lukuisista eri piireistä jossa olen toiminut, ongelmanani on etten viihdy itseni kassa eli en yksinään seurustele enkä harrasta !Kaverit joita haen, toivon heiltä kalastus innon lisäksi oma toimisuutta (ei vältämätön) ja samoin toivon myös ettei heidän tarvi aloittaa päivää rapula tyypyillä !Olisi mukava jos kysisellä kaverilla olisi joku toinen kaveri jonka vois pyytää mukaan !Minulla on veneeni (seiskari 22 lämmin hytti 3 makuupaikkaa) koti satama täällä Vuosaaressa joten toivon täältä lähtöä ja sinulta toivon pääsyä omin voimin tänne (minulla ei ole kuin kuukausilippu paikallisiin kulkuneuvoihin. MINÄ HALUAISIN TEHDÄ OIKEIDEN KAVEREIDEN KANSSA USEAMMAN VUOROKAUDEN REISSUJA SAMOIN KUN TOIVON ETTÄ KALASTUS LUVAT ETELÄSUOMEN LÄÄNIIN OLISIVAT KUNNOSSA !
Terveisin Orvo
Onko oikea palsta ?
opo2
0
410
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.933970Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973337Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1302654Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2152063Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m891826Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.211809Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä991780- 1141607
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11311- 571222