Historian havinaa

Huoh, tylsäksi on mennyt tämä WC –keskustelukin. Siksipä otan vapauden lainata itse itseäni tekstillä, joka niputtaa kaiken tapahtuneen yhteen. Tämän tahdissa voitte muistella omia, rakkaita Caoita -muistojanne.Olkaapas hyvät:

Sivut sulkeutuivat 07.03.2008. Ensin sulkijana oli capita itse poistaakseen väärinkäyttäjät, mutta myöhemmin sulkijaksi paljastuikin a) KRP, b) suurpääoma, c) suomalaiset pankit, d) ruotsalaiset pankit tai e) kateelliset suolitylyttäjämurot, jotka olivat hakkeroituneet sivuille. Valitse itse oikea vaihtoehto.

Tämän jälkeen alkoi arvuuttelu sivujen aukaisemisajankohdasta. Varmoja päivämääriä esitettiin vähintäänkin kymmeniä, mutta sivut ovat edelleen kiinni. Mutta kohta aukeaa, varma tieto ylälinjalta kertoo.
Sivujen ollessa kiinni, alkoi väittely valuuttakaupasta. Ensin sitä oli tehnyt Wincapita. Kun Hannu itse kielsi tämän, valuuttakauppaa olikin tehneet jotkut nimeltä mainitsemattomat off shore -yhtiöt. Jotka siis tahkoavat kuuleman mukaan suurvoittoja koko ajan. Mutta eivät kerro niistä edes sijoittajille itselleen.

Seuraavaksi kukaan edellä mainituista tahoista ei ollutkaan tehnyt valuuttakauppaa, vaan sitä oli tehnyt kukin jäsen ostamallaan valuuttakaupparobotilla. WinCapita itse oli pelkkä kassakirja ja kirjanpitoalusta.
Kun kirjapitoalusta ei ollutkaan pitänyt kirjanpitoa, eikä valuuttakaupastakaan ollut edelleenkään minkäänlaisia viitteitä (paitsi ne off shore -yhtiöt), ansaintalogiikka olikin valuuttarobotin lisenssien vaihtokauppa, joka voidaan rinnastaa mihin tahansa arvopaperikauppaan. Valuuttakaupasta ei enää ole niin kauheasti väliä.

Kaikki tämä on kuitenkin vain spekulaatiota, sillä ainoa joka tietää asioiden oikean laidan, istuu tutkintovankeudessa Oulussa, jossa häntä kidutetaan epäinhimillisin menetelmin. Mutta onneksi WC:n asioita on alkanut ajaa rovaniemeläinen rekisteröity yhdistys, joka toimii yhden huoneen toimistossa. Tämä rekisteröity yhdistys tietää asioiden oikean laidan, siis sen, minkä tietää vain se henkilö, joka istuu Oulussa tutkintovankeudessa. Ja yhdistys tuo ilosanomaa jäsenistölle, joka siis on saanut suuria voittoja valuuttakaupasta jota on tehnyt WinCapita, eikun off shore -yhtiöt, eikun jäsen itse. Vaan eihän ne voitot olekaan tullut valuuttakaupasta, vaan lisenssipörssistä.... Mutta jostain niitä voittoja on kuitenkin tullut, kaikille muille paitsi aivan viime aikoina mukaan liittyneille. Ja lisää voittoja tulee tälle rovaniemeläiselle rekisteröidylle yhdistykselle, joka kertoo tästä lisenssipörssistä kaikille jotka vain haluavat asiasta kuulla ja vähän niillekin jotka eivät halua, vaatimatonta liittymis- ja vuosimaksua vastaan. Kaikki muu kertominen maksaa sitten erikseen.

Kaikki edellä mainittu on poimittu WC:ssä mukanaolevien puheenvuoroista, joten ne lienevät siis totta. Niin KRP kuin suomalainen media ei uskalla/halua/osaa kertoa totuutta vaan vääristelee sitä jonkun/joidenkin käskystä. Media on peloteltu hiljaiseksi jonkun tahon toimesta jotenkin. Harva capitalainen esiintyy omilla kasvoillaan/nimellään, koska kaikki vääristelevät kaiken tiedon kuitenkin. Totuus tulee julki eikä se pala tulessakaan, koska joku capitalainen kertoo kuulleensa, että joku oli kuullut jonkun kertovan että oli kuullut jotakin jostain. Tai että rovaniemeläinen rekisteröity yhdistys kertoo jotain nimellistä liitymis- ja vuosimaksua vastaan. Ovathan nuo paljon luotettavampia tietolähteitä kuin vaikkapa KRP:n viralliset tiedotteet. Kun rekisteröidyn rovaniemeläisen johtohenkilöllä on niin paljon titteleitäkin. Ja esiintymiskielto oikeudessa.

1

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4996
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2269
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      2144
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      219
      2132
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      215
      1348
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      18
      1148
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      956
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      47
      933
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      887
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      859
    Aihe