Huoh, tylsäksi on mennyt tämä WC –keskustelukin. Siksipä otan vapauden lainata itse itseäni tekstillä, joka niputtaa kaiken tapahtuneen yhteen. Tämän tahdissa voitte muistella omia, rakkaita Caoita -muistojanne.Olkaapas hyvät:
Sivut sulkeutuivat 07.03.2008. Ensin sulkijana oli capita itse poistaakseen väärinkäyttäjät, mutta myöhemmin sulkijaksi paljastuikin a) KRP, b) suurpääoma, c) suomalaiset pankit, d) ruotsalaiset pankit tai e) kateelliset suolitylyttäjämurot, jotka olivat hakkeroituneet sivuille. Valitse itse oikea vaihtoehto.
Tämän jälkeen alkoi arvuuttelu sivujen aukaisemisajankohdasta. Varmoja päivämääriä esitettiin vähintäänkin kymmeniä, mutta sivut ovat edelleen kiinni. Mutta kohta aukeaa, varma tieto ylälinjalta kertoo.
Sivujen ollessa kiinni, alkoi väittely valuuttakaupasta. Ensin sitä oli tehnyt Wincapita. Kun Hannu itse kielsi tämän, valuuttakauppaa olikin tehneet jotkut nimeltä mainitsemattomat off shore -yhtiöt. Jotka siis tahkoavat kuuleman mukaan suurvoittoja koko ajan. Mutta eivät kerro niistä edes sijoittajille itselleen.
Seuraavaksi kukaan edellä mainituista tahoista ei ollutkaan tehnyt valuuttakauppaa, vaan sitä oli tehnyt kukin jäsen ostamallaan valuuttakaupparobotilla. WinCapita itse oli pelkkä kassakirja ja kirjanpitoalusta.
Kun kirjapitoalusta ei ollutkaan pitänyt kirjanpitoa, eikä valuuttakaupastakaan ollut edelleenkään minkäänlaisia viitteitä (paitsi ne off shore -yhtiöt), ansaintalogiikka olikin valuuttarobotin lisenssien vaihtokauppa, joka voidaan rinnastaa mihin tahansa arvopaperikauppaan. Valuuttakaupasta ei enää ole niin kauheasti väliä.
Kaikki tämä on kuitenkin vain spekulaatiota, sillä ainoa joka tietää asioiden oikean laidan, istuu tutkintovankeudessa Oulussa, jossa häntä kidutetaan epäinhimillisin menetelmin. Mutta onneksi WC:n asioita on alkanut ajaa rovaniemeläinen rekisteröity yhdistys, joka toimii yhden huoneen toimistossa. Tämä rekisteröity yhdistys tietää asioiden oikean laidan, siis sen, minkä tietää vain se henkilö, joka istuu Oulussa tutkintovankeudessa. Ja yhdistys tuo ilosanomaa jäsenistölle, joka siis on saanut suuria voittoja valuuttakaupasta jota on tehnyt WinCapita, eikun off shore -yhtiöt, eikun jäsen itse. Vaan eihän ne voitot olekaan tullut valuuttakaupasta, vaan lisenssipörssistä.... Mutta jostain niitä voittoja on kuitenkin tullut, kaikille muille paitsi aivan viime aikoina mukaan liittyneille. Ja lisää voittoja tulee tälle rovaniemeläiselle rekisteröidylle yhdistykselle, joka kertoo tästä lisenssipörssistä kaikille jotka vain haluavat asiasta kuulla ja vähän niillekin jotka eivät halua, vaatimatonta liittymis- ja vuosimaksua vastaan. Kaikki muu kertominen maksaa sitten erikseen.
Kaikki edellä mainittu on poimittu WC:ssä mukanaolevien puheenvuoroista, joten ne lienevät siis totta. Niin KRP kuin suomalainen media ei uskalla/halua/osaa kertoa totuutta vaan vääristelee sitä jonkun/joidenkin käskystä. Media on peloteltu hiljaiseksi jonkun tahon toimesta jotenkin. Harva capitalainen esiintyy omilla kasvoillaan/nimellään, koska kaikki vääristelevät kaiken tiedon kuitenkin. Totuus tulee julki eikä se pala tulessakaan, koska joku capitalainen kertoo kuulleensa, että joku oli kuullut jonkun kertovan että oli kuullut jotakin jostain. Tai että rovaniemeläinen rekisteröity yhdistys kertoo jotain nimellistä liitymis- ja vuosimaksua vastaan. Ovathan nuo paljon luotettavampia tietolähteitä kuin vaikkapa KRP:n viralliset tiedotteet. Kun rekisteröidyn rovaniemeläisen johtohenkilöllä on niin paljon titteleitäkin. Ja esiintymiskielto oikeudessa.
Historian havinaa
1
157
Vastaukset
- Ammen plottis
Tuo olisi paljon helpompaa sisäistää, jos laittaisit perään linkin pyhiin kirjoituksiin ( esim Hannun kertomukset 3:12 tai
http://eok.fi/eok/index.php?option=com_content&task=view&id=9667&Itemid=666 ).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039