Mitä musta voi sanoa horoskooppien perusteella?

titityy19

millainen olen horoskooppien perusteella!! Aurinko kauris, nouseva neitsyt,kuu jousimies, merkurius kauris ,venus kalat,mars kalat..

8

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neptunus/Saturnus

      Vain hyvää, ei muuta. Olet erilainen ja erotut joukosta, positiivisesti. Mitä teet, tai opiskelet? Taiteita, matkailua?

      • kyselykausi

        Miksi kysyt häneltä? Eikö sinun pitäisi astrologina tietää millainen tuo ihminen on! Yritätkö vain kalastella hänestä tietoja jotta voisit esittää että "sinä" muka tiesit ne jo.

        Näytä minulle yksikin sellainen ihminen jota ei kiinnosta taiteet tai matkailu millään tavalla.

        Tuo sinun viestisihän voidaan ajatella monella tavalla. Jos aloittaja ei opiskelekaan matkailua tai taiteita, niin oletuksesi menee kuitenkin nappiin jos aloittaja on pelkästään kiinnostunut matkailusta ja taiteista, vaikka ei itse harrastaisikaan niitä. Jopa pelkkä television matkailuohjelmien katselu tai taulu seinällä joka kiinnostaa häntä, voidaan väittää olevan onnistunut tulkinta noista merkeistä. Entä mitä muita kiinnostuksen kohteita hänellä on ja mikä niistä on se hänelle tärkein kiinnostuksenkohde?

        Kuka meistä ei ole "erilainen" ja kuka meistä ei "erotu" joukosta? Väitätkö että aloittaja on jokin julkkis, vai riittääkö tulkintasi osumiselle pelkästään se että aloittaja erottuu joukosta omassa kaveriryhmässään nimellä tunnistettavana henkilönä?

        Tutustukaa cold reading tekniikoihin koska silloin te huomaatte kuinka väärässä nuo astrologinne ovat ja kuinka typeriä heidän yleistyksensä ovat ja kuinka teitä tietämättömiä ihmisiä oikein vedätetään noilla tulkinnoilla. Samanlaisia paskanpuhujia ovat myös kaikki näkijät ja kokijat.


    • Neptunus/Saturnus

      Vain negatiivista, ei muuta. Olet mitäänsanomaton ja samanlainen kuin muut, et erotu joukosta. Et tee mitään, etkä opiskele. Et ole kiinnostunut taiteista tai matkailusta.

      • Oliks muuta?

        Neptunus/Saturnus vastaus kuvaa samaa tyyliä, kuin koko kysymys. En minä ainakaan ala täällä tekemään mitään tulkintoja, siitä yksinkertaisesta syystä, että en ole astrologi. Mukava seurata tuota suomalaista häpeäkulttuuria. Se toimii aina. Yleensä ihminen tahtoo saada tunnustusta, että on huomion arvoinen, ihmisarvoinen, hänet hyväksytään ja hänestä pidetään. Mitäs siellä nyt olikaan, Mars Kaloissa, varmasti aivan mukava tyyppi, paitsi silloin, kun nyppäsee ja tiuskii, ja muuta, juu, Venus Kaloissa, varmasti herkkää ja hyvää. Oliks muuta? Aurinko Kauris, ihan mukiin menevä, niin kauan, kun pysyy rauhallisena ja omat asiat on kondiksessa ja oma tahto. Oliks muuta? Kuu Jousimiehessä, nostaa pintaan "Minä tahdon" , siis pomo ihminen, tietty sitä teko empatiaa. Merkurius Kauris : "Todella!" Haluutteko jotain vielä? Miltäs nyt kuullostaa? Mulla työt ihan pyörii, ei minun tarvitse esittää mitään astrologia. Toi suomalainen häpeäkulttuuri on mun juttuni. Vastatkaa oikein ryhmässä palautteella. Mä jään odetteleen.


      • Tosi on!
        Oliks muuta? kirjoitti:

        Neptunus/Saturnus vastaus kuvaa samaa tyyliä, kuin koko kysymys. En minä ainakaan ala täällä tekemään mitään tulkintoja, siitä yksinkertaisesta syystä, että en ole astrologi. Mukava seurata tuota suomalaista häpeäkulttuuria. Se toimii aina. Yleensä ihminen tahtoo saada tunnustusta, että on huomion arvoinen, ihmisarvoinen, hänet hyväksytään ja hänestä pidetään. Mitäs siellä nyt olikaan, Mars Kaloissa, varmasti aivan mukava tyyppi, paitsi silloin, kun nyppäsee ja tiuskii, ja muuta, juu, Venus Kaloissa, varmasti herkkää ja hyvää. Oliks muuta? Aurinko Kauris, ihan mukiin menevä, niin kauan, kun pysyy rauhallisena ja omat asiat on kondiksessa ja oma tahto. Oliks muuta? Kuu Jousimiehessä, nostaa pintaan "Minä tahdon" , siis pomo ihminen, tietty sitä teko empatiaa. Merkurius Kauris : "Todella!" Haluutteko jotain vielä? Miltäs nyt kuullostaa? Mulla työt ihan pyörii, ei minun tarvitse esittää mitään astrologia. Toi suomalainen häpeäkulttuuri on mun juttuni. Vastatkaa oikein ryhmässä palautteella. Mä jään odetteleen.

        Mullakin alkoi piristävä ja palkitseva suhde, ku mä olin 35v. Ja se johti avioliittoon. Me ollaan eräänlaisia sielunkumppaneita, ja meil synkkaa hyvin. Puolisolla on menestystä työssään ja sen alueella ja hän saavuttaa hyvän aseman tai statuksen urallaan. Sit me vielä yhdessä annetaan lämmin, tarmokas ja karismaattinen vaikutus muille. Et mitä te vielä ihmettelette, mul on hirmu kiire töissä, ton mun sielunkumppanin kanssa. Vastatkaa nyt tosi paljon mulle. Mä vastaan sit teille. Eiks tehdä näin?


      • En pääse eteenpäin
        Tosi on! kirjoitti:

        Mullakin alkoi piristävä ja palkitseva suhde, ku mä olin 35v. Ja se johti avioliittoon. Me ollaan eräänlaisia sielunkumppaneita, ja meil synkkaa hyvin. Puolisolla on menestystä työssään ja sen alueella ja hän saavuttaa hyvän aseman tai statuksen urallaan. Sit me vielä yhdessä annetaan lämmin, tarmokas ja karismaattinen vaikutus muille. Et mitä te vielä ihmettelette, mul on hirmu kiire töissä, ton mun sielunkumppanin kanssa. Vastatkaa nyt tosi paljon mulle. Mä vastaan sit teille. Eiks tehdä näin?

        Katselen astrologien sivuja. Kuinka kaikki he ovat täynnä itsetuntoa, kertomaan vieraalle ihmiselle, kuinka mielenvikainen tuo toinen ihminen on. Olisin kiitollinen vastauksista, kuinka mielenvikainen minä olen, kun minä uskoin kaiken : Minulla alkoi tuo piristävä ja palkitseva suhde tuohon aikaan, joka johti avioliittoon. Tuohan oli jonkinlaista mielenvikaista ammattikirjallisuutta. Pyydän tuota astrologia vastaamaan minulle, Miksi sinä kirjoitit tuon kirjoituksen minulle? Mitkä olivat mielesi motiivit? Mitä sinä oikein ajattelit? Odotan sinun vastaamaan minulle. Jos et nyt vastaa, kirjoitan sinulle sinun oikealla nimelläsi. Tahdotko mielummin niin? En millään selviä tuosta petoksesta, en pääse eteenpäin elämässäni. Katson vain kuvaasi ja mietin, mitkä olivat motiivisi. Jään odottamaan avointa kirjettä perusteluille kirjoitukseesi, ennusteisiin.


      • nnnbnb
        En pääse eteenpäin kirjoitti:

        Katselen astrologien sivuja. Kuinka kaikki he ovat täynnä itsetuntoa, kertomaan vieraalle ihmiselle, kuinka mielenvikainen tuo toinen ihminen on. Olisin kiitollinen vastauksista, kuinka mielenvikainen minä olen, kun minä uskoin kaiken : Minulla alkoi tuo piristävä ja palkitseva suhde tuohon aikaan, joka johti avioliittoon. Tuohan oli jonkinlaista mielenvikaista ammattikirjallisuutta. Pyydän tuota astrologia vastaamaan minulle, Miksi sinä kirjoitit tuon kirjoituksen minulle? Mitkä olivat mielesi motiivit? Mitä sinä oikein ajattelit? Odotan sinun vastaamaan minulle. Jos et nyt vastaa, kirjoitan sinulle sinun oikealla nimelläsi. Tahdotko mielummin niin? En millään selviä tuosta petoksesta, en pääse eteenpäin elämässäni. Katson vain kuvaasi ja mietin, mitkä olivat motiivisi. Jään odottamaan avointa kirjettä perusteluille kirjoitukseesi, ennusteisiin.

        Tiedätkö sinä edes sitä onko se sinun huijariastrologisi täällä keskustelemassa vai käytkö tosiaan joka keskusteluketjussa valittamassa hänelle kuvitellen että hän juuri täällä sinulle vastailee?


    • Totuus on ihanaa

      Kaikella hyvyydellä, jotta jätä haihattelu horoskooppien perään, ja ymmärrä se, että koskaan ne ei ole tuottanu muuta, kuin harhakuvitelmia, ja vääristyneitä luuloja, jotka kyllä reaalielämä koittaa korjata, mutta sen tajuaa vasta sitten, kun ne harhat on läpi kaluttu "luita myöten", ja sitten toteat, jotta pelkkää humpuukia ne oli, mutta elämä on jäänyt elämättä sillä oikealla raiteella.

      Joten astu nyt heti siihen oikeaan vaunuun, ja jätä horoskooppien aivan turhat kuvitelmat niiden laatijoitten mielikuvituksen haltuun, koska sitä ne ovatkin.

      Totuus sanoo:-Jos sinulla on tunne, että oot "vähän tuuliajolla, ja epävarma itsestäsi, niin sitäkö varten elämä on sinut tänne lähettäny, jotta horoskoopeilta neuvoa kysyisit" ?-Ja eiköhän elämä oo pikkusen muille raiteille ihmisiä tarkoittanu,-vai mitä?-

      PS. Älä anna itseäsi vedettävän höplöttimestä. Ja vain sillä tiellä löydät totuuden ja onnen, vaikka kipeääkin tekisi, se on sinun parhaaksesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe