Himottaisi entisöintiprojektiksi hommata SeaRay Pachanga 22. Olihan näitä aikoinaan suomessakin mutta nyt ei myynnissä yhtään.
Espanjassa -90 mallinen 502-koneella hintaan 12 k€ - ei paha.
http://www.theyachtmarket.com/boats_for_sale/38217/
Toisaalta aihio voisi olla tekniikaltaan ihan paska koska kaiken laittaisin uusiksi, kunhan runko ja pisteosat ovat kaikki kunnossa.
Löytyykö aihioita lähempää?
SR Pachanga 22 entisöintiprojektiksi
10
931
Vastaukset
- sea fun
nyt ainakin ruotsin tarjonta ensin.
- crisu...
tossa ei paljon oo entisöitävää kun näyttää olevan ihan hienossa kunnossa. pelkkä kone on arvokkaampi ko toi 12k€. Hieno vekotin
- arvo on
tuskin on 12k€...496 on jo vähän parempi kone..
- espanjalaistenreiska
arvo on kirjoitti:
tuskin on 12k€...496 on jo vähän parempi kone..
Rupesi minuakin himottamaan tuommoinen "pocket rocket"
- 188
arvo on kirjoitti:
tuskin on 12k€...496 on jo vähän parempi kone..
miten 496 on parempi kuin 502?
- on uudempi
188 kirjoitti:
miten 496 on parempi kuin 502?
kuin 502/8.2L
- Crisu...
on uudempi kirjoitti:
kuin 502/8.2L
Joo myönnetään että hiukan liioittelin tosiaan autokäyttöön noita 502:sia saa 12t taalalla. Olisko ne venekäytössä hiukan edullisempia, mitä luulet?
Toi 496 olis viellä kaiken lisäks halvempi eli autokäyttöön ainoastaan 7.5t taalaa. Eli jos se on uudempi ja parempi ja viellä noin paljon halvempi niin ilman muuta kannattaa katsoa vain niitä veneitä joissa on tälläinen kone.
Autopuolella kuitenkin 502 on huomattavasti halutumpi ja kalliimpi.
Itse olen luullut että 496 on peruskauraa ja liukuhihna moottori kun taas 502 olis tehty enemänki tälläisiin katu-uskottaviin härveleihin ja tehoa vaativiin veneisiin. - Olettaisin
Crisu... kirjoitti:
Joo myönnetään että hiukan liioittelin tosiaan autokäyttöön noita 502:sia saa 12t taalalla. Olisko ne venekäytössä hiukan edullisempia, mitä luulet?
Toi 496 olis viellä kaiken lisäks halvempi eli autokäyttöön ainoastaan 7.5t taalaa. Eli jos se on uudempi ja parempi ja viellä noin paljon halvempi niin ilman muuta kannattaa katsoa vain niitä veneitä joissa on tälläinen kone.
Autopuolella kuitenkin 502 on huomattavasti halutumpi ja kalliimpi.
Itse olen luullut että 496 on peruskauraa ja liukuhihna moottori kun taas 502 olis tehty enemänki tälläisiin katu-uskottaviin härveleihin ja tehoa vaativiin veneisiin.että "tavalliset" 502/8.2 moottorit tulivat ennen 496 moottoreita. 502 moottoreita ei enään Mercruiser tarjoa, vaan tilalle on tulleet esim. 525EFI ja EU662SCI.
Tietysti hintaan vaikuttaa myös onko moottori ehjä, Espoossa vai Espanjassa. - Pachanga22
Olettaisin kirjoitti:
että "tavalliset" 502/8.2 moottorit tulivat ennen 496 moottoreita. 502 moottoreita ei enään Mercruiser tarjoa, vaan tilalle on tulleet esim. 525EFI ja EU662SCI.
Tietysti hintaan vaikuttaa myös onko moottori ehjä, Espoossa vai Espanjassa.Minulla olisi mahdollisesti myytävänä 1988 malli. Vene on erittäin siistissä kunnossa. Kone on vaihdettu 2007 tehdasuuteen LS6 isolohkoon. Tehoja 470hv. Hinta on yli 20000€ saa tarjota.
- löylyä..
Pachanga22 kirjoitti:
Minulla olisi mahdollisesti myytävänä 1988 malli. Vene on erittäin siistissä kunnossa. Kone on vaihdettu 2007 tehdasuuteen LS6 isolohkoon. Tehoja 470hv. Hinta on yli 20000€ saa tarjota.
10 000 €, ollakseen kilpailukykyinen. Tällä päivämäärällä voisi alkaa kutsua hulluksi, myös sitä
joka pyytää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857525- 975434
- 2624683
- 484592
- 643312
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214