keskeytynyt keskenmeno

pelottaa

mulla alko vuoto maanantaina lääkkeellisen keskeytysen johdosta. Siis maanantaina verta tuli todella paljon ja isoja hyytymiä. Sen jälkeen vuoto on ollut samanlaista ku olis menkat. Nyt tän päivää on vaan tullu sellast ruskeet vuotoo, ja seki tosi niukkaa suurimmaks osin, ei siis yhtään punaista vuotoa. Onkohan tää ihan normaalia, vai voikohan tää viitata siihen et kohtuun on vielä jääny osa tavarasta. mua niin pelottaa se ajatus et joudun kaavintaan. Maanantaina verta tuli todella paljon sen hetken. Ja omituiselt tuntuu et oon koko tän viikon pärjänny kahella 500 panadolil. olin siis viikoilla 12, ja vauva kuollu viikol 6-7.

2

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • km kokenut

Tuossa oli hieman termit sekaisin. Lääkkeellinen keskeytys = abortti, lääkkeellinen tyhjennys (yhtenä vaihtoehtona) tehdään kun keskenmeno on jo todettu.

Onko sinulle annettu jälkitarkastukseen aika? Kaikiallahan sitä ei tehdä automaattisesti, jollei ole mitään jälkioireita, vaikka hoitosuosituksessa on käydä jälkitarkastuksessa ok joka tapauksessa.

Itselläni on ollut kaksi keskenmenoa, toisessa vuotoa kesti viikkoja ja saatiin loppumaan vasta keltrauhashormonilla, toisessa vuoto oli pari päivää aika reipasta ja hyytymiä yms tuli paljon, siitä vuoto väheni ja loppui 10 päivässä.

Ensimmäisellä kerralla otin sairaalasta saatua särkylääkettä vasta kun olin jo oksentanut kaksi kertaa, pelkäsin että kivut tulevat niin hurjiksi, että buranat eivät auta ja siksi "säästelin" lääkkeitä pahempia kipuja varten. Lääke auttoikin niin hyvin, että nukahdin ja herättyäni kipuja ei ollut, joten toinen sairaalasta saamani lääke jäi ottamatta.

Toisella kerralla lääkkeellinen tyhjennys aloitettiin sairaalassa, siellä sain heti lääkkeet ja kävin pyytämässä vielä lisää, kun tuli huono olo. Kotimatkalla viellä kouristeli ja oksetti, mutta iltaaan mennessä kivut olivat enää jomotusta enkä seuraavana päivänä tarvinnut enää buranaakaan.

Kivut ja niiden kestäminen ovat hyvin yksilöllisiä, joten kipujen määrästä ei voi vielä sanoa mitään. Jos nyt tulee yht'äkkiä kipuja ja/tai kuumetta, soita päivystykseen.

• -82

terve!
      mulla myös ekan km:n jälkeen kokeiltiin lääkkeellistä tyhjennystä kahteen kertaan mikä ei loppujen lopuksi onnistunut,hyvä jos sulla vuotanut paljon ja hyytymiä tullut,se on hyvä, on toki voinut tulla kaikki raskausmateriaali ulos!tiedän myös monia kellä näin käynyt ja se onnistunut hyvin, mulla oli samalla lailla yksi päivä rajua vuotoa ja sen jälkeen tulikin vain enään vähän ,siittä 2viikon päästä kävin ultrassa koska lämpöä oli joka päivä n.37,5 sekä selkää särki päivittäin sekä yht äkkiä alkoi rajut vuodot, ultrassa näkyi ettei ole tyhjentynyt ja jouduin kaavintaan,kaavintaa ei kannata pelätä,tänään mulle tehtiin jo toinen kaavinta ja kaikki meni todella hyvin,edellisestä paranin todella nopeasti, ei kipuja eikä vuotoja!se on kivuttomampi vaihtoehto ja ohi hetkessä ennen kuin huomakaan kun se tehdään nukutuksessa,toki raskaampi vaihtoehto kohdulle!kannattaa ihmeessä käydä ultraamassa jos asia askarruttaa mieltä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      138
      13202
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      84
      3658
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      95
      2914
    4. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      36
      1389
    5. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      1384
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      151
      1329
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1274
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1204
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1071
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      205
      989
    Aihe