Miten käy, jos laittaa tuikun palamaan koverretun kurpitsan sisään ja sen hatun päälle?* Alkaako hattu kärytä? Meinaan vaan, että olisi kiva laittaa tuikut sisuksiin, kansi päälle ja siihen päälle coctailtikkuja? Mutta alkaako kansi kärytä?
tuikun polttaminen kurpitsassa
patit
2
669
Vastaukset
- helminauhatyttö
Minulla on ollu noita S-marketin pikkukurpitsoita juhlissa monena vuonna. Kannen kyllä voi laittaa, mutta se mustuu sisäpuolelta.
Ei siinä muuta, mutta voit myös tehdä niin, että laitat palavan tuikun sisään ja kannen päälle, ja hetken kuluttua katsot mistä kohta kansi on alkanut mustumaan, ja leikkaat siitä palan pois, ja savu pääsee helpommin kurpitsasta aukon kauttaa ulos, ja lakki ei mustu.- katssssssssssu
me kavereiden kaa ostettiin. niitä patterilla toimivat tuikut ja laitettiin se sinne kurpitsan sisään hieno oli!! ::::D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368