Laitoin k.pörssiin ilmoituksen ja ihme soittoja on tullut. "Jengi kyselee että tarttetko sitä ostolupaa". Totta kai tarvitsen! En kai niin hullu ole että myyn jollekin nistille aseen ilman lupaa. Minullehan siitä vain ongelmia tulee.
Viimeinen oli paras! Aamulla soitti joku tyyppi, joka oli varmaankin joku pirinisti. Se vaatimalla vaati että lähetän aseen sille postissa vaikka sillä ei ole ostolupaa. Se oikein suuttui kun mä sanoin etten varmaan lähetä ilman lupia mitään aseita. SItten se sanoi että mun ilmoituksessahan lukee että "lupavapaa". Sanoin että olen kyllä lukenut ilmoitukseni ja siinä ei todellakaan lue "lupavapaa". Aivan sekopää jätkä oli!
Kyllä hieman ärsyttää moiset nistit ja hullut jotka soittelee.
Pistooli myynnissä ja narkkarit soittelee
5
1411
Vastaukset
- piraattipilotti
Minä en myisi asetta julkisilla palstoilla. En nyt halua pelotella, mutta pidä se ase vireessä kun ne nistit kaivaa sun osoitteen selville ja tulee ovella tekemään kauppaa.
- Oiz
Tottakai voit myydä sen myös ilman lupaa, tosin vain dekottuna tai muuten auraksi muutettuna. Muista tosin laskuttaa uutta ostajaa aseen dekoamisesta. =)
No jos palataan asiaan, niin itse jos myisin aseita niin ainoa yhteystieto olisi jokin foobar-hotmail osoite, jota ei mitenkään pystyisi yhdistämään itseeni. Ja vasta siinä vaiheessa kun kyseessä olisi realistinen ostaja niin antaisin oman numeroni hänelle. Kaupat suorittaisin jossain julkisessa _laillisessa_ paikassa esim. poliisilaitoksella / ampumaradalla.- Äijä
Kun on prepaid-liittymä ei paljon osotetta esiin kaivella =D
- Andy
Äijä kirjoitti:
Kun on prepaid-liittymä ei paljon osotetta esiin kaivella =D
Osoitetiedot voi poistaa numerotiedustelusta niin, että numero vain jää näkyviin. Olen itsekin tehnyt näin, kun olen ampumaseuratoiminnassa mukana, eikä sitä oikein voi tehdä nimettömänä.
- Jagge
Ase kannattaa myydä nimettömänä,"väärällä" meiliosoitteella ja salaisella puh nrolla.Ainakin siellä etelässä...Kyllä ne tosiostajat saa sieltä ongittua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1033121GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521055Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32997- 67868
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44832
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24801