Minkäikäisenä ja miten lopetit leikkimisen?

jegeee

Eli kun sinusta oli jo liian lapsellista leikkiä niin miten lopetit leikkimisen ja minkä ikäisenä? :)

14

1069

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ykshäiskä

      En ole tavallaan lopettanut vieläkään.

      Ikää tulee joulukuussa 18 mutta kuitenkin jos minua yllytetään muutun 10 vuotiaaksi....

      : )

      • Anonyymi

        leikin myös vieläkin mutta vähä erilaisiii leikkeiiii


    • FrozenCorpse

      Se vaan jäi ittekseen pois, kun sen aika oli ohi. Mutta tokihan osaan olla edelleen lapsi ja pitää hauskaa.

    • cdjls

      öö lopetin leikkimisen joku 8v varmaan koska oli isompia sisaruksia... ok olis ehkä myöhemminkin voinu koska asuin jossain korvessa ja ei ollu kavereita. se on kuules helppoa lopetat vaan leljuen ostamisen etkä käytä niitä.

      • aloittaja

        Ei minulla ole ongelmia leikkimisen lopettamisessa, kunhan kyselin. :) Lopetin leikkimisen muutama vuosi sitten koska kukaan muukaan ei enää leikkinyt. Pakko myöntää että olisin vielä vähän aikaa halunnut jatkaa mutta niin vaan kävi. Minusta monen lapsuus loppuu ihan liian nuorena. Miksi jonkun 9 vuotiaankin pitää nykyään olla joku varhaisteini? Jokainenhan sen itse päättää milloin on aika lopettaa "lasten jutskat" mutta silti. Ja hyvää tulevaa joulua kaikille! :)


      • Anonyymi

        no hei mä lopeti tyylii 6v


      • Anonyymi

        no mä legit 7v


      • Anonyymi

        ei tos oo mitää outoo ihme provo


    • adasdfsfgd

      Et kai leiki vieläkin. vitun nolo nolo nolo xd

    • LOL!

      siis mähän olin viel virpomas tänä vuonna ja ikää on jo reilu 20 vuotta xD

      Peter Pan -syndrooma

      • lolll

        oisinko ollu 10v kun lopetin lelujen ostamisen tai että äiti ois ostanu ja sitten joskus 11 vuotiaana heitin kaikki lelut jätesäkkiin ja sen komeroon :D
        mut muistan kyllä ku joskus minä ja mun kaveri, jotka oltii muka tosi cooleja koulussa ja tällee, ni ku oltii meillä käytii salaa hakemas muutamat lelut ja leikittii, sit ku mun äiti tuli ni äkkiä piiloo lelut :D


    • ...

      no,ajankohtaa ei ole vaikea määriittää.kun menin yläasteelle. en kokenut leikkimistä mitenkään *lapsellisena*,mutta kun kukaan muukaan ei leikkinyt,niin se vaan jotenkin jäi. tosin pidän nykyäänkin hippaleikeistä yms.serkkujen kanssa(:

      • Anonyymi

        Ihan niin joskus varmaan kun meni yläasteelle lopetti leikkimisen. Itse leikin paperinukeilla aika kauan ja piitråelin niille vaatteita . Koska ei ollut sisaruksia niin sai olla paljon omissa oloissaan
        Mutta luulisin että siinä 12 vuotiaana pistin ne paperinuket vanhaan kenkälaatikkoon kun vanheni niin ei kehdannut leikkiä , ettei sanottaisiin lapselliseksi .


    • Anonyymi

      Ehkä leikkimistä ei lopeta sanan koko merkityksessä koskaan, ainoastaan lelut muuttuu kalliimmiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe