Herajärvi ja Lindgrens åkeri

Metsien mies

Kokemuksia taloista? Ainakin asiallinen palkanmaksaja ulkomaanliikenteessä(olen kuullut), mikä kiinnostaisi kun ruotti ainakin taipuu. Mutta miten kalusto kestää??? Vanhan näköistä on...

10

2912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kallu-54

kan du tala närpesiska? ei normi ruottinkiellellä siellä pärjää! kalusto näyttää kyllä olevan aika vanhaa...

• liguid link

Aina ne tuli vastaan ajamalla,eikä pahemmin hytti pystyssä seisseet teiden varsilla (kai remontit tehtiin korjaamoilla) Joskus tauoilla turistiin,en huomannut mitään traumoja kuskien kokeneen?

• Erä Jorma

maksaa TES-palkat. Kalusto vaihtelee 3-sarjalaisesta ärrään, uudistuu hitaasti mutta varmasti. Linngreenistä en tiä.

• ihmetyttää,,
        Erä Jorma kirjoitti:

maksaa TES-palkat. Kalusto vaihtelee 3-sarjalaisesta ärrään, uudistuu hitaasti mutta varmasti. Linngreenistä en tiä.

herajärvi ole aholaa, täällä lippisamikset moittii aholaa kilometripalkka taloksi, miksi maksaa herajärvenä oikein?

• Erä Jorma
        ihmetyttää,, kirjoitti:

herajärvi ole aholaa, täällä lippisamikset moittii aholaa kilometripalkka taloksi, miksi maksaa herajärvenä oikein?

on itsenäinen kuljetusyritys joka toki saattaa Aholankin kuljetuksia joskus hoitaa. Aholan palkanmaksuista en tiedä, mutta niillä ei ole MITÄÄN tekemistä Herajärven palkkojen maksun kanssa. Otappa se lippahattu päästä seuraavan kerran ku olet syömässä ja opettele käyttämään ISOJA alkukirjaimia!

• ihmetyttää,,
        Erä Jorma kirjoitti:

on itsenäinen kuljetusyritys joka toki saattaa Aholankin kuljetuksia joskus hoitaa. Aholan palkanmaksuista en tiedä, mutta niillä ei ole MITÄÄN tekemistä Herajärven palkkojen maksun kanssa. Otappa se lippahattu päästä seuraavan kerran ku olet syömässä ja opettele käyttämään ISOJA alkukirjaimia!

viis, mutta kyllä meilläpäin on tieto, että ahola ostanut herajärven jo parivuotta takasin, ihmetelty, kun ei herajärven kamppeet ala uusiintumaan, eikös se sitten olekkaan oikeaa tietoa?

• Erä Jorma
        ihmetyttää,, kirjoitti:

viis, mutta kyllä meilläpäin on tieto, että ahola ostanut herajärven jo parivuotta takasin, ihmetelty, kun ei herajärven kamppeet ala uusiintumaan, eikös se sitten olekkaan oikeaa tietoa?

on edelleen itsenäinen yritys. Olet ilmesesti jonkun paikallisen Seon kahvipöydässä kuullut että Ahola olisi Herajärven ostanut. Väärää tietoa! Parivuotta sitten tapahtunutta, lainaus suoraan Herajärven kuljetuksen kotisivuilta:

Vuonna 2007 Herajärven Kuljetus Oy perusti tytäryhtiön Ruotsiin nimellä Herajärvi Transport Ab. Kabotaasiliikenteen määrä on noussut myös kovasti, joka on tuonut paljon uusia asiakkaita ja yhteistyökumppaneita Ruotsista. http://www.herajarvi.com/

Galleriassa näkyy osa kalustosta. Ei nyt ihan uusinta uutta, mutta ei mitään romurautaakaan.

• ihmetyttää,,
        Erä Jorma kirjoitti:

on edelleen itsenäinen yritys. Olet ilmesesti jonkun paikallisen Seon kahvipöydässä kuullut että Ahola olisi Herajärven ostanut. Väärää tietoa! Parivuotta sitten tapahtunutta, lainaus suoraan Herajärven kuljetuksen kotisivuilta:

Vuonna 2007 Herajärven Kuljetus Oy perusti tytäryhtiön Ruotsiin nimellä Herajärvi Transport Ab. Kabotaasiliikenteen määrä on noussut myös kovasti, joka on tuonut paljon uusia asiakkaita ja yhteistyökumppaneita Ruotsista. http://www.herajarvi.com/

Galleriassa näkyy osa kalustosta. Ei nyt ihan uusinta uutta, mutta ei mitään romurautaakaan.

myönnän, kävin itsekin kotisivuilta katsomassa ja toden totta olin kuullut jostain, ilmeisesti pelkkä huhu, pahoittelen, pitäisi ottaa asioista selvää, ennen kuin täällä alkaa pätemään.

• Erä Jorma
        ihmetyttää,, kirjoitti:

myönnän, kävin itsekin kotisivuilta katsomassa ja toden totta olin kuullut jostain, ilmeisesti pelkkä huhu, pahoittelen, pitäisi ottaa asioista selvää, ennen kuin täällä alkaa pätemään.

Eipä tuossa nyt iso vahinko käynyt. Kyllä täällä netissä itse kukanenkin pätee joskus asioista tietämättä. Myönnän itsekkin joskus suu vaahdossa selvittäneeni jostain asiasta kunnes joku kesken lauseen toteaa minun olevan väärässä ja todistaa vielä asian faktalla :D

Että semmosta. Hyvät lauantai-illan jatkot!

• juupppsss

Palkat maksaa kalusto on mitä on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6752
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4745
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      70
      2514
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      1939
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1568
    6. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1482
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1301
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1279
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1204
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1117
    Aihe