Te joilla muksut kotihoidossa ja joku lapsi täysin kiinni äidissä-miten ootte toimineet? Onko tää joku ohimenevä vaihe, varmaankin, mutta kauan on teillä kestänyt? Ennen oli helpompaa, mutta nyt yhtäkkiä (on tosin keksinyt nyt näitä pelottavia asioita, joita pohtii) on ihan koko ajan sylissä tai lahkeessa. Haluaisinkin tietää, miten ootte tomineet-ootteko jättäneet sinnikkäästi vaan hoitoon silloin tällöin, vaikka hirveetä huutoa monta tuntia, vai ootteko pitäneet taukoa ja sitten taas jonkin ajan kuluttua yrittäneet jättää toisten hoitoon? Millaisin tuloksin?
3v äidissä kiinni!
1
558
Vastaukset
- muuminmamman..
Tarkoitatko että sinun 3v takertuu sinuun kiinni? Minun kaksoset ovat täydellisesti mammanpoikia =) aivan roikkuvat mussa kiinni ja huutavat kun menen jonnekkin! Tarhaan ne ihme kyllä jäävät tosi hienosti, joskus ne huutaa hetken mutta lopettavat kuulemma aika nopeesti sen jälkeen kun olen lähtenyt! MItä pelottavia asioita hän pohtii? Ei minun pojat vielä osaa pelätä mitään? Tai onkohan syy siinä kun en anna lapsien katsoa mitään pelottavia lastenohjelmia! Meillä lapset saavat (ikä 6v 5v ja nää kaksoset 3v) ainoastaan katsoa muumia,chuggintonia,tuomas veturia,unelmatarhaa,teletappia,ymym!! Siis ei mitään taistelu tai tappelu ohjelmia! Minä en myöskään anna lapsilleni leikkiaseita tai muuta tappeluleluja! Eiköhän nuo lapset opi koulussa kaikki tommoset paskat! Niin joo takas tohon alkuperäiseen ongelmaan, minä ainakin jätän pojat tarhaan vaikka ne itkis! Jos jättää väliin se vaan pahenee! Kyllä ne siitä siihen sitten tottuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232413Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531673- 251952
Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu276941Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup11917- 146893
- 56824
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110739- 46725
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8698