Tässä.... http://www.artinfo.com/media/image/15268/003_AutopsyMichaelJackson.jpg
Jacksonin ruumiinavaus kuvattuna... :/ Mitä mieltä?
KUVA JACKSONIN RUUMIINAVAUKSESTA!
12
2576
Vastaukset
- tftfh
yök! ei sit toi "taiteilia" voi käyttää lahjojaan mihinkää muuhu? :o
- huiyyhiyhiyh
No en tiiä, mutta taide on tunnetusti aika vapaata. Tuo on muuten maalattu jo vuonna 2005. Ennustus? :O
- pöpp
huiyyhiyhiyh kirjoitti:
No en tiiä, mutta taide on tunnetusti aika vapaata. Tuo on muuten maalattu jo vuonna 2005. Ennustus? :O
Sairasta..
- repes!
pöpp kirjoitti:
Sairasta..
Varmaan kaikkein naurettavin maalaus minkä oon nähnyt :D KIITOS
- :) :( XD
repes! kirjoitti:
Varmaan kaikkein naurettavin maalaus minkä oon nähnyt :D KIITOS
Xd joo aika ruma taulu :)
- ..
ihan kammottava taulu!
- Vitun taiteilijat
.. kirjoitti:
ihan kammottava taulu!
No hyi Vittu
- poopöö
ihme miten se muistetaan vielä... itsekkin oon tosi fani jacksonin puoleen toi kuva itketti oikeesti mua!! en ois uskonu...
- hohhoijaa.....
Taulun aihe on suoraansanottuna hirveä, mutta se on maalattu hyvin. Aika hienosti saatu eri ulottuvuudet maalattua... Itsekki oon fani, ja tuommoset tosiaan pistää miettimään sitä, että kuinka v-mäidiä jotku tosiaanki voi olla kun mennään tuommosia maalaamaan ihan vain muitten kiusaksi...
- b<3
Ihan sama, se on vain kuva. Minulle MJ on erittäin elävä ja rakas asia, sama se miten muut hänet kokevat =)
- I<3UMJ
I
- saysaysay
Minusta tuo näyttää lähinnä mielenterveys ongelmista kärsivän pikkupojan maalaukselta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501477
- 591411
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101018- 60811
- 49794
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41755Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit84593Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32587- 38556