Tässä.... http://www.artinfo.com/media/image/15268/003_AutopsyMichaelJackson.jpg
Jacksonin ruumiinavaus kuvattuna... :/ Mitä mieltä?
KUVA JACKSONIN RUUMIINAVAUKSESTA!
12
2546
Vastaukset
- tftfh
yök! ei sit toi "taiteilia" voi käyttää lahjojaan mihinkää muuhu? :o
- huiyyhiyhiyh
No en tiiä, mutta taide on tunnetusti aika vapaata. Tuo on muuten maalattu jo vuonna 2005. Ennustus? :O
- pöpp
huiyyhiyhiyh kirjoitti:
No en tiiä, mutta taide on tunnetusti aika vapaata. Tuo on muuten maalattu jo vuonna 2005. Ennustus? :O
Sairasta..
- repes!
pöpp kirjoitti:
Sairasta..
Varmaan kaikkein naurettavin maalaus minkä oon nähnyt :D KIITOS
- :) :( XD
repes! kirjoitti:
Varmaan kaikkein naurettavin maalaus minkä oon nähnyt :D KIITOS
Xd joo aika ruma taulu :)
- ..
ihan kammottava taulu!
- Vitun taiteilijat
.. kirjoitti:
ihan kammottava taulu!
No hyi Vittu
- poopöö
ihme miten se muistetaan vielä... itsekkin oon tosi fani jacksonin puoleen toi kuva itketti oikeesti mua!! en ois uskonu...
- hohhoijaa.....
Taulun aihe on suoraansanottuna hirveä, mutta se on maalattu hyvin. Aika hienosti saatu eri ulottuvuudet maalattua... Itsekki oon fani, ja tuommoset tosiaan pistää miettimään sitä, että kuinka v-mäidiä jotku tosiaanki voi olla kun mennään tuommosia maalaamaan ihan vain muitten kiusaksi...
- b<3
Ihan sama, se on vain kuva. Minulle MJ on erittäin elävä ja rakas asia, sama se miten muut hänet kokevat =)
- I<3UMJ
I
- saysaysay
Minusta tuo näyttää lähinnä mielenterveys ongelmista kärsivän pikkupojan maalaukselta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 324269
Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva383714Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua
ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.122224Kylämme taas kartalla
Kuka se tappaja on Suomussalmelta? Onkohan taas eroperheen vesa? Turvaton lapsuus jne? Näitä huonot kortit saaneita on n132159Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava4612100Kansanedustaja Anna Kontulan historia seksityöläisenä
Siis mitä, mitä, mitä. Jo pitkään vasurissa istunut Anna Kontula on toiminut seksityöläisenä. Kenen äänillä tämä muija o1801461- 201306
- 1021201
Miten Pohjois-Savossa??
Miten Pohjois-Savossa sanotaan minä? Koneman kun arvioi kommentoijia tai haukkuu heitä uudella videollaan niin itsestään281135Rajuja paljastuksia Anna Kotulasta
Hesarissa: https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000011410909.html701054