Valkoinen mies yksin matkalle

LahtiJuuso

Kehtaako mennä? Olen käynyt ympärimaailman monissa paikoissa paitsi aasialaisisa valtioissa (Japania lukuun ottamatta) ja leimautumisen pelossa en ole tuolle alueelle oikein uskaltanut. Tiedän kyllä että jos yksin valkoinen mies menee noihin paikkoihin (Laos, Vietnam jne) niin muut turistit ja (jotkut)paikallisetkin katsovat kieroon, kun luulevat että "siinä taas menee yksi perverssi" kun Keski-Euroopplaiset pedot ovat pilanneet kaikkien maineen.

Ystäväni mukaan jo koneessa monet turistit kyttäilivät yksin matkaavaa miestä.

6

835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lol lol lol

Vaikka nukuin huonosti niin kyllä jaksan heti aamusta provosoitua ja laittelen lisää kun saan itseni kunnolla käyntiin.

• Ei huolia..

Eli sinun kättäytymistä ohjaa muiden uskomukset.

Mitä vitun väliä sillä on mitä sinun kaverisi luulee ihmisten ajattelevan. Uskot hänen paranoidisiin ihmisten kasvojen ilmeiden tulkintoihin. Itse olin siellä yli kolme vuotta eikä koskaan tullut mieleen mitä muut minusta ajattelevat. Oma mieleni oli puhdas. Nyt vasta kirjoituksestasi tulee mieleen, että jotkut kyselivät joskus matkustatko yksin. Eipä tullut mieleenkään, mitä heillä saattoi olla mielessä.

Unohda noijat ja matkusta Aasiaan.

• dfs<f<s

"Eipä tullut mieleenkään, mitä heillä saattoi olla mielessä."

Minua ainkain häiritsee jos tuollaisia ajatellaan.

• paljon sielläkin

Eli kyllä se miten käyttäytyy, pukeutuu jne vaikuttaa paljon. Ei siellä leimata kaikkia ihmisiä perversseiksi, jos ovat vaaleita miehiä yksin matkalla.
      Onhan siellä joissain maissa rajoituksia (esim. länsimainen mies ei saa kirjoittautua hotelliin paikallisen naisen kanssa ilman vihkitodistusta), mutta käyttäytymällä asiallisesti saat kyllä asiallista palvelua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4458
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      154
      3325
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2637
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2574
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      120
      2399
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1711
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      172
      1579
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      37
      1285
    Aihe