Olen nyt parin kk aikana perehtynyt tietyllä tavalla tähän länsimaalaiseen elämän tapaan ja terveyteen
Suomalaiset eli me emme ole niitä parhaita arvostelijoita ja neuvomaan muita maita. Me olemme eläneet tiukkoina, kireinä, ahdasmielisinä viinaa juoden polttaen tupakkaa
Emme ymmärrä lainkaan muiden maiden tapoja, ja emme ole juurikaan ottaneet heiltä parempeja oppia vaikka syytä olisi
Suomalaisten hyvinvointi ja terveys ei sinäänsä ole sitä mitä voisi olla. Elämme helposti ahdingossa jossa valitetaan turhista asioista, pidämme kateutta yllä, arvostelemme toisia, elämme liian varakkaasti, lastenlapsille teemme kaiken liian helpoksi
Tämä kaikki liittyy yksilöihin eli ei kaikki tee näin, mutta valitettavasti voidaan sanoa että suurin osa toimii näin!
Terveyteemme voitaisiin vaikuttaa elämäntapa muutoksilla joista uusi sukupuoli saisi nauttia. Liika ryyppääminen, tupakanpolttaminen, liika rasvasen ruoan syönti ja vähäinen liikkuminen ovat niitä jotka saavat meidät ajautumaan nurkkaan
jos meillä jokin pikku asia menee pieleen niin moni nostaa hireen metelin. Pienistä asioista tulee psyyke ongelmia ja sitten turvaudutaan päihteisiin. Pelämme kuolemaa ja ikääntymistä jota muaalla maailmassa pidetään täysin normaalina ja sitä arvostetaan kuten aasialaisissa kulttuureissa. Oikeastaan meille mikään ei ole pyhää
kaikki pitäisi olla tip top kuten paratiisissa eläminen eli olisi rahaa, hienot autot, talot, pihat, veneet jne eli osa eläis ylivarojen kuten länsimaalaiset ovat tehneet, varsinkin jenkit joille oma läskimaha on niin kullan kallis että ei köyhiä autettaisi!
Minusta länsimaalaisten olisi otettava oppia tuolta idästä jossa ihmiset ovat onnellisempia pienistä asioista, eivätkä narise ns joka asiasta!
länsimaalaiset !!
4
252
Vastaukset
- e
???????
- supisuomalain
ole vaan reiluasti yksi meistä.
Tarkoittaako avauksesi, että olet nyt ollut pari kuukautta selvänä ja sen perusteella katsot olevasi pätevä tuomitsemaan länsimaisen elämänmuodon? Sehän olisi ainoa tapa, jolla sepustuksesi voisi katsoa liittyvän alkoholiin ja alkoholismiin. Ei aasialaiset vapaasta tahdostaan ole köyhiä, nälkäisiä, sairaita, paskaisia ja oppimattomia. Kyllä heillekin maistuisi asuminen lämmitetyssä, väljässä asunnossa jossa kylmä ja kuuma vesi tulee ja menee, lämmin ruoka kolme kertaa päivässä, ilmainen koulutus, lääkäripalvelut, eläkkeet ja vanhainkodit. Eivät kai he muutoin Eurooppaan pakolaisina, turvapaikanhakijoina ja maahanmuuttajina tunkisi, jos ei muuten niin marjanpoimijoiksi Suomen Lappiin.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Aasialaisille marjanpoimijoille maistuu riistalle tarkoitettu ruoka/1135250428285- ......---
eipä net itämaiset ystävämmekään ymmärrä meitä. Tasapeli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602