Missä tai miten

rentoreiska=

rentoudut parhaiten?

30

281

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paapuuri

juttuja:
      1. :)))))
      2. pitkällä kävelylenkillä
      3. saunassa
      4. nukkumalla

• Meriläinen

Ensin kovan naurun jälkeen pitkälle lenkille, sitten saunaan ja nukkumaan.
        Sun päiväshän on toosi rentoa.
        Mites varvas toimii.
        Mie löin omani yöllä jumppapatjaan, kun kävelin hämärässä veskiin. Aattelin että tartutit muhun sen :(

• paapuuri
        Meriläinen kirjoitti:

Ensin kovan naurun jälkeen pitkälle lenkille, sitten saunaan ja nukkumaan.
        Sun päiväshän on toosi rentoa.
        Mites varvas toimii.
        Mie löin omani yöllä jumppapatjaan, kun kävelin hämärässä veskiin. Aattelin että tartutit muhun sen :(

muutakin kuin pelkkää naurua, käytä mielikuvitustasi :)
        Onpas siulla kova jumppapatja, hiekkaako siellä on sisällä?
        Varvas on edelleen kipeä, mutta parempi kuin eilen.

• Meriläinen
        paapuuri kirjoitti:

muutakin kuin pelkkää naurua, käytä mielikuvitustasi :)
        Onpas siulla kova jumppapatja, hiekkaako siellä on sisällä?
        Varvas on edelleen kipeä, mutta parempi kuin eilen.

tollanen aika kova reuna, ja se on tossa lattialla kun ton selän takia teen muutamia liikkeitä aika usein.
        Nyt varsinkin vapailla kun ei tarvi töissä sitä rasittaa.
        Ei se enää kipeä ole se varvas mulla. Toivottavasti sun paranee pian.

• Korppis

Omituista olenkohan poikkeava, rentoudun parhaiten kokovartalohieronnassa ; ) No, olihan täällä toinekin poikkeava Dorodea, joka laittoi lauseen loppuun saman suuntaisen vihjeen.

• paapuuri
        Korppis kirjoitti:

Omituista olenkohan poikkeava, rentoudun parhaiten kokovartalohieronnassa ; ) No, olihan täällä toinekin poikkeava Dorodea, joka laittoi lauseen loppuun saman suuntaisen vihjeen.

kuka nyt kokovartalohieronnassa rentoutuisi :)

• paapuuri kirjoitti:

kuka nyt kokovartalohieronnassa rentoutuisi :)

Olen tilannut illaksi hieronnan ; ))))))))

Nyt lähden tuonne ulos liukkaille hakemaan lihasjännitteitä joita on sitten illemalla soma purkaa ; )))))

• paapuuri
        korpikirjailija kirjoitti:

Olen tilannut illaksi hieronnan ; ))))))))

Nyt lähden tuonne ulos liukkaille hakemaan lihasjännitteitä joita on sitten illemalla soma purkaa ; )))))

oikein, että saa toisen kateelliseksi.
        Hieronta on ihanaa, harvoin tulee siitä nautittua.

Minäkin kävin ulkona, ihana ilma :)

• kävelylenkillä, marjametsässä, kahvilla hyvien ystävien seurassa..

• Sinimarjanen

Hetken mietittyäni, tässä muutama. Kotimökin sauna, jossa nyt viikonloppunakin stressiä purin, on ehkä se paraspaikka. Siellä useinkin tulee yhden siskoni kanssa "maailmaa parannettua", eli meillä se on sitä ajatusten vaihtoa kun harvemmin nähdään. Seuraavaksi tulee mieleeni lenkkeily ja tarpeeksi pitkä lenkki, että ehtii se hyvän mielen hormooni vaikuttamaan. Sanaristikot. Jotain muutakin on, mutta jätän sen seuraavaan listaan.:)

• Meriläinen

Jäin miettimään itekin että koskas viimeksi olenkaan "rentoutunut"?
      Vai olenko rento koko ajan?
      Vai miten tää meni?

• rentoutumiskeinoja mitä täällä onkin jo mainittu. Yks on vielä, töistä tullessa ei ketään kotona ja käy nojatuoliin istumaan rennosti jalat toiselle tuolille, aah mikä nautinto,,, samalla kuuntelee rauhallista ja hyvää musiikkia :))

• viivatiina

ja omassa sängyssä sikeessä unessa.

• viivatiina

samapa tuo kelle aloitukseen kuitenkin tarkoitin.

• Dorodea

Sohvalla, luonnossa, sängyssä, lukien, kävellen, rakastaen :)

• Adria

Tosi rakastaminen voi olla raskasta, varsinkin jos täytyy jaksaa rakastaa.

• Dorodea
        Adria kirjoitti:

Tosi rakastaminen voi olla raskasta, varsinkin jos täytyy jaksaa rakastaa.

Ei se silloin mitään tosi rakkautta ole. Tosi rakastaminen on ehdotonta, vapaata, ei siinä "täydy jaksaa" :) Eikä sille mitään voi, kun rakastaa niin rakastaa :)

• henri|

ja jonkun tehowakin terapiassa.

• uk-ko

mun elämässä on ihan selkeästi tää työnteko. Se aiheuttaa kaikki mun ahdistukset, kiristykset ja kolotukset. Looginen vastaus on silloin, jotta rentoudun parhaiten vapaalla. Olen ihan rento, suorastaan löysä, kun vaan ei tarvii tehdä hommia. Vaatimaton tavoite päästä vapaaksi rahahommista, mutta ei meinaa vaan toteutua.

• Otto-Vaan

Olin jo melkein valmistautunut rentoutumaan suurena Lotto voittajana, ottamalla rahakylpyjä kuin Roope Ankka.Kovin pieneksi vain kutistui tuo voitto puoli.Neljätoista Euronkolikkoa kylpytynnyrin pohjalla, turkasen turkanen, kovin on kova pohja sukellettavaksi.:)

Edelleen on vanhat konstit parempia kuin uudet Euron kolikot.Sauna ei liian kuumaksi lämmitettynä.Lauteilla froteepyyhe ja sen päällä selällään köllistellen, silmät kiinni ja vain hiljaisuus ympärillä.Kuikaltakin on silloin kesällä kielletty huutaminen.Ainoastaan sorsa emo saa komennella poikasiaan.Tähän vuodenaikaan on vähemmän häiriötekijöitä ja aivan rauhassa saa torkkua lauteilla.Näin totesin eilen ja toissa päivänä.
      Viiden millin jää ei vielä äännähdellyt lämpötilan vaihtelusta.Erittäin hiljainen ja rauhallinen viikonloppu.

• Siellä pysyy kunto hyvänä ja mieli virkeänä. ja illalla nukuttaa hyvin.

• Enkeli-trio

hyvä musiikki soi vianosti taustal....

• TuttuTunne

on seksin jälkeen :)

• Meriläinen

on ei muista enää ;((

• joslähimuisti pätkii
        Meriläinen kirjoitti:

on ei muista enää ;((

Parhaiten se tuntuu vartin verran. Kannattaa virkisää muistia tarpeeksi usein.

• Meriläinen
        joslähimuisti pätkii kirjoitti:

Parhaiten se tuntuu vartin verran. Kannattaa virkisää muistia tarpeeksi usein.

menee tällä hetkellä, mielessä joskus käy.

• työpäivän jälkeen, ruoto reporankana patjaa vasten, joka raaja harottaen eri suuntaan, silmät kiinni, syvään ja rauhallisesti hengitellen. Vielä joa jotain hempeää taustamusiikkia siihen, niin aika äkkiä uni nappaa mukaansa.
      Toinen hyvä rentoutuspaikka on keskustelupalstat :) Tai sitten ei..... riippu aiheista ja kulloisestakin ilmapiiristä palstalla. Teidän seurassanne hyvät 50 palstalaiset, olen todella viihtynyt muutaman päivän.

• Adria

Vai silleen harittaen hengittelet. Pidä yksi silmä varmuuden vuoksi valppaasti auki. Tiedä kuka tulee käymään siinä hengitellessäs.

• Heikunkeikku

Nyt oon menossa tonne pihaan haravoimaan ja uskokaa tai älkää, niin se on rentouttavaa. Oon aina tykännyt haravoida. Siinä kraapsutellessa voi ajatella kaikkia asioita. Leppoisa ajattelu on rentouttavaa.

Sitten toinen hyvin rentouttava juttu on se, kun meen sängynpäälle pötkölle ja pistän kuulokkeet korville ja alan kuuntelemaan musiikkia. Musiikin siivittämänä voin "lentää" vaikka minne. Mielialasta riippuen lentoreitti vaihtelee ja saatan istahtaa, vaikka minkämoisiin unelmointisaariin. Se on Tosi kivaa :)

On rentouttavaa myös istahtaa ja ruveta itse soittamaan. Soittaessa voi ikäänkuin "puhaltaa" sisältään esim. päivän aikana tapahtuneita asioita. Tulkinnan kautta saatua itsensä "tyhjentämistä". Vähä vaikea selittää.

Vimppana, mutta ei vähäisimpänä rentoutumismuotona, on ihmisen kanssa keskustelu. Hyvän Ystävän kanssa rupattelu. Menkööt vaikka kaikki... ? mutta Ystävistä en tahtoisi luopua. Jo tietoisuus, että on oikeita ystäviä, rentouttaa. Olen onnen Pekka, äh eiku otetaan uusiksi: Olen onnen Heikunkeikku :)

• Uimassa, suihkussa, saunassa, ammeessa siis lämpimässä vedessä. No, yleensäkin peseytyminen rentouttaa, rauhoittaa, poistaa stressiä ja ahdistusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2239
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1629
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe