ei auta lääkkeet

la

niin syön deprakinea ja ketipinoria bediin. eivät auta ollenkaan. väsyttää ja voimaton olo koko ajan. tekee mieli koko ajan syödä. ja olen myös masentunut. muita joille on määrätty lääkkeitä bediin ja mitä lääkkeitä ja onko tehonnut?

3

593

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskaolo

mulla deprakine illalla 900mg ja ketipinor illalla 100mg, aamulla cipralex 5mg ja lamictal 200mg, mutta ei auta ei!!! Syön ja lihon, syön ja lihon ..syön unissanikin:-(( Oli vuoden verran käytössä reductil-lääke ja laihduin hyvin ja ruokailu oli normaalia, mutta eu veti lääkkeen markkinoilta ja kamala syöksylasku alaspäin masennukseen syömiseen ja itseinhoon alkoi.nukun kaiken muun ajan, jollen syö..

• omia kokemuksia

Seronil (fluoksetiini) menee parhaillaan. Lupaavalta vaikuttaa, vaikka hoito on vielä aika alussa. Toivottavasti sama kehitys jatkuu.

• paskaolo

minulla oli joskus aiemmin fluoxetin geriks käytössä ja auttoi ihan hyvin, mutta nyt kun on käytössä lamictal,sipralex,deprakine ja ketipinor, niin ei saa syödä fluoksetiinipitoisia lääkkeitä:-( Vitsi, kun eu veti markkinoilta reductilin, joka toimi kun häkä melkein välittömästi ja pääsin ihanne painooni ja syöminen ei ollut ongelma ollenkaan.. Muut ongelmat sitten olikin (kaksisuuntainen mielialahäiriö ja tunne-elämältään epävakaa persoonallisuus) ja nyt on kaikki kolme diagnoosia ongelmana ja riehuvat täysillä.Olo on sellanen että haluaisin kuolla pois ja jos minulla ei lapsia olisi, niin entiedä mitä olisin jo tehnyt:-(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      264
      842
    2. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      665
    3. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      39
      626
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      548
    5. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      50
      454
    6. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      30
      434
    7. En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta

Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.
      Ikävä
      45
      427
    8. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      38
      426
    9. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      29
      417
    10. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      37
      397
    Aihe