Mitenkähän tuon kuskin ovipaneelin sais helpoien irti, jotta pääsee käsiksi kaiuttimiin. Ikkunannostimen veivin irrotus aika hakusalla.
Ovipaneelin irroitus
4
4931
Vastaukset
- frangrabba
kyllä siellä jossain on muutama ruuvi jotka pitää ottaa auki ja sitten vain väännät vaikkapa ruuvalin kanssa sivuilta
- fgddg
Kertokaa nyt tuo ikkunaveivin irroitus ennenkuin rikon jotain.
- kokeile..
painaa verhousta sisäänpäin ja kurki väliin näkyykö sokkaa, onko veivissä mitään listaa tai napin tapaista sen alta voi löytyä ruuvi, koko kahvaa voi yrittää painaa sisään ja kääntää, kekseliäisyys kiinnitys tavoissa on suuri.
- pimeällä liikkuja
eikun revit nopealla liikeellä. sormet ensin varovasti väliin ja naksautat ripeällä oteella voimalla pois. samalla tavalla kuin etu sivu puskurin elementti. auto on ihan yksinkertainen repäsy menetelmä. itse katsoin kauhulla kun huoltomies repi hallissa ovipanelin pois. on raakaa mutta ei hajoa jos ottaa tasaisen otteen kiinikkeen kumaltakin puolelta. jos kiinike hajoo niin fordin valastosta saa parilla centillä uuden.
jos epäröi niin kannattaa hakea fordin huolto/varastosta purku kuvat/ohjeet. ne saa ihan melkein ilmatteeksi. kanattaa siis hakea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412389
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352218Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205- 131189