se on tie lähettilään.. joka ei välitä toisesta.. Se on sellaisen ihmisen tie.. jota ei tarvisi edes syntyä tähän maailmaan.. Minä olen sitä mieltä.. Sillä minä olen sillä kannalla että jokaista pitää muistaa.. ja ainakin minä muistan..
Rakkaus.. on toisen huomioon ottamista, halaamista.. kulkemista käsi kädessä.. se on myös että välittää toisesta ihmisestä.. tuntee ku ten toinen tuntee.. Rakkaus on sitä..
Kärsi.. Moni rakkauden johtaa kärsimykseen.. minäkin olin kuolla kun synnytin kaksi lasta.. mutta, minä elän.. kiitos lääkäreiden..
Unhoita.. sitä en voi tehdä.. en unhoita.. sellaisia ihmisiä.. joidenka kanssa oikeasti olen ollut tekemisissä.. Milloin minkäkin asian vuoksi.
Toívomus.. että ihminen saa olla ihminen.. rakastaa.. välittää.. suukotella.. halata.. ihminen.. tekee sitä. Välittää toisesta ihmisestä.. Rakkauden voima on suuri sanotaan.. Sanotaan monissa kirjoissa.. että se sulattaa paksummankin muurin.. Se tekee sen oikeasti.. se sulattaa jään.. ja tuo uuden kevään ja kasvun aikaan..
Rakasta, kärsi ja unhoita sekä toivomus
2
137
Vastaukset
- piippaK
"Rakkaus ei muistele kärsimäänsä pahaa".
Ei rakkaus aina ole vain ihanaa, makeaa. Siinä on myös karvaita sävyjä, eihän se makeakaan muuten miltään maistuisi. Mutta unohda ne kitkerät sävyt ja vivahteet. Älä kerää niitä, älä tee niistä taakkaa, älä muistele äläkä muistuta niistä. Ns. paina villaisella, anna niiden olla.
Rakkaus on voimista suurin, väkevä voimakas. Kaikki se kestää, kaikki se kärsii, kaikki se peittää. Rakkaus ei koskaan kuole. Jos meillä ei ole rakkautta, meillä ei ole mitään.
Rakkaus on hölmöjen viisautta ja viisaiden hölmöyttä!
Siksi: rakastakaa ja ANTAKAA ANTEEKSI! - Äiti 53 vuosimallia
kohde vain vaihtuu,näinkin on sanottu.
Itse ajattelen että aito rakkaus on vain äidin ja lapsen välillä,hyväksyt sydämmessäsi lapsesi aidosti sellaisena kun hän on.
Et ehkä aina niitä asioita mitä hän tekee,mutta lapsesi aitona lapsenasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1344675
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413253- 2372972
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442568- 361784
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271575Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411526- 161437
- 221421
- 231305