Ajateltiin lähteä Jouluksi Tallinnaan. Mitä hotellia suosittelette pariskunnalle? Ongelmana on miehen tupakointi, pitäsi olla parveke tms. koska itse en voi olla tupakansavussa. Hyvä ruoka ja suht.koht.edullinenkin. Sijainti keskustan läheisyys. Olen kiitollinen kaikista vihjeistä.
Joulu hotellissa?
11
2762
Vastaukset
- mutta menköön
Menet hotelli Viruun ja sanot miehellesi että lopettaa sen tupakan polton. Jos ei lopeta, niin sano että jää sitten kotiin. Eihän kukaan enää siedä polttavaa puolisoa, en ainakaan minä. Maailma on täynnä ihania miehiä jotka eivät polta ja ovat samalla huomattavasti hyväkuntoisempia, mitä me naiset arvostamme.
ViruHotelli on se paras Tallinnassa ja on vielä Suomalaisten omistuksissa, minkä huomaa heti aamupalalla....nam- RikasJaKomea
Suomi on täynnä' tuulipukuisia ja rupsahtaneita naisia. Tupakoiva mies on paljon parempi siihen verrattuna.
- mkkkkkkkkkkkk
ellei huoneessa niin Viru hotellissa on jokaisessa kerroksessa pääsy ulkotilaan, jossa voi tupakoida.
- TiinaRaita
kovasti ollaan tykätty tästä hotelista- ei voi muuta kuin suositella lämpimästi!
http://www.matka-vekka.fi/www.matkavekka.fi/VasenNavi/Kaupunkilomat/Viro/Tallinna/Nordic Hotel Forum/Nordic Hotel Forum.htm- sallitud
eli Viruss tupakka-huoneita ja kerroksissa parvekkeet jonne suurimmat röyhyttelijat pistäytyvät. Ei siis huolta.
Sikarikauppojen tupakkaloossit herkkuva : Habanero Dunkri 1 ja Sigarimaja Raekojaplats
Solaris kulttuurikeskuksesta löysimme smoking loos - Ikäännytään yhdessä
Mieheni polttaa normaalisti n. 2-3 tupakka-askillista/vrk, joten ramppaaminen käytävän parvekkeelle
on sit jatkuvaa. Oma parvere olisi tosi tärkeä! Rakastan miestäni, en vaihda! - nipsukka.
Ikäännytään yhdessä kirjoitti:
Mieheni polttaa normaalisti n. 2-3 tupakka-askillista/vrk, joten ramppaaminen käytävän parvekkeelle
on sit jatkuvaa. Oma parvere olisi tosi tärkeä! Rakastan miestäni, en vaihda!vaihda miestä, eihän tollasta miestä kestä kukaan.
- jko9o
Oliko provo?
- marjakaisa
Virun vieressä on Adelle apartementos,kotisivuilla sanotaan,että kaikissa huoneissa,paitsi yhdessä,on isot parvekkeet.Sehä ei sitten ole hotelli,mutta löytyyhän Tallinnan hotelleistakin seisovia pöytiä(Ruotsi laud) ja aamupalaakin saa kai mennä esim.Viruun syömään muutkin,kuin hotellin asukkaat?En tiedä,kun en paljon hotelleissa nykyisin enää majoitu Kotisivu löytyy www.adelle.ee ja siellä on myös suomenkielinen selostus,sekä hinnasto.
- marjakaisa
Joku tuolla alemmassa Kalev Spa kyselyssä näkyi sanovan,että heillä oli parveke hotellin rauhallisemmalle puolelle,elikkä Kalev Spassa taitaa olla myös parvekkeellisia huoneita,kysyppä hotellista;)
- faerieee
marjakaisa kirjoitti:
Joku tuolla alemmassa Kalev Spa kyselyssä näkyi sanovan,että heillä oli parveke hotellin rauhallisemmalle puolelle,elikkä Kalev Spassa taitaa olla myös parvekkeellisia huoneita,kysyppä hotellista;)
Kalev Spasta löytyy parvekkeellisia huoneita ja samoin Tallink Spa & Conferencesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156