Onko kokemusta, jos ostaa muksumassista lastenvaunut,saako ne heti mukaan vai tilataanko ne jostakin? onko yhtään tinkimisvaraa?
muksumassi
15
4368
Vastaukset
- kartoita ensin
en suosittele sitä muksumassia
- alkup.
Itse en k.o kaupasta tykkää, mutta se on ainut joka myy emmaljungan vaunuja.
- Kyösti 7.65
ihan ilmaseks mukaan, kun ottaa vaan :D
- hintatietoinen
Ei kannata ostaa muksumassista, jos tulee takuuaikana vaikka joku vika niin.......
Osta jostain muualta vaikka Oralta(orasel) tai Lilliputista(pyörä-pori). Muualta saat jopa palvelua samaan rahaan.
Uskomatonta touhua Muksumassissa, punaisia ale tarroja tuotteissa ja silti ale tuotteet kalliimpia kuin lelu kuvastossa ja lelukaupoissa yleensä.- .......
Takuukorjausten suhteen on ollut ongelmia.
- fjaö
Itse ostin rattaat muksumassista ja kysyin siltä lihavalta miesmyyijältä(OMISTAJA), että onko siinä takuuta ja kuinka kauan.....vaistaus oli tympeä ei siinä nyt varsinaisesti....tyyliin, että kun tuosta ovesta lähden niin takuuta ei ole! En myöskään erityisemmin tykkä käydä kyseisessä kaupassa, mutta Porissa, kun ei muita ole..
- Graco
juu, siltä mieheltä ei kannata kysellä yhtään mitään... itse ostin rattaat aikoinaan sieltä, ja niitä esitteli sellainen keski-ikäistä inan nuorempi nainen. Hyvin tiesi asiansa ja ei "ottanut itseensä", vaikka en heti ekalla kerralla päätöstä tehnytkään.
- Ma.tula
Graco kirjoitti:
juu, siltä mieheltä ei kannata kysellä yhtään mitään... itse ostin rattaat aikoinaan sieltä, ja niitä esitteli sellainen keski-ikäistä inan nuorempi nainen. Hyvin tiesi asiansa ja ei "ottanut itseensä", vaikka en heti ekalla kerralla päätöstä tehnytkään.
Ei se liike mitään takuuta anna, kyllä se on valmistaja tai maahantuoja! Ihme porukkaa, miksei aloittaja kysy itse liikkestä? Vai onko taas kerran kilpailija mainostamassa itseään?
- luulet
Ma.tula kirjoitti:
Ei se liike mitään takuuta anna, kyllä se on valmistaja tai maahantuoja! Ihme porukkaa, miksei aloittaja kysy itse liikkestä? Vai onko taas kerran kilpailija mainostamassa itseään?
tuovan maahan sitä mm:n kamaa?
- Jaana&Juha
Oran tehtaanmyymälästä ostimme Taigat saimme hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Takuu on ja varaosat tarvittaessa samasta paikasta. Suosittelen!
- Pikkunuppu
Kannattaa tosiaan miettiä mitä ja minkä hintaista tuotetta haluaa. Parhaan päätöksen teet, kun käyt paikan päällä eri liikkeissä ja kyselet tuotteesta ja huollon toiminnasta.
Itse en ole ostanut MM:sta vaunuja, rattaita tai tarvikkeita, koska ovat tosiaan hintavia ja palvelu jää usein heikon tasoiseksi.
Porilaisista jälleenmyyjistä suosittelen Lilliputtia = Pyöräporia. Itse olen päätynyt hankkimaan tarvikkeita sieltä. Vaunut kylläkin muualta Suomesta, koska rahoituskin tuli kyseiseltä suunnalta. Nyt tilasin rattaat Hobby Hallista, sillä kuluvan vuoden värit ilmeisesti myytiin pois seuraavan malliston alta ja hinta oli huomattavasti edullisempi kuin täkäläisillä jälleenmyyjillä.
Oran myymälästä Noormarkusta saa palvelua ja tavaraakin suhteellisen edullisesti, jos sen tyyppisestä pitää. Kävin siellä katselemassa ja tutustumassa, mutta Oran laatu ei ihan vastannut tavoitteitani. Ora - vaikka merkki vaikuttaakin suomalaiselta - on kokonaan aasialaista tuotantoa.- Ohyes!
Lähes kaikkien merkkien tuotanto on siirretty Kiinaan. Oran Saaga-mallisto on ainoa jossa kotimaisuusaste vaunukorin osalta on 100 %: tia, eli valmistettu kotimaassa Noormarkussa. Arvostakaa siis Suomessa tehtyä!
- mitänimimkäyttäsin?
miten noin uusavuton henkilö on saanut lapsen aikaiseksi?
pitikö kysellä ensin kavereilta että miten se seksi oikein suoritetaan ja miltä se tuntuu?
ennenkuin syöt. pirautatko äidilles ja kysyt milllaista on syödä?
opetelkaa nyt helvetissä edes jotain omatoimisuutta.laiskat pullukat kirjoittelee nettiin joka asiasta ja juorukellot jauhaa paskaa.
2 minuuttia ja puhelinsoitolla olisi selvinnyt nopeasti mutta kun ei.varmaan liian vaikeaa.
kysele puhelinpalstalta mitä operaattoria ihmiset suosii kun ne soittaa muksumassiin hei?
´ - Anonyymi
Myyjät vittuilevat yritimme katsoa tuotteita kaverin kanssa ja myyjä alkoi sanomaan että tuotteita ei muka saisi koskea ja seurasi meitä ja väitti että
Riehuimme vaikka olimme ihan rauhallisesti muutenkin yli hintainen- Anonyymi
Olitko juuri vetänyt pössikset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32738Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221074Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885