Eli mulla on 07 vuoden mallia oleva Derbi X-Treme SM. Ja nyt oon tässä jo melkein puoli vuotta ajanu vakiolla ja rupee vähän kyllästyttää. Eli haluisin vähän lisää nopeutta, ja nimenomaan vähän vaan. Siis joku 55-58 km/h ois hyvä, eli vähän alle 60 km/h. Vanhemmat ovat virittämistä vastaan ja en mitään teharia halua ostaa (faija huomais heti) ja hukkaputken pois ottaminenkin huomattaisiin nopeasti.
Kysynkin, että mitä kuristuksia mopossani on? Olisi kiva jos joku voisi luetella ne, ja antaa vinkkiä, miten saada kuristuksia vähentämällä mopo kulkemaan sen 55-58 km/h.
Ja onko tässä rajoitettu cdi? Ja mitä se itseasiassa tarkoittaa? Sitä, ettei voi kulkea yli 45 km/h?
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Derbi X-Treme SM 07 kuristukset
vakiomopoontylsä
1
204
Vastaukset
Kuristuksii tais olla holkki pakoputkessa, hukkaputki ja messinkinen reikälevy kaasuttimen imupuolella.
Jos haluat että se menee juuri tuon verran, itse ainakin vaihtaisin isomman suuttimen ja poistaisin reikälevyn. (En ole varma meneekö 55-60km/h, mutta ei ainakaan mene yli 60km/h..)
Kysy apua jos et osaa tehdä nuita. n_n
Ei pitäisi olla rajoitettua CDItä jos on kerran -07. :>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8827J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756