eli kertokaapa kelkan hyvät ja huonot puolet ja paljonko syö bensaa 100km
polaris 500 xc sp
4
7534
Vastaukset
- ride the best be the
Bensan kulutus riippuu pitkälti ajotyylistä ja kelistä mutta itse omistan tällä hetkellä kyseisen kelkan vuosimallia 2006 ja vähemmän se syöpi pentsiiniä kuin esimerkiksi ex kelkkani 440 xcf, kutakuinkin 20l-30l/100km normaali ajolla mutta jos oikein paukuttaa ja värkkäilee umpisessa saa bensaa kulumaan yli 40 litraakin helposti, mutta yleensä itse pääsen tohon 20litran pintaan, huonoa en ole kelkasta löytänyt muutakuin paskat iskarithan siinä vakiona on riippuen vuosimallista itsellä zero pro takapukissa eikä sitä oikein meinaa saaha säätöihin vaikka kuin simmittää.
- Jarmo34
Millaiset iskarit kannattaa sitten laittaa? Vm. on 2006.
- Reitintekijä
Lyhyesti luotettavin Polariksen valmistama urheilukelkka. Ei tietysti nykymittapuun mukaan tehokkain eikä varmasti edes paras ajaa, mutta varsinkin urheilukelkkailun aloitteluun loistava lumisirkkeli. Bensankulutusta on turha laskeskella, kaikki menee mitä lorottaa.
- polarisedge
multa löytyy polaris 500 xc edge ja mulla syö yli 40l/100km helposti jopa 60 litraa on mennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965