Nenähuuhtelukannuun jodipitoista suolaa..

kannuttaja

Onko haittaa jos käyttää?

10

733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös apua kaipaava

multa ei ainakaan tullut mitään räkää ulos jodipitoisella. Jos tää ei toimi niin pitää ostaa merisuola

• ABC...

Minulle neuvoi joku, olisko ollut vallan kurrku- nenälääkäri, että ei jodipitoista vaan HIENO MERISUOLA on parasta. Sitä oli myös mukana uudemman mallisessa huuhtelukannupakkauksessa.

• :O)

mitään haittaa. Jodia on niin vähän. Vaikutus riippuu suolan määrästä ja veden lämpötilasta.

• pirkule

minkälaista se vesi pitää olla? Mulla ei tehonnut tänään se rään tuleminen ulos. Suolaa laitoin ihan sen pakkauksen mukana tulleen lusikan avulla ja tasaa piripintaa

• Kylmät kädet

Siis tuo sarvikuono. Apteekista? Paljonko maksaa?

• sarvikuono...

Apteekista saa ostamalla. Sarvikuonon rinnalle on tullut suora malli, josta saattaa selvitä vähemmällä niskan käääntelyllä. Hinnathan saa vaikka puhelinsoitolla, eikä pikkuapteekeissa aina ole varastossakaan.

• Kylmät kädet

ONKO MUILLA VASTAAVAA?

-toinen sieraimeni AINA tukossa, mutta se vaihtelee, varsinkin nukkuessa sekä pahenee silloin.
      -kaivan nenää melko ahkerasti.
      -toimivassa sieraimessa tuntuu ikävä polte, varsinkin talvisin
      -nenän välilevyn nahka on omituisen näköinen.
      -haju- ja makuaisti on miltei mennyt.

• Nenäkäs.xy

ellei hoida. Tukkeutunut puoli avautuu usein itsestäänkin, mutta jos ei, käytän suihkeen Nasolia tai vastaavaa reseptitöntä avaajaa. Ei suositella jatkuvaan käyttöön, tai siis lääkärit eivät suosittele. Hoitavana lääkkkeenä on kortisonipitoinen Nasonex kuureina tarvittaessa. Se kuivattaa, mutta kostutusta saa apteekista vaikkapa öljysuihkeesta.
        Ehkäpä nenän kaivamisesi johtuukin kuivasta karstaisuudesta.

• Kk
        Nenäkäs.xy kirjoitti:

ellei hoida. Tukkeutunut puoli avautuu usein itsestäänkin, mutta jos ei, käytän suihkeen Nasolia tai vastaavaa reseptitöntä avaajaa. Ei suositella jatkuvaan käyttöön, tai siis lääkärit eivät suosittele. Hoitavana lääkkkeenä on kortisonipitoinen Nasonex kuureina tarvittaessa. Se kuivattaa, mutta kostutusta saa apteekista vaikkapa öljysuihkeesta.
        Ehkäpä nenän kaivamisesi johtuukin kuivasta karstaisuudesta.

ongelma paljon syvemmällä. nenähuuhtelu ei auttanut. käytin merisuolaa. kestolima kumminkin yltää tukkimaan jomman kumman sieraimen kokoajan.

ongelma ollut jo vuosikausia, niin kauan kuin muistan.

• poppapu
        Kk kirjoitti:

ongelma paljon syvemmällä. nenähuuhtelu ei auttanut. käytin merisuolaa. kestolima kumminkin yltää tukkimaan jomman kumman sieraimen kokoajan.

ongelma ollut jo vuosikausia, niin kauan kuin muistan.

sama juttu täällä, aina tukossa

onko parempi käyttää nenäkannussa kuumaa vettä?

omaan tilanteeseen ei tunnu tepsivän mitkään lääkkeet, on kokeiltu jos mitä reseptillä saatavia inhalaatiojuttuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe