Terveppä terve.
Mitä mieltä olette, että onko minulla mahdollisuuksia Tikkakoskelle inttiin. Asun Jyväskylässä ja ennakkolapuissa pistin ensimmäiseksi vaihtoehdoksi Kajaanin, koska ajattelin, että Tikkakoskelle pääseminen olisi mahdotonta ilman kunnon perusteluita. Nyt kuitenkin kävi ilmi, että kaverini oli päässyt Tikkakoskelle yksinkertaisesti siitä syystä, että asuu lähellä (ihan yhtä lähellä kuin minäkin). Tästä rupesinkin tuumimaan olisiko Tikkakoskelle mahdollista päästä viestimieheksi vain ilmoittamalla kutsunnoissa halunsa ja kiinnostuksensa?
Tikkakoskelle
5
1154
Vastaukset
- Ilmavtk
Mikset yrittäisi? Mitä menettäisit??
Jos et yritä niin et voi silloin ainakaan päästä! Itse olen myös hakemassa Tikkakoskelle ja aijon tehdä parhaani "testeissä" ja jos en pääse tiedän ainakin yrittäneeni parhaani eikä sitä tule katumaan myöhemmin.- Inttiiin
Totta turiset. Täytyy vaan ilmoitella mielenkiintoani ja kertoa kuinka mukava sitä olisi Tikkakoskelle mennä. Päättäväisyyttä peliin, niin kyllä sitä sisään mennään ;)
Ja vaikka ei mentäiskään, niin onhan Kajaanin tykkipataljoona melkein yhtä mukava paikka.
- juupsissta
yritä vain! Tikkakoski on tosi kiva paikka ja ainakin soittokunnan koulutuskentällä käyvät söpöt tytöt/naiset joille aina vislaillaan :)
- Inttiin
Pienen lautakunnan kanssa vääntelyn jälkeen Tikkakoskihan sieltä muodostui palveluspaikaksi :) Ei muuta kuin RUK tähtäimeen kohti uusia haasteita.
- Anonyymi
Inttiin kirjoitti:
Pienen lautakunnan kanssa vääntelyn jälkeen Tikkakoskihan sieltä muodostui palveluspaikaksi :) Ei muuta kuin RUK tähtäimeen kohti uusia haasteita.
...ja näin sinusta tulee uusi intin juoppo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265173Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482736Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039