Tikkakoskelle

Inttiiiin

Terveppä terve.

Mitä mieltä olette, että onko minulla mahdollisuuksia Tikkakoskelle inttiin. Asun Jyväskylässä ja ennakkolapuissa pistin ensimmäiseksi vaihtoehdoksi Kajaanin, koska ajattelin, että Tikkakoskelle pääseminen olisi mahdotonta ilman kunnon perusteluita. Nyt kuitenkin kävi ilmi, että kaverini oli päässyt Tikkakoskelle yksinkertaisesti siitä syystä, että asuu lähellä (ihan yhtä lähellä kuin minäkin). Tästä rupesinkin tuumimaan olisiko Tikkakoskelle mahdollista päästä viestimieheksi vain ilmoittamalla kutsunnoissa halunsa ja kiinnostuksensa?

5

1038

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmavtk

Mikset yrittäisi? Mitä menettäisit??
      Jos et yritä niin et voi silloin ainakaan päästä! Itse olen myös hakemassa Tikkakoskelle ja aijon tehdä parhaani "testeissä" ja jos en pääse tiedän ainakin yrittäneeni parhaani eikä sitä tule katumaan myöhemmin.

• Inttiiin

Totta turiset. Täytyy vaan ilmoitella mielenkiintoani ja kertoa kuinka mukava sitä olisi Tikkakoskelle mennä. Päättäväisyyttä peliin, niin kyllä sitä sisään mennään ;)

Ja vaikka ei mentäiskään, niin onhan Kajaanin tykkipataljoona melkein yhtä mukava paikka.

• juupsissta

yritä vain! Tikkakoski on tosi kiva paikka ja ainakin soittokunnan koulutuskentällä käyvät söpöt tytöt/naiset joille aina vislaillaan :)

• Inttiin

Pienen lautakunnan kanssa vääntelyn jälkeen Tikkakoskihan sieltä muodostui palveluspaikaksi :) Ei muuta kuin RUK tähtäimeen kohti uusia haasteita.

• Anonyymi
        Inttiin kirjoitti:

Pienen lautakunnan kanssa vääntelyn jälkeen Tikkakoskihan sieltä muodostui palveluspaikaksi :) Ei muuta kuin RUK tähtäimeen kohti uusia haasteita.

...ja näin sinusta tulee uusi intin juoppo...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. IS - Tapani Kansa kuoli leikkauspöydälle!

Puoliso kertoo Tapani Kansan viimeisistä hetkistä – kuoli leikkauspöydälle – Hänelle tuli kovia kipuja alavatsaan. Yhtä
      Maailman menoa
      481
      7356
    2. Keksitkö mies

mistä biisistä tulee sä ja mä mieleen?
      Ikävä
      108
      1288
    3. Suomessa miesten työttömyys on korkeinta koko EU:ssa. Hienoa Orpo-Purra

Työttömyys lisääntyi helmikuussa – Suomen miesten tilanne synkin EU:ssa Tilastokeskuksen mukaan työttömiä 15–74-vuotiai
      Maailman menoa
      157
      1196
    4. 40% kansasta pitää Yleä selkeästi vasemmistolaisena

Vähän kylmä suihku epäilijöille. "Yle Uutiset sijoitettiin kyselyssä suurista medioista selvästi eniten vasemmistolaise
      Maailman menoa
      203
      1166
    5. Ihanaa aurinkoista

Huomenta päivää tiistaina. 🌞☺️ Kesän kukkasia odotellessa 💛🌱
      Ikävä
      335
      1142
    6. Hokki on konkurssissa!

Aivan uskomattoman hienosti on lähtenyt rahoituskierros käyntiin! ❤️ https://hokki.fi/ajankohtaista/hokki-kainuu-oy-hak
      Kajaani
      45
      1003
    7. Olet kaikella todennäköisyydellä

Ainut ihminen tällä pallolla, josta menen täysin hämilleni ja tuntuu että ÄO laskee samantien neandertalin tasolle. Kaik
      Ikävä
      39
      925
    8. Mitä jos vietettäis

Vuorokausi yhdessä? Mitenhän se menisi?
      Ikävä
      74
      854
    9. Vasuri ehdokas pilaa koko puolamgan.

On siinä vasureilla Kova riita pukari ehdokkaana vaaleissa. Jos "pääsisi" ei yhtään kokousta ettei tule valituksia. Eikö
      Puolanka
      52
      847
    10. Kyllä on paha mieli

Olen niin luottavainen kaikesta huolimatta ollut sinuun. Luottanut että välität ihan oikeasti etkä halua minua satuttaa.
      Ikävä
      25
      843
    Aihe