Vielä Balista

palipali

Vaikka Balista on tarpeeksi jauhettu niin koitan tikulla jäätä :D Ollaan päätetty lähteä maaliskuun alussa Balille kahdeksi viikoksi. Olisi kiva kuulla kokeneiden balimatkaajien vinkkejä esim. alueista, majoituksista ym. tärkeistä asioista. Bali tuskin on vielä yhtä turistisoitunut kuin Thaimaan tietyt paikat?? Mistä lennot edullisimmin, supersaveriltä,ebookersilta? Kannattaako odottaa tammikuun lopulla järjestettäviin matkamessuihin? Kuinka aikasin lennot kannattaa varata? Entä majoitus, ostetaanko yö/kaksi yötä ennakkoon ja loput sitten paikanpäällä? Meille riittää katto pään päälle ja wc :D Olisi ihanaa päästä sellaiselle alueelle, joka on meren äärellä ja rauhallinen. Laittakaa ihmiset vastauksia omista kokemuksistanne!!

2

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Baliukko

Meren äärellä ja rauhallinen...? Hmmm... Silloin Bali ei ole välttämättä oikea valinta. Itärannikko tosin taitaa olla aika rauhallista. Turimia ja hihastanykijöitä riittää kyllä Balillakin riesaksi asti, joten siihen kannattaa varautua. Itse otimme lennot Ebookersilta: Helsinki-Singapore (Lufthansa) ja Singaporesta seuraavana päivänä Balille Air Asialla.

• balinsti

Bali on mukava paikka ennenkaikkea mukavien asukkaidensa ansiosta. Kannattaa varata yöpymisiä useammasta eri paikasta, kylät ovat erilaisia ja näkee monipuolisemmin saarta. Ubudissa kannattaa ainakin käydä, miksei yöpyäkin. Sanur on rauhallinen kylä, Kuta aika villi menomesta ja Nusa Dua, no, sieltä olen vain ajanut ohi. Valtavia hotellikompelkseja, joissa voi unohtaa kokonaan miten ihanalla saarella onkaan. Meren äärellä ja rauhallinen, kannattanee tosiaan suunnata saaren eteläosista pois, suurin osa turismista on kuitenkin etelässä. Jos on ihan hysteerinen ekoilija, ei Balille kannata lähteä, siellä nimittäin on paikoin aika roskaista ja tuskinpa vedenpuhdistamotkaan ihan on länsimaista tasoa.
      Saaren eteläosista ainakin löytyy ravintoloita. Syödä voi ihan paikallisten warungeissakin, eikä sieltä mitään mahavaivoja sen herkemmin saa kuin länsimaisistakaan.
      Vinkki: ota riittävästi käsidesiä mukaan, niitä ei sieltä tahdo löytyä. Samoin maitohappobakteerit taisi olla kiven alla.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3002
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2881
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1699
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1632
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1620
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1279
    Aihe