Nämä keskustelut ovat turhia

Gem-Ud

Eipä ole tullut käytyä vuoteen näillä palstoilla. Se johtuu siitä, että täällä on liian paljon ennakkoluuloja, fakkiintuneita käsityksiä ja....suorastaan umpimielisyyttä. Siis yleensä kaikilla näillä horoskooppipalstoilla.

Mitä hyödyttää törmätä luunkovaan ennakkoluuloon, jossa vastakeskustelija on kuollut? Toisinsanoen hän toistaa itseään ja mikä pahinta, yleistää. Mutta mitä tahansa, hän heijastaa omia heikkouksiaan, ollakseen hyväksyttävä, noustakseen mahdollisesti tunkion kuninkaaksi. Mitä hyödyttää hänen keskustelunsa?

Olenko käsittänyt jotain väärin? Eikö kaikessa keskustelussa pyritä siihen, että pyrittään löytämään jotain aitoa, löytämään itsensä, onnensa... ja sitten viimeisenä päivänä hän voi tietää eläneensä ja odottaneensa sitä mikä puuttui aidosta elämästä..

Eikö näillä horoskooppi palstoillakin ole tarkoitus oppia tuntemaan ihmistä , eikä toistaa...oon kyllä täysin kyllästynyt. Jotkut astrologitkin, vihaan heitä, koska he ensimmäisinä luovat ennakkoluuloja. Kukaan astrologi ei ole koskaan pystynyt määrittelemään minun luonnettani ja vielä vähemmän ennustamaan tulevaisuuttani. Siinä se!
Mutta luulen, että kaikki näillä palstoilla kaikki ovat itsesuggestion vallassa. He uskovat mitä haluavat, mutta he eivät huomaa; epäily tekee ihmisestä ihmisen. Koska muuten he ovat zompieita, joita media kuljettaa minne tahtoo tai ei tahdo.

1

600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kevytkenkäinen

      juttua tuo kertomasi :). Sinäkö et sitten itse koskaan "syyllisty" itsesuggestioon? Mitä sitten vaikka joku astrologi ei mielestäsi tunnekaan sinua tai kykene ennustamaan tulevaisuuttasi - koska ei se ole mahdollista. Sinähän se lopulta oman elämäsi elät ja valinnoillasi vaikutat miten elämäsi kulkee ja ei siihen ole ikinä mitään valmista kaavaa. En käsitä miksi monet ihmiset jaksavat miettiä monet asiat niin hemmetin vaikeiksi. Mitä sitten jos joku palstalainen yleistää asioita, niin se vain menee kun jokainen kertoo vain omasta kokemuksestaan. Ei missään keskustelupalstoilla oikeasti opikaan tuntemaan ketään joten turha edes olettaa mitään syvällisempää ihmistuntemusta tmv. Ota vähän rennommin....vaikka onhan tämä tylsää rämpiä synkkä marraskuu läpi mutta kyllä se tästä taas piristyy kun joulun yli pääsee kahlattua. Näissä horokooppiaiheisissa keskusteluissa on ainakin yksi kiva puoli - ihmisiä saa ärsytettyä kaikenlaisiin väittelyihin ja joskus joillakin tosikoilla menee se herne aika syvällekin nenään nähtävästi :D Parempia ja iloisempia aikoja jatkossa sulle toivottelen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe