Mielipidettä neitsytmiehestä

pröyh

Mieltäni vaivaa eräs piirre miehessä ja haluaisin tähän teidän muiden mielipidettä. Suhde on vakava, emme asu yhdessä. Tapaamme melko harvoin, muttta se tuntuu sopivan meille molemmille. Suhteen alussa meinasin tulla hulluksi kun mies halusi olla viikonloppuja erossa ja itse olisin halunnut tavata aina kun vain mahdollista. Nyt olen sopeutunut ja tottunut siihen, että tapaamme vain noin kerran kuukaudessa. Itse asiassa olen huomannut, että mitä harvemmin näemme, sitä innottomampi olen näkemään, mies ikään kuin unohtuu... Niin, se mihin haluaisin mielipidettä: mies on tyytyväinen, vaikkei nähtäisiin kuin pari kertaa vuodessa. Onko näin, ettei neitsytmies yleensä kaipaa toisen läheisyyttä vaan hänelle riittää kun tietää toisen olevan olemassa jossain - ja saatavilla halutessaan?

5

971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palsta täynnä,

      Palsta on täynnä tuota samaa asiaa, lueppa palstaa. Neitsyt miehelle riittää kaukosuhde. Minusta tuo Neitsyt mies kaikenkaikkiaan on erikoinen. Miksi Neitsyt mies tahtoo ollenkaan naista? Kerran kuukaudessa, jonkinlainen tapaaminen, eihän se ole normaalia naisen ja miehen välistä yhteyttä, seurustelu, kanssakäymistä, romantiikkaa, seksuaalisuutta. Onko äiti ollut pelottava, vai liikaa pelkoja ja kunnioitusta herättävä, jotta nainen on jäänyt joksikin omituiseksi otukseksi, jota ei voi omistaa? Ottaa omaksi.

      • N.M.

        ..se, että etsitään horoskoopeista ja astrologiasta vastauksia konkreettisiin parisuhdeongelmiin.

        Entäs jos joku kaukosuhteesta pitävä onkin syntynyt keväällä, kesällä tai talvella, eli siis on horoskooppimerkiltään jokin muu kuin neitsyt. Mitenkäs sitten suu pannaan ja mistä vikaa etsitään?

        Toiseksi, tämän palstan neitsytmiehistä valittavat naikkoset tuntuvat ajattelevan, että he yksin päättävät milloin parisuhde on hyvä ja toimiva. Siis, he mussuttavat kuinka neitsytmies sitä ja tätä, ja aina tältä palstalta löytyy peesaajia, jotka kuorossa lausuu: "Joo, se johtuu siitä neitsytmerkistä, tutustu astrologiaan", vaikka kyse on ihan normaaleista parisuhteen kommunikaatioon ja sen puutteisiin liittyvistä ongelmista.

        Huvittavaa on, että osassa tämän palstan jutuissa naiset ovat alussa itse halunneet ja varmaankin jopa vaatineet että mitään vakavampaa suhdetta ei aloiteta. Kun mies toimii tämän toiveen mukaan, niin jossain välissä naisen ajatukset sitten muuttuvatkin, ja alkaa itku että mitä tehdä neitsytmiehen kanssa, kun se on niin etäinen. Kyllä siinä parisuhteessa on kyse aina kahden kaupasta, jos nainen ei ole tyytyväinen parisuhteen laatuun, niin hän puhuu sen partnerinsa kanssa, voisiko parisuhdetta muuttaa sekä millaisen parisuhteen haluaa, eikä mussuta horoskooppipalstalla neitsytmiehiä haukkuen.

        Näitä palstan juttuja kun lukee, niin tulee mieleen, että jos mies on jo sopeutunut nykyisenmuotoiseen suhteeseen, niin vaikka nainen haluaisi syventää suhdetta, niin miehellä ei välttämättä ole kiinnostusta samanlaiseen muutokseen. Ei se nyt niin voi mennä, että parisuhteessa hypitään vain toisen osapuolen tunne-elämän tahdissa, eli miltä naisesta milloinkin sattuu parisuhteessa tuntumaan, oli miehen horoskooppimerkki mikä tahansa.

        "Miksi Neitsyt mies tahtoo ollenkaan naista?"
        Miksi vaaka-, skorpioni-, jousimies-, kaurismies jne., tahtoo parisuhteeseen naisen kanssa? Siinäpäs sinulle tähtikarttojen ääreen pohtimista. ;

        " Kerran kuukaudessa, jonkinlainen tapaaminen, eihän se ole normaalia naisen ja miehen välistä yhteyttä, seurustelu, kanssakäymistä, romantiikkaa, seksuaalisuutta."
        Sehän riippuu ihan siitä mitä osapuolet ovat sopineet, ja lisäksi pitää ottaa huomioon että näillä palstoilla innostuvat kirjoittamaan vain nämä neitsytmiesten dissaajat, ja hekin puhtaasti omasta näkökulmastaan, voi olla että parisuhteen neitsytmies näkee parisuhdeasiat aivan toisessa valossa, samoin syyt niihin.


      • pröyh
        N.M. kirjoitti:

        ..se, että etsitään horoskoopeista ja astrologiasta vastauksia konkreettisiin parisuhdeongelmiin.

        Entäs jos joku kaukosuhteesta pitävä onkin syntynyt keväällä, kesällä tai talvella, eli siis on horoskooppimerkiltään jokin muu kuin neitsyt. Mitenkäs sitten suu pannaan ja mistä vikaa etsitään?

        Toiseksi, tämän palstan neitsytmiehistä valittavat naikkoset tuntuvat ajattelevan, että he yksin päättävät milloin parisuhde on hyvä ja toimiva. Siis, he mussuttavat kuinka neitsytmies sitä ja tätä, ja aina tältä palstalta löytyy peesaajia, jotka kuorossa lausuu: "Joo, se johtuu siitä neitsytmerkistä, tutustu astrologiaan", vaikka kyse on ihan normaaleista parisuhteen kommunikaatioon ja sen puutteisiin liittyvistä ongelmista.

        Huvittavaa on, että osassa tämän palstan jutuissa naiset ovat alussa itse halunneet ja varmaankin jopa vaatineet että mitään vakavampaa suhdetta ei aloiteta. Kun mies toimii tämän toiveen mukaan, niin jossain välissä naisen ajatukset sitten muuttuvatkin, ja alkaa itku että mitä tehdä neitsytmiehen kanssa, kun se on niin etäinen. Kyllä siinä parisuhteessa on kyse aina kahden kaupasta, jos nainen ei ole tyytyväinen parisuhteen laatuun, niin hän puhuu sen partnerinsa kanssa, voisiko parisuhdetta muuttaa sekä millaisen parisuhteen haluaa, eikä mussuta horoskooppipalstalla neitsytmiehiä haukkuen.

        Näitä palstan juttuja kun lukee, niin tulee mieleen, että jos mies on jo sopeutunut nykyisenmuotoiseen suhteeseen, niin vaikka nainen haluaisi syventää suhdetta, niin miehellä ei välttämättä ole kiinnostusta samanlaiseen muutokseen. Ei se nyt niin voi mennä, että parisuhteessa hypitään vain toisen osapuolen tunne-elämän tahdissa, eli miltä naisesta milloinkin sattuu parisuhteessa tuntumaan, oli miehen horoskooppimerkki mikä tahansa.

        "Miksi Neitsyt mies tahtoo ollenkaan naista?"
        Miksi vaaka-, skorpioni-, jousimies-, kaurismies jne., tahtoo parisuhteeseen naisen kanssa? Siinäpäs sinulle tähtikarttojen ääreen pohtimista. ;

        " Kerran kuukaudessa, jonkinlainen tapaaminen, eihän se ole normaalia naisen ja miehen välistä yhteyttä, seurustelu, kanssakäymistä, romantiikkaa, seksuaalisuutta."
        Sehän riippuu ihan siitä mitä osapuolet ovat sopineet, ja lisäksi pitää ottaa huomioon että näillä palstoilla innostuvat kirjoittamaan vain nämä neitsytmiesten dissaajat, ja hekin puhtaasti omasta näkökulmastaan, voi olla että parisuhteen neitsytmies näkee parisuhdeasiat aivan toisessa valossa, samoin syyt niihin.

        Saatat olla joissain jutuissasi oikeassakin, mutta... Tässä tapauksessa ei ihan ole noin, että oltaisiin alussa jotenkin sovittu, ettei mitään syvää suhdetta ja nyt sitten minä haluaisin muuttaa suhteen erilaiseksi kuin alussa. Olimme molemmat alusta alkaen tosissaan. Minä kärsin alussa erossa olemisesta, mies ei, vaan halusi aika ajoin viettää viikonloppuja yksin. Meillä ei ole kyse siitä, että minä haluaisin vakavaa suhdetta ja hän ei. Miehen mielestä suhde on ihan yhtä vakava kuin minunkin, hän vain ei halua nähdä kovin usein eli hänelle riittää, että olen olemassa jossain ja saatavilla kuten aloituksessa kerroin. Minulla vaan alkaa selvästi innostus ja tunteet hiipumaan kun näemme niin harvoin, tuntuu, ettemme seurustele vaan tapailemme n. kerran kuussa.


      • N.M.
        pröyh kirjoitti:

        Saatat olla joissain jutuissasi oikeassakin, mutta... Tässä tapauksessa ei ihan ole noin, että oltaisiin alussa jotenkin sovittu, ettei mitään syvää suhdetta ja nyt sitten minä haluaisin muuttaa suhteen erilaiseksi kuin alussa. Olimme molemmat alusta alkaen tosissaan. Minä kärsin alussa erossa olemisesta, mies ei, vaan halusi aika ajoin viettää viikonloppuja yksin. Meillä ei ole kyse siitä, että minä haluaisin vakavaa suhdetta ja hän ei. Miehen mielestä suhde on ihan yhtä vakava kuin minunkin, hän vain ei halua nähdä kovin usein eli hänelle riittää, että olen olemassa jossain ja saatavilla kuten aloituksessa kerroin. Minulla vaan alkaa selvästi innostus ja tunteet hiipumaan kun näemme niin harvoin, tuntuu, ettemme seurustele vaan tapailemme n. kerran kuussa.

        ..kuin, että joko sopeudut nykytilanteeseen, yrität saada muutettua parisuhdettasi yhteisymmärryksessä haluamaasi suuntaan tai lopetat sen.

        On vaikea sanoa sen enempää, koska en tiedä muuta kuin sinun toisen tyytymättömän osapuolen näkemyksesi aiheesta, joten kun en tiedä mitä toinen osapuoli ajattelee asiasta, en voi/halua ottaa tarkemmin kantaa.

        Näyttäisi kuitenkin siltä, että odotatte parisuhteelta eri asioita ja erilaista sitoutumista, joten oikeastaan ainoana neuvona voin antaa, että kannattaa kysellä mitä toinen osapuoli tahtoo, ja kertoa mistä ja mihin itse on tyytymätön.

        En halua vähätellä ongelmaasi, mutten edelleenkään pidä siitä, että ajattelet ongelman liittyvän jotenkin miehen horoskooppimerkkiin. Jos ongelma on olemassa, niin syyt ja ratkaisu löytyy ihan muista asioista, kuin tähtikartasta.


    • myrhytta

      Ettet vaan olisi tälle miehelle sellainen "äitihahmo" jolta saa päänsilittelyä ja läheisyyttä? Ootko aivan varma ettei tällä miehelläs oo toinen Ei "äitihahmo" naista, jolta saakin sitten aivan jotain muuta kun päänsilittelyä?

      Voi olla että miehesi on täysin luotettava eikä tarvi niin paljon sua kiireiseen elämäänsä, mutta kaiken varalta kannattaa varautua kaikkiin luurankoihin, jotka saattavat hypätä eteesi. Tiedän kokemuksesta, olinhan kerran (en enään vuosiin siis) kakkonen neitsyt miehelle, jolla oli kiltti "äitihahmo" tyttöystävä ja joka ei tiedä tähän päivään mennessä mitä miehensä on puuhaillut tai puuhaa nykyäänkin hänen selkänsä takana. Toivottavasti näin ei tosin ole teillä. Niin monet kuin elävät kaksoiselämää. Mutta ei se kyl kato horoskooppia,mut kuulosti vaan jotenkin,ööööö, tutulta jos saan sanoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      468
      3406
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      462
      3401
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      138
      2955
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2272
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2140
    6. 199
      1520
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1387
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      98
      1261
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      87
      1254
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1070
    Aihe