Olet siinä

Olet siinä -
kun yksinäisyys on osamme

Olet siinä -
kun ei ole kättä joka koskettais

Olet siinä -
kun ei ole ketää jolle vois puhua

Olet siinä -
yössäni kun yksin käperryn peittoni alle

Olet siinä -
kun hillittömästi janoan fyysistä syliä

Olet siinä -
kun kaipaan olkapäätä johon tahtoisin nojata

Olet siinä -
olethan luvannu olla kanssani jokaisena päivänä

PS. Olen tämän kirjoittannu silloin, kun kuljin surunpellossa.

10

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 'MURUKULTA*

      Uskoa ja luottamusta, loppuun asti, tätä huokuu runosi
      Hauraat ja kuitenkin vahvat rivisi tekee vaikutuksen!


      "Olet siinä -
      olethan luvannu olla kanssani jokaisena päivänä"

      Voimasanoja ja ajatuksia, Liisa, Kiitos kun toit tämän meille luettavaksi! :)

      • Se ainut, mistä pitää kiinni.

        Särkymisen tien
        avas, kun rinnalta käsi kylmenee.

        PS. Koen kyllä ettei ois tänne tätä pitäny laittaa.

        MURUKULTA
        anteeks, että nyt vasta vastaan.
        Rakkaus on A ja O


    • *laudi*

      Ystäväni . Tämän runon olisin toivonut
      näkeväni täällä jo aikoja sitten..
      ..
      Lupaus...
      kuinka se koskee..

      Nämä runosi. .
      sinutki savustettiin ulos..

      • Väsymättömin aalloin
        Olet siinä

        laudi

        olen joskus kirjoittannu
        rakkauden takana , väijyy miekka

        Sydämellinen kiitos sanoistas, jotka syvälle kulkee.


    • lindalinda1

      tämä runo varmasti satuttaa tänään,
      kun Hän ei ole rinnallasi enää. Juuri tänään,
      lastenne Isä ja miehesi - Isänpäivänä.

      Tottakai tämä tänne kuuluu, rakkauttahan
      tässä on niin paljon, kuin sydän on voinut
      antaa aikanaan. Ja Hänen muistonsa elää
      teidän kaikkien, Sinun ja lastenne kanssa
      niin kauan, kun tapaatte sitten joskus
      siellä ikuisilla niityillä.

      Kynttilän tuiketta iltaasi ja kiitos muistorunostasi.

      • Itse ollu kuin avoin haava,
        miten rakkaus kaivertannu syviä teitä.

        lindalindal1
        Kiitollisuus yhteisestä tiestä,
        helminauhassa elää.

        Kiitosta sanoiks tässä nyt puen, rakkauden käden se yltää kaikkein syvimpään.
        Talvista kaunista on luontoki saanu ylleen puvun, kiitos vierailustas.


    • Minanoita

      Tämä kosketti. Olen vailla sanoja...

      • Se kyynelten meri, on suuri.
        Rakkauden arvoa syvälle kasvanutta juurta.

        Minänoita
        Kyynelsilmin kiitän
        Aurinko kurkistelee lumikukkien kauneuteen.


    • punaposkiN

      Sydämesi purkausta
      rakkaallesi joka on läsnä
      nytkin
      tällä hetkellä
      vaikka on poissa

      Rehellisen kauniisti tuot esiin tuntosi

      • Sen eläen , sen menettäen.
        Näin sanoiks sitä pukien.

        punaposkiN

        Lämpöä päivääs, kiitos vierailustas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe