Olet siinä -
kun yksinäisyys on osamme
Olet siinä -
kun ei ole kättä joka koskettais
Olet siinä -
kun ei ole ketää jolle vois puhua
Olet siinä -
yössäni kun yksin käperryn peittoni alle
Olet siinä -
kun hillittömästi janoan fyysistä syliä
Olet siinä -
kun kaipaan olkapäätä johon tahtoisin nojata
Olet siinä -
olethan luvannu olla kanssani jokaisena päivänä
PS. Olen tämän kirjoittannu silloin, kun kuljin surunpellossa.
Olet siinä
10
346
Vastaukset
- 'MURUKULTA*
Uskoa ja luottamusta, loppuun asti, tätä huokuu runosi
Hauraat ja kuitenkin vahvat rivisi tekee vaikutuksen!
"Olet siinä -
olethan luvannu olla kanssani jokaisena päivänä"
Voimasanoja ja ajatuksia, Liisa, Kiitos kun toit tämän meille luettavaksi! :)Se ainut, mistä pitää kiinni.
Särkymisen tien
avas, kun rinnalta käsi kylmenee.
PS. Koen kyllä ettei ois tänne tätä pitäny laittaa.
MURUKULTA
anteeks, että nyt vasta vastaan.
Rakkaus on A ja O
- *laudi*
Ystäväni . Tämän runon olisin toivonut
näkeväni täällä jo aikoja sitten..
..
Lupaus...
kuinka se koskee..
Nämä runosi. .
sinutki savustettiin ulos..Väsymättömin aalloin
Olet siinä
laudi
olen joskus kirjoittannu
rakkauden takana , väijyy miekka
Sydämellinen kiitos sanoistas, jotka syvälle kulkee.
- lindalinda1
tämä runo varmasti satuttaa tänään,
kun Hän ei ole rinnallasi enää. Juuri tänään,
lastenne Isä ja miehesi - Isänpäivänä.
Tottakai tämä tänne kuuluu, rakkauttahan
tässä on niin paljon, kuin sydän on voinut
antaa aikanaan. Ja Hänen muistonsa elää
teidän kaikkien, Sinun ja lastenne kanssa
niin kauan, kun tapaatte sitten joskus
siellä ikuisilla niityillä.
Kynttilän tuiketta iltaasi ja kiitos muistorunostasi.Itse ollu kuin avoin haava,
miten rakkaus kaivertannu syviä teitä.
lindalindal1
Kiitollisuus yhteisestä tiestä,
helminauhassa elää.
Kiitosta sanoiks tässä nyt puen, rakkauden käden se yltää kaikkein syvimpään.
Talvista kaunista on luontoki saanu ylleen puvun, kiitos vierailustas.
- Minanoita
Tämä kosketti. Olen vailla sanoja...
Se kyynelten meri, on suuri.
Rakkauden arvoa syvälle kasvanutta juurta.
Minänoita
Kyynelsilmin kiitän
Aurinko kurkistelee lumikukkien kauneuteen.
- punaposkiN
Sydämesi purkausta
rakkaallesi joka on läsnä
nytkin
tällä hetkellä
vaikka on poissa
Rehellisen kauniisti tuot esiin tuntosiSen eläen , sen menettäen.
Näin sanoiks sitä pukien.
punaposkiN
Lämpöä päivääs, kiitos vierailustas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
