Moi. Olis tarkoitus lähteä damiin muutamaksi päiväksi ja yöpyä hostellissa. Kuulin kuitenkin huhuja, että hostellin varausmaksua ei pystyisi maksamaan visa electron kortilla, vaan ainoastaan luottokortti käy. Ja varaushan tapahtuu hostelworld.com sivuston kautta.
Kertokaa paremmin tietävät, miten asia todellisuudessa on.
hostellin varauksesta
1
572
Vastaukset
- d.a.d.
en tiedä mutta Hotelrunners paikanpäällä on paras tapa ottaa yöpaikka. Etukäteen en menisi Damiin varaamaan ollenkaan huonetta vaan menee suoraan Hotelrunnersiin ja siinä neitokainen etsii koneelta sinua miellyttävän yö-sijan; hostelli, hotelli, luxus-hotelli,halpis-hotelli, ihan minkä itse haluat. Maksaa voi käteisellä tai luottokortilla, Visa-Electronista en tiedä käykö se, epäilen kyllä. Ja mainostavat etteivät ota mitään välistä(?) mutta itse olen tätä käyttänyt ja kivasti olen keskusta saanut halpoja öitä Damissa. Elokuu on sitten eri asia (keski-euroopan loma-aikana kannattaa varata etukäteen yö-sija) Osoite on: Warmoesstraat 88 1012 JH Amsterdam
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310589
- 525090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432291Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052098- 281996
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997