Kaksi uroskania?

_Tyttö_89

Hei.Olen 20 vuotias opiskelija ja saan opintoni päätökseen keväällä. Minulla on tarkoitus joskus lähitulevaisuudessa ehkä noin vuoden päästä ottaa kaksi kääpiöluppaa. Minulla on aikaisemmin ollut kaksi kääpiöluppaa, uros ja naaras. Haluaisin kuitenkin tällä kertaa kaksi urosta. Haluaisinkin kysyä teidän kokemuksia kahdesta uroskanista? Tarkoitus olisi hankkia samasta poikueesta veljekset, jotta tappeluja ei tulisi. Tarkoitus on myöskin kastroida kanit jossain välissä. Voiko kaksi urosta ruveta tappalemaan vaikka ovatkin samasta poikueesta vai tulevatko aina hyvin toimeen keskenään?

9

5160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nepu & Pumpuli

Meillä kaksi urosta, leijonanharjas ja kääpiöluppa. Totutettiin kaneja toisiinsa liki 6kk. Asuivat samassa häkissä, joka oli erotettu kahdeksi osaksi. Molemmat leikattiin heti, kun oli mahdollista, ja sillä saatiin varmaan hieman tappeluja vältettyä. Ainoastaan yksi vakavampi yhteenotto sattui. Kanit saivat ulkoilla yhdessä ja välillä ne viettivät aikaa myös häkissä. kun molemmat oli leikattu ja osoittivat kiinnostusta toisiinsa, poistettiin väliseinä ja kanit saivat sitten asua yhdessä. Nykyään molemmat pojat ovat liki erottamattomia.

Kahden uroksen yhteenasuttaminen on kuitenkin aina tehtävä harkinnan mukaan, ja seurattava kuinka ne sopeutuvat toisiinsa. väkisin niitä ei saa sopeutumaan.

• kani fani

Mistä voi hankkia nuoria leijonanharjaskaneja? Tietääkö kukaan mitään kenneleitä josta niitä voisi hankkia.

• tania78
        kani fani kirjoitti:

Mistä voi hankkia nuoria leijonanharjaskaneja? Tietääkö kukaan mitään kenneleitä josta niitä voisi hankkia.

Ei kahta urosta yhteen !!!
        Luonnossakin urokset lähtevät uusiin laumoihin kun saavuttavat täysi-ikäisyyden.

Kani fanille:
        Leijonia voit kysellä http://www.kaniyhdistys.fi ( kasvattajia )

• Täplis_s