oikein riivaa? Talous on kuralla kuin entisen eukon persvako. Eikös siellä kunnanhallituksessa voitaisi jo ottaa järki käteen ja lopettaa tumpelointi perk--en torvelot!
Mikä helvetti täällä Pyhtäällä
4
449
Vastaukset
- Aapeli saaritalo
Ja Stogforssin henki, joka pitää Pyhtään kurimuksessa.
- kunnanihmettelijä
pyörii, mut ans kattoo nyt mitä tää on :D Hiekkalinnojen rakentajat kai muistaa et talvi tulee
ja kasat jäätyy hahhahhaa ;D
- Kauheaa
Oletteko seuranneet kunnanhallituksen viimeaikaisia esityksiä mm. kiinteistöveron korotuksesta. Vuodelle 2010 esitetään aivan hirmuista veron korotusta valtuuston hyväksyttäväksi. Toivottavasti se ei toteudu esityksen mukaisena.
- kunnanihmettelijä
toteutuu. Veroäyrin nosto (0.25) ei nääs yksin riitä. Ja sossut ei halua tehdä oppositiopolitiikkaa
kun pelkäävät putoavansa päätöksenteon ulkopuolelle. Naurettavaa pelleilyä.
Mut sillee pyhtääl asioit hoidetaa. Sitä saa mitä tilaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227